God morgen alle sammen

selisa

Elsker forumet
Hvordan har natta vært? Jeg sovnet rundt kl to, å klokken halv seks var jeg våken igjen for da kom minstejenta inn til oss! Ble litt i trangeste laget så jeg sto opp å skulle bytte seng! Da oppdager jeg at hun hadde kledd avseg bleia i går før hun sovnet og hadde tissa i senga! Da sto jeg like Godt opp siden vekkerklokka ringer om en halv time uansett! Gleder meg til de andre drar i barnehage å på jobb for da er det plass til meg og magen i senga:)

Nå har jeg brettet klærne of fått endel på plass:) skal steke noen rundstykker til meg og mannen til frokost:)
 
Ser at samme innlegg kom to ganger bare slutten som er forskjellig! Jaja sånn kan det gå tidlig på morgene:) tihi
 
God morgen :) Jeg har sovet helt greit, ikke vært oppe en eneste gang i natt.. Men likevel er jeg kjempetrøtt.. Fatter ingenting.. Men jeg skal hive meg rundt og få i meg litt kaffe så vi får skravlet litt skikkelig i dag også:)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
God morgen :))
 
Jeg har, som vanlig de siste nettene, sovet ganske dårlig. Våknet mye for å gå på do, men har også begynt å få slike karakteristiske mensmurringer i ryggen. Kan jo håpe på at fødsel nærmer seg, selv om det kan ta noen uker fordetom. Jaja :)
 
God morgen!
Når man endelig fikk sove i går (gubben snorket så ille at øreproppene ikke tok bort halvparten av lyden) så sov man egentlig godt til man ble vekket i 5-tida.
Våknet med tidenes verste nedpress og murringer, og det har ikke gått over enda. Håper det betyr at han gjør seg klar inni der!
Nå skal jeg få i meg litt kaffe mens tassen spiser frokost og så få ham i barnehagen.
Etterpå blir det legekontroll og en tur på butikken. :)

BVforum via HTC
 
God morgen!
Når man endelig fikk sove i går (gubben snorket så ille at øreproppene ikke tok bort halvparten av lyden) så sov man egentlig godt til man ble vekket i 5-tida.
Våknet med tidenes verste nedpress og murringer, og det har ikke gått over enda. Håper det betyr at han gjør seg klar inni der!
Nå skal jeg få i meg litt kaffe mens tassen spiser frokost og så få ham i barnehagen.
Etterpå blir det legekontroll og en tur på butikken. :)

BVforum via HTC
Åå så gøy!!! Ikke sovingen, men nedpress og slikt :D lykke til hos legen :)
 
God morgen!
Når man endelig fikk sove i går (gubben snorket så ille at øreproppene ikke tok bort halvparten av lyden) så sov man egentlig godt til man ble vekket i 5-tida.
Våknet med tidenes verste nedpress og murringer, og det har ikke gått over enda. Håper det betyr at han gjør seg klar inni der!
Nå skal jeg få i meg litt kaffe mens tassen spiser frokost og så få ham i barnehagen.
Etterpå blir det legekontroll og en tur på butikken. :)

BVforum via HTC
Lykke til hos legen :):):)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Takk takk. :)
Når jeg tenker over det er alt til nå helt likt som den dagen tassen ble født, og jeg har drømt om at han kom på dato med et 7-tall. Er vel det at kroppen lurer meg nettopp pga det, tenker jeg. ;)

BVforum via HTC
 
Takk takk. :)
Når jeg tenker over det er alt til nå helt likt som den dagen tassen ble født, og jeg har drømt om at han kom på dato med et 7-tall. Er vel det at kroppen lurer meg nettopp pga det, tenker jeg. ;)

BVforum via HTC
Wow?! Så da får vi kanskje en "nå føder jeg altså" tråd idag?! :))
 
Er nok ikke så heldig! :p må nok vagge rundt i 3 uker til, gitt. :)

BVforum via HTC
Hihi:) Det hadde jo vært fantastisk, men få timer og gjøre det på om det skulle kommet under skravlingen;-) Blir spennende å høre hva legen sier da:)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Hihi:) Det hadde jo vært fantastisk, men få timer og gjøre det på om det skulle kommet under skravlingen;-) Blir spennende å høre hva legen sier da:)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Da må i så fall vannet gå. :p
Skjer nok ikke det, syns det går over igjen. Dumme kroppen som er så treg.

BVforum via HTC
 
Da må i så fall vannet gå. :p
Skjer nok ikke det, syns det går over igjen. Dumme kroppen som er så treg.

BVforum via HTC
Men var vi ikke enige om å vente til neste uke? Best for deg at kroppen din roer ned litt, skal ikke ha noe sniking i køen her;)
 
Nja, jo, stemmer det, har jo ikke tid enda. :( Men nåde nåledamen i morra om ikke hu setter morsomme nåler altså! ;)

BVforum via HTC
 
Nja, jo, stemmer det, har jo ikke tid enda. :( Men nåde nåledamen i morra om ikke hu setter morsomme nåler altså! ;)

BVforum via HTC
Hihi:) Synes hun kan sette langtidsvirkende nåler sånn at babyen kommer mandag eller tirsdag;) Skal be om å få nåler av jordmor neste gang tenkte jeg:p Skal dit på mandag, og vil ikke ha noe før, for jeg vil nyte denne (forhåpentligvis) siste helga;)
 
Hihi:) Synes hun kan sette langtidsvirkende nåler sånn at babyen kommer mandag eller tirsdag;) Skal be om å få nåler av jordmor neste gang tenkte jeg:p Skal dit på mandag, og vil ikke ha noe før, for jeg vil nyte denne (forhåpentligvis) siste helga;)
Det skjønner jeg. :) har hatt vonde, regelmessige vondter i mange uker nå, så vil helst bare bli ferdig. Var sånn forrige gang også, og da var livmoren og kroppen min utslitt lenge før fødselen var over. Har ikke lyst til å ha det sånn en gang til. :)

BVforum via HTC
 
Det skjønner jeg. :) har hatt vonde, regelmessige vondter i mange uker nå, så vil helst bare bli ferdig. Var sånn forrige gang også, og da var livmoren og kroppen min utslitt lenge før fødselen var over. Har ikke lyst til å ha det sånn en gang til. :)

BVforum via HTC
Det skjønner jeg! Få på TV! JUni 2012 skravler så busta fyker og har øyensynlig gjort det i mange timer alt! (Kanskje ikke så rart når de har småbarn i hus og står opp tidlig!:p
 
De har et fortrinn der, ja, men de skal skravle ganske heftig for å fly forbi oss. De er jo ganske mange. :p

BVforum via HTC
 
De har et fortrinn der, ja, men de skal skravle ganske heftig for å fly forbi oss. De er jo ganske mange. :p

BVforum via HTC
Men de skravler veldig heftig! De har jo hun som alltid er mest aktiv av alle her inne på gruppa:p Tittet på de to første sidene på forumet, og alle de trådene hadde det vært aktivitet i i dag:p
 
Back
Topp