Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Her sovna hun på første forsøk idag hvertfallÅh ja, alt føles som en evighet om natten!! Jeg begynte å grine til slutt i natt for jeg var så fortvila og sliten.. Er veldig spent på natten jeg og!!
Var litt hyling ved leggingen, men sovna ganske fort av seg selv! Sover enda, men han sov jo 3 timer i går før spetakkelet var i gang så jeg tørr ikke håpe for myeHer sovna hun på første forsøk idag hvertfallhar en god følelse på søvnen idag faktisk. Hvordan har det gått hos dere i kveld?
Fader as, skulle ikke skrevet det for nå sover hun ikke! Har ammet og bysset, prøvd å legge henne ned flere ganger, men hun bare står i senga og hyler. Sjalet prøves, så går jeg rundt stua med baby på magen.Var litt hyling ved leggingen, men sovna ganske fort av seg selv! Sover enda, men han sov jo 3 timer i går før spetakkelet var i gang så jeg tørr ikke håpe for myelegger meg nå selv sånn at jeg iallefall får noen timer søvn!
Her har han vært våken noen ganger frem til nå, men jeg har klart å roe han relativt kjapt heldigvis! Kl 23 ville han ha pupp, han har ikke spist så tidlig på natta siden han var bitteliten. Kan se langt etter ammeslutt om natten iallefall. Men akkurat nå er jeg villig til å gjøre det meste om det roer han ned. Håper dere sover nå!Fader as, skulle ikke skrevet det for nå sover hun ikke! Har ammet og bysset, prøvd å legge henne ned flere ganger, men hun bare står i senga og hyler. Sjalet prøves, så går jeg rundt stua med baby på magen.
Hun sovna godt i sjalet,men våknet med en gang jeg prøve å legge henne.Her har han vært våken noen ganger frem til nå, men jeg har klart å roe han relativt kjapt heldigvis! Kl 23 ville han ha pupp, han har ikke spist så tidlig på natta siden han var bitteliten. Kan se langt etter ammeslutt om natten iallefall. Men akkurat nå er jeg villig til å gjøre det meste om det roer han ned. Håper dere sover nå!![]()
Åh, så slitsomt! Her var vi våkne ganske mange ganger, men han sovna relativt kjapt igjen hver gang heldigvis. Han ville plutselig ha melk to ganger i natt, det er ikke puppene mine vant til så da måtte det bli et måltid med mme. Nå til frokost ville han ikke ha grøt, kun noen få skjeer. Vanskelig å få han til å sove godt når han ikke vil spise på dagtid og heller vil ta det igjen på natten... :/Hun sovna godt i sjalet,men våknet med en gang jeg prøve å legge henne.
Endte med at vi sovna i dobbeltsenga begge to, jeg med linser og alle klærne på.
Oi, jeg kan la være å amme en hel natt for å så amme ti ganger neste natt.Åh, så slitsomt! Her var vi våkne ganske mange ganger, men han sovna relativt kjapt igjen hver gang heldigvis. Han ville plutselig ha melk to ganger i natt, det er ikke puppene mine vant til så da måtte det bli et måltid med mme. Nå til frokost ville han ikke ha grøt, kun noen få skjeer. Vanskelig å få han til å sove godt når han ikke vil spise på dagtid og heller vil ta det igjen på natten... :/
Vi har hatt fast 1 nattamming siden mini bare var 3-4 mnd, men nå er det tydeligvis annerledes! Og i natt var han tydelig sulten også. Men som sagt spiser han lite fast føde. Hvordan går det med fast føde hos dere?Oi, jeg kan la være å amme en hel natt for å så amme ti ganger neste natt.
Ikke noe system, tror ikke alltid hun er sulten da. Vil nok ha kosepupp, for hun tar ikke smokk.
Når hun hyler er puppen det eneste som roer henne, så da får det bli sånn.
Det gikk kjempebra fra hun var 6-7 måneder, hun spise 2-3 fulle måltider om dagen og jeg ammet mindre. Så omtrent da hun fylte 7 måneder (3 uker siden) så ville hun nesten ikke ha mat og jeg har måttet amme mye mer. Jeg tror det er mest på grunn av tenner. Men hun lærte seg veldig mye nytt på en gang også, så jeg tror mye utvikling har forstyrret spisingen litt. Hun er også mer sutrete og klengete. Jeg trodde det skulle gå over når tenne var ute, men det gjorde det ikke. Det kan jo hende det kommer flere tenner.Vi har hatt fast 1 nattamming siden mini bare var 3-4 mnd, men nå er det tydeligvis annerledes! Og i natt var han tydelig sulten også. Men som sagt spiser han lite fast føde. Hvordan går det med fast føde hos dere?
Høres veldig likt ut som vi har det, her også endret ting seg veldig rundt 7 mnd, men også her skjer det stor utvikling for tiden i tillegg til at han ikke har fått noen tenner enda, så mistenker at det er en blanding av mye som resulterer i dårlig matlyst og dårlig søvn. Får vell bare være tålmodige så går det seg vell til etterhvertDet gikk kjempebra fra hun var 6-7 måneder, hun spise 2-3 fulle måltider om dagen og jeg ammet mindre. Så omtrent da hun fylte 7 måneder (3 uker siden) så ville hun nesten ikke ha mat og jeg har måttet amme mye mer. Jeg tror det er mest på grunn av tenner. Men hun lærte seg veldig mye nytt på en gang også, så jeg tror mye utvikling har forstyrret spisingen litt. Hun er også mer sutrete og klengete. Jeg trodde det skulle gå over når tenne var ute, men det gjorde det ikke. Det kan jo hende det kommer flere tenner.
Jeg har også ammet bare en gang om natta fra hun var 3 måneder, så det er stor endring kan man si.
Men torsdag sov hun 11 timer i strekk, så hun har hatt noen gode netter i denne perioden også.