God morgen! Klokkestilling

La seg til vanlig tid, og her var vi oppe kl 05 i dag;) (Tror det er nye tenner som plager)

Tok mini opp i sengen når han våkna og sov litt lengre :) Mer spent på hvordan morgendagen blir...

Åh ja, alt føles som en evighet om natten!! Jeg begynte å grine til slutt i natt for jeg var så fortvila og sliten.. Er veldig spent på natten jeg og!!
Her sovna hun på første forsøk idag hvertfall:) har en god følelse på søvnen idag faktisk. Hvordan har det gått hos dere i kveld?

Her sovnet han i bilen kl 1745 i dag, da var han utslitt stakkars:) Kom hjem rundt 1815, stelte han og la han. Sovnet med en gang, så nå er jeg spent på hvordan det blir i morgen tidlig:p

Her sovna hun på første forsøk idag hvertfall:) har en god følelse på søvnen idag faktisk. Hvordan har det gått hos dere i kveld?
Var litt hyling ved leggingen, men sovna ganske fort av seg selv! Sover enda, men han sov jo 3 timer i går før spetakkelet var i gang så jeg tørr ikke håpe for mye :p legger meg nå selv sånn at jeg iallefall får noen timer søvn!

Var litt hyling ved leggingen, men sovna ganske fort av seg selv! Sover enda, men han sov jo 3 timer i går før spetakkelet var i gang så jeg tørr ikke håpe for mye :p legger meg nå selv sånn at jeg iallefall får noen timer søvn!
Fader as, skulle ikke skrevet det for nå sover hun ikke! Har ammet og bysset, prøvd å legge henne ned flere ganger, men hun bare står i senga og hyler. Sjalet prøves, så går jeg rundt stua med baby på magen.

Sov til 08.15 mot normalt før seks, men var flere ganger og flere timer til sammen våken i løpet av natta. Så det skulle bare mangle.... Gjesp!

Fader as, skulle ikke skrevet det for nå sover hun ikke! Har ammet og bysset, prøvd å legge henne ned flere ganger, men hun bare står i senga og hyler. Sjalet prøves, så går jeg rundt stua med baby på magen.
Her har han vært våken noen ganger frem til nå, men jeg har klart å roe han relativt kjapt heldigvis! Kl 23 ville han ha pupp, han har ikke spist så tidlig på natta siden han var bitteliten. Kan se langt etter ammeslutt om natten iallefall. Men akkurat nå er jeg villig til å gjøre det meste om det roer han ned. Håper dere sover nå! :)

Jippii! Hun sov til klokka 0545 i dag (la seg 18:15) :D Tilbake på rett spor igjen nå :)

Her er det faste klokkeslett på legging og når vi står opp og legging til alle dagduppene. Hun henger igjen i gammel vane på dagduppene. Selv om hun pleier å være våken 2 timer før hun legger seg igjen er hun trøtt etter en time fordi hun pleier å legge seg til det gamle klokkeslettet. Vanskelig å legge på dagen pga hun er overtrøtt....:(

04:30!!! Herregud! Kl 05 gav gubben opp og sto opp, noko som resulterte i at eg forsov meg til jobb... Han legge jo seg til vanleg tid...

Her har han vært våken noen ganger frem til nå, men jeg har klart å roe han relativt kjapt heldigvis! Kl 23 ville han ha pupp, han har ikke spist så tidlig på natta siden han var bitteliten. Kan se langt etter ammeslutt om natten iallefall. Men akkurat nå er jeg villig til å gjøre det meste om det roer han ned. Håper dere sover nå! :)
Hun sovna godt i sjalet,men våknet med en gang jeg prøve å legge henne.
Endte med at vi sovna i dobbeltsenga begge to, jeg med linser og alle klærne på.

Hun sovna godt i sjalet,men våknet med en gang jeg prøve å legge henne.
Endte med at vi sovna i dobbeltsenga begge to, jeg med linser og alle klærne på.
Åh, så slitsomt! Her var vi våkne ganske mange ganger, men han sovna relativt kjapt igjen hver gang heldigvis. Han ville plutselig ha melk to ganger i natt, det er ikke puppene mine vant til så da måtte det bli et måltid med mme. Nå til frokost ville han ikke ha grøt, kun noen få skjeer. Vanskelig å få han til å sove godt når han ikke vil spise på dagtid og heller vil ta det igjen på natten... :/

Åh, så slitsomt! Her var vi våkne ganske mange ganger, men han sovna relativt kjapt igjen hver gang heldigvis. Han ville plutselig ha melk to ganger i natt, det er ikke puppene mine vant til så da måtte det bli et måltid med mme. Nå til frokost ville han ikke ha grøt, kun noen få skjeer. Vanskelig å få han til å sove godt når han ikke vil spise på dagtid og heller vil ta det igjen på natten... :/
Oi, jeg kan la være å amme en hel natt for å så amme ti ganger neste natt.
Ikke noe system, tror ikke alltid hun er sulten da. Vil nok ha kosepupp, for hun tar ikke smokk.
Når hun hyler er puppen det eneste som roer henne, så da får det bli sånn.

Oi, jeg kan la være å amme en hel natt for å så amme ti ganger neste natt.
Ikke noe system, tror ikke alltid hun er sulten da. Vil nok ha kosepupp, for hun tar ikke smokk.
Når hun hyler er puppen det eneste som roer henne, så da får det bli sånn.
Vi har hatt fast 1 nattamming siden mini bare var 3-4 mnd, men nå er det tydeligvis annerledes! Og i natt var han tydelig sulten også. Men som sagt spiser han lite fast føde. Hvordan går det med fast føde hos dere?

Vi har hatt fast 1 nattamming siden mini bare var 3-4 mnd, men nå er det tydeligvis annerledes! Og i natt var han tydelig sulten også. Men som sagt spiser han lite fast føde. Hvordan går det med fast føde hos dere?
Det gikk kjempebra fra hun var 6-7 måneder, hun spise 2-3 fulle måltider om dagen og jeg ammet mindre. Så omtrent da hun fylte 7 måneder (3 uker siden) så ville hun nesten ikke ha mat og jeg har måttet amme mye mer. Jeg tror det er mest på grunn av tenner. Men hun lærte seg veldig mye nytt på en gang også, så jeg tror mye utvikling har forstyrret spisingen litt. Hun er også mer sutrete og klengete. Jeg trodde det skulle gå over når tenne var ute, men det gjorde det ikke. Det kan jo hende det kommer flere tenner.
Jeg har også ammet bare en gang om natta fra hun var 3 måneder, så det er stor endring kan man si.
Men torsdag sov hun 11 timer i strekk, så hun har hatt noen gode netter i denne perioden også.

Det gikk kjempebra fra hun var 6-7 måneder, hun spise 2-3 fulle måltider om dagen og jeg ammet mindre. Så omtrent da hun fylte 7 måneder (3 uker siden) så ville hun nesten ikke ha mat og jeg har måttet amme mye mer. Jeg tror det er mest på grunn av tenner. Men hun lærte seg veldig mye nytt på en gang også, så jeg tror mye utvikling har forstyrret spisingen litt. Hun er også mer sutrete og klengete. Jeg trodde det skulle gå over når tenne var ute, men det gjorde det ikke. Det kan jo hende det kommer flere tenner.
Jeg har også ammet bare en gang om natta fra hun var 3 måneder, så det er stor endring kan man si.
Men torsdag sov hun 11 timer i strekk, så hun har hatt noen gode netter i denne perioden også.
Høres veldig likt ut som vi har det, her også endret ting seg veldig rundt 7 mnd, men også her skjer det stor utvikling for tiden i tillegg til at han ikke har fått noen tenner enda, så mistenker at det er en blanding av mye som resulterer i dårlig matlyst og dårlig søvn. Får vell bare være tålmodige så går det seg vell til etterhvert :) kjenner jeg gleder meg litt til å begynne på jobb igjen i januar, behovet for en litt mer variert hverdag begynner å melde seg her i gården når mini er litt slitsom! Men må jo også prøve å kose meg de siste mnd i full permisjon og ta vare på de fine og gode stundene som det selvfølgelig også er mange av :)

Back
Topp