God morgen! Klokkestilling

Lutzern

Februar 14 - miss trøtt
Februar 2014 - Skjult forum
VIP
Hvordan har deres morgen vært ift klokkestillingen? Vi drøyde alt litt i går og jeg la henne nesten en time senere enn vanlig. Og hun våknet kl kvart på 7 ny tid :) Altså kvart på åtte gammel tid og hun pleier å våkne 6:30 :p

La han til samme tid som vanlig, han sov en time lengre enn vanlig, så våknet 6 ny tid som er den tiden han stort sett våkner :)

Hun la seg litt senere i går, men det var helt tilfeldig. Sov siste luren til 17:45, så da måtte hun jo være litt lenger oppe. Så da tror jeg vi er sånn rimelig greit i rute. :)

La seg 19 sov til 6, så intet nytt under solen her.

Vi sto opp i åtte-tiden, så det gikk helt fint :)

Stod opp kl 07 som vanlig. Har ikke vært noen forskjell. Er jo helg, så det går nok veldig fint i morgen :) ;)

Vi har brukt en hel uke på å forskyve døgnet så nå er vi på rett spor igjen :-D

Rutinene i går eksisterte ikke. Hun våknet av andre duppen sin ved 19 tiden, normalt er det da hun legger seg.
Så hun sovnet ikke for natten før rundt 22. Sov til 8.30 ny tid i morges. Spent på hvordan resten av dagen blir. Forsøker få henne til å ta første duppen nå.

Vi hadde tidenes verste våkenatt, så alt er snudd på hodet uansett.

Dritt :P

Jøss så mange barn som bare skjønte at de skulle sove en ekstra time i natt :p :) til dere andre, håper det går seg til!

Min henger sikkelig etter i dag :P Sto opp kl 5 og måtte leggast kl 07:30. Våkna 09:05 og vert våken sia! Prøvde å legga han, men han nekta. Prøver igjen om 30 min.

Jøss så mange barn som bare skjønte at de skulle sove en ekstra time i natt :p :) til dere andre, håper det går seg til!
Ja, kan han ikke bare sove en ekstra time de andre nettene også tenker jeg :p

Vi hadde tidenes verste våkenatt, så alt er snudd på hodet uansett.
Samme her! Mini var lysvåken fra 22-01... Sovna 01 og våkna igjen 02, byssing å styring på ny så sovna han å sov fra 02.30 til 06.30... Er så lei av dette natt-tullet :(

Samme her! Mini var lysvåken fra 22-01... Sovna 01 og våkna igjen 02, byssing å styring på ny så sovna han å sov fra 02.30 til 06.30... Er så lei av dette natt-tullet :(
Her har jeg ikke peiling på hvor lenge hun var våken, men det føltes som en evighet. Hun våkna selvfølgelig akkurat da vi skulle legge oss i 01-tiden... Var allerede ganske trøtt da.
Spent på i natt.

Her har jeg ikke peiling på hvor lenge hun var våken, men det føltes som en evighet. Hun våkna selvfølgelig akkurat da vi skulle legge oss i 01-tiden... Var allerede ganske trøtt da.
Spent på i natt.
Åh ja, alt føles som en evighet om natten!! Jeg begynte å grine til slutt i natt for jeg var så fortvila og sliten.. Er veldig spent på natten jeg og!!

Våkna jæææævvlla tidlig 0546!

Back
Topp