Vi får bare henge i og håpe på det beste.Men de skravler veldig heftig! De har jo hun som alltid er mest aktiv av alle her inne på gruppaTittet på de to første sidene på forumet, og alle de trådene hadde det vært aktivitet i i dag
![]()
BVforum via HTC
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi får bare henge i og håpe på det beste.Men de skravler veldig heftig! De har jo hun som alltid er mest aktiv av alle her inne på gruppaTittet på de to første sidene på forumet, og alle de trådene hadde det vært aktivitet i i dag
![]()
Ja, men godt du kom tilbake fra bhg! Hjelper mye på at vi i hvertfall er tre stk!Vi får bare henge i og håpe på det beste.synd så mange tydeligvis sover!
BVforum via HTC
Det tok litt lengre tid enn vanlig, tassen skulle absolutt ake før han gikk inn.Ja, men godt du kom tilbake fra bhg! Hjelper mye på at vi i hvertfall er tre stk!![]()
HahaDet tok litt lengre tid enn vanlig, tassen skulle absolutt ake før han gikk inn.han elsker å ake, nemlig.
BVforum via HTC
Det er vi, men det må nok noen innlegg til likevelMen vi er jo få å dele antall på![]()
Tjaa, trenger vi skrive noe fornuftig så lenge det er et innlegg?!!Skravle, skravle. Skravle!
BVforum via HTC
Synes du det er så mye fornuftig som har kommet ut av oss siste døgnet?Tjaa, trenger vi skrive noe fornuftig så lenge det er et innlegg?!!
Ikke mye fornuftig på de andre gruppene, egentlig.Tjaa, trenger vi skrive noe fornuftig så lenge det er et innlegg?!!
Haha.. Det tror jeg påIkke mye fornuftig på de andre gruppene, egentlig.
BVforum via HTC
Vi trenger ikke alltid være fornuftigeHaha.. Det tror jeg påSkal noe til å greie å skrvale i vei i 24 timer og alt som blir sagt er fornuftig
![]()
Hihi, ja. Tror ikke det er fysisk mulig.Haha.. Det tror jeg påSkal noe til å greie å skrvale i vei i 24 timer og alt som blir sagt er fornuftig
![]()
NeppeHihi, ja. Tror ikke det er fysisk mulig.
BVforum via HTC
Legen? Eller noe annet du tenkte på?Å nei jeg har glemt tida!
BVforum via HTC
Ja! Skifter og skriver samtidig.brått dårlig tid!
BVforum via HTC
Flink du er! Du får ha god tur og lykke til hos legenJa! Skifter og skriver samtidig.brått dårlig tid!
BVforum via HTC