Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, kan han ikke bare sove en ekstra time de andre nettene også tenker jegJøss så mange barn som bare skjønte at de skulle sove en ekstra time i natt![]()
til dere andre, håper det går seg til!
Samme her! Mini var lysvåken fra 22-01... Sovna 01 og våkna igjen 02, byssing å styring på ny så sovna han å sov fra 02.30 til 06.30... Er så lei av dette natt-tulletVi hadde tidenes verste våkenatt, så alt er snudd på hodet uansett.
Her har jeg ikke peiling på hvor lenge hun var våken, men det føltes som en evighet. Hun våkna selvfølgelig akkurat da vi skulle legge oss i 01-tiden... Var allerede ganske trøtt da.Samme her! Mini var lysvåken fra 22-01... Sovna 01 og våkna igjen 02, byssing å styring på ny så sovna han å sov fra 02.30 til 06.30... Er så lei av dette natt-tullet![]()
Åh ja, alt føles som en evighet om natten!! Jeg begynte å grine til slutt i natt for jeg var så fortvila og sliten.. Er veldig spent på natten jeg og!!Her har jeg ikke peiling på hvor lenge hun var våken, men det føltes som en evighet. Hun våkna selvfølgelig akkurat da vi skulle legge oss i 01-tiden... Var allerede ganske trøtt da.
Spent på i natt.