God morgen alle sammen

Jeg tipper det blir likt som alle andre kontroller. :p

BVforum via HTC
 
God formiddag :p Denne natta har ikke vært god :( fikk først ikke sove, sist jeg så på klokka var den tre... Så har jeg våknet en haug av ganger fordi jeg ligger så vondt og bare det å snu seg i senga er jo blitt et prosjekt.. Og så har det vært de obligatoriske doturene da...bah... Men skal snart stå opp nå altså!!
 
God formiddag :p Denne natta har ikke vært god :( fikk først ikke sove, sist jeg så på klokka var den tre... Så har jeg våknet en haug av ganger fordi jeg ligger så vondt og bare det å snu seg i senga er jo blitt et prosjekt.. Og så har det vært de obligatoriske doturene da...bah... Men skal snart stå opp nå altså!!
Huffda så dumt :( Alltid grusomt med en dårlig natt!!
 
God formiddag :p Denne natta har ikke vært god :( fikk først ikke sove, sist jeg så på klokka var den tre... Så har jeg våknet en haug av ganger fordi jeg ligger så vondt og bare det å snu seg i senga er jo blitt et prosjekt.. Og så har det vært de obligatoriske doturene da...bah... Men skal snart stå opp nå altså!!
Huff:( Det er ikke noe godt.. Håper du får slappet godt av i dag, da, og at du sover mye bedre til natta igjen:)
 
Huff:( Det er ikke noe godt.. Håper du får slappet godt av i dag, da, og at du sover mye bedre til natta igjen:)
Takktakk, håper jeg også... Er blitt sånn at jeg gruer meg til å legge meg i senga nå, er helt håpløst å ligge behagelig der... Men sofa er heldigvis en fin ting :)
 
Takktakk, håper jeg også... Er blitt sånn at jeg gruer meg til å legge meg i senga nå, er helt håpløst å ligge behagelig der... Men sofa er heldigvis en fin ting :)
Hadde en sånn periode for litt siden jeg også, men det har gått over heldigvis:) Håper det går over for din del også, så du får brukt nettene til å hente energi til fødselen heller enn å slite deg ut!:)
 
Takktakk, håper jeg også... Er blitt sånn at jeg gruer meg til å legge meg i senga nå, er helt håpløst å ligge behagelig der... Men sofa er heldigvis en fin ting :)
Du får ta med deg dyna eller finne et teppe, og noen puter, og så benke deg forran tven :) men selvsagt ikke før om 17 min
 
Ja, dagene går med til å samle energi for tida... Menmen, sånn er det vel bare... Skal nok holde ut :)
 
Hver uke, pluss kontroller på sykehuset. Har hatt annenhver uke ca frem til uke 36, pga forrige gang, så er litt lei de folka. :p

BVforum via HTC
ååh ja da forstår jeg du er lei :) Jeg syns det var litt mye rundt 4-5-6 mnd, for da var jeg hos lege, jordmor, gynekolog og kiropraktor i ett sett ... -.-
 
Back
Topp