God mandag

Da er hun nok på god vei til og bli forkjølet, ja:(
Saltvannspipetter er er et must mot tett nese her i huset. Ikke uvanlig de ikke er sultne, så lenge hu får nok drikke i seg ville jeg ikke vært bekymret, men viktig med væske. Kan hende hu har vondt i halsen og dermed ikke hra lyst og drikke pga det er smertefullt! Krysser fingrene for at hu blir friske innen helga:)xxxx
blanda biiiittelitt appelsinjuice i vannkoppen hennes, for å få henne til å drikke :smiley-angelic006 ;)
Har saltvannsspray og nesesuger parat, klar for alt! :P

WOW, da snakker vi babymakers:p
Jeg må bare ærlig talt innrømme det at det hadde jeg aldri i livet orka:) Synes 3 er mange, og mer enn nok for meg;) Nei nei nei, er en skrøne at ikke unger har godt av frisk luft når de er syke. Frisk luft er kjmepbra, selvom man er syk, skal bare unngå trekk:) Legg hu ut i vogna med goood samvittighet, du:)
lurer på om jeg må ta ut skinnposen av vogna til neste lur, er jo 11 grader i skyggen idag :eek: :P

blanda biiiittelitt appelsinjuice i vannkoppen hennes, for å få henne til å drikke :smiley-angelic006 ;)
Har saltvannsspray og nesesuger parat, klar for alt! :p

Så lenge det funker, så fortsett med det, viktigste er at hu får i seg nok væske, gjør ingen verdens ting om hu ikke spiser:) Haha, er bra det, vi mamma`er vet best , vettu;):D

Alexander er frisk og rask. Var vel T til FruH som var litt slakk? ;)

Seriøst, jeg må begynne og ta meg sammen, vimser så sinnsykt, mente bare Alexander hadde vært syk i uka som var!

Seriøst, jeg må begynne og ta meg sammen, vimser så sinnsykt, mente bare Alexander hadde vært syk i uka som var!
Leeeeenge siden Alexander har vært syk :P Han hadde noen marerittnetter men det er det eneste :P
Ikke bare-bare å holde styr på alle ungene til alle her inne vet du. Jeg synes du er råflink jeg, blir imponert over hvor flink du er til å kommentere og følge opp alle som skriver :)

God morgen (fra den "nye") :P hehe
Liana sover også den første luren sin nå.. og jeg har fått i meg litt frokost, så morgenkvalmen ikke blir noe av :)
Snuppa mi er vel heller ikke i så full fart med å komme seg fremover :P liker ikke å ligge på magen, men prøver å strekke seg etter ting hun ikke får tak i, blir sur og gir opp :P :) haha.. også er det tilbake på rygg..
ellers ikke så mye planer her, gjøre litt husarbeid og handle litt, så plutselig er storesøster hjemme :D

Ha en fin dag alle sammen! :)

så flott! Da har han ingen grunn til å ligge på latsida lengre :cool: :p ;)

Hahaha, det gjør han nok uansett, men han er flink til og hjelpe til med barna:) Han har blitt kjempeflink til og brette klær og legge de på plass i skapet, så lenge jeg bærer det fra vaskerommet i kjeller oppi i stua og fra stua til soverommet i 2 etasjen;)

Hahaha, det gjør han nok uansett, men han er flink til og hjelpe til med barna:) Han har blitt kjempeflink til og brette klær og legge de på plass i skapet, så lenge jeg bærer det fra vaskerommet i kjeller oppi i stua og fra stua til soverommet i 2 etasjen;)
hehe, bra du holder han bissi ;)

Leeeeenge siden Alexander har vært syk :p Han hadde noen marerittnetter men det er det eneste :p
Ikke bare-bare å holde styr på alle ungene til alle her inne vet du. Jeg synes du er råflink jeg, blir imponert over hvor flink du er til å kommentere og følge opp alle som skriver :)

Ah, men da var det nok FruH sin storebror, ja;) Hvordan går det med han på natta, sliter han fortsatt med mareritt eller har han sovet godt de siste nettene? Hva drømmer han om, må være veldig skremmende for han stakkars, som våkner av de:( Jeg er så vimsete, så blir flau av meg selv:( Har så DÅRLIG hukommelse.. Takk søte du, men er ikke så aktiv som jeg ellers har vært, har omtrent ikke tid til det nå som jeg ellers har masse annet og henge fingrene i;) Gleder meg sånn til og sette igang med og plante blomster i bedet og i alle pottene, og selvsagt erter og gulrøtter;)

hehe, bra du holder han bissi ;)

Ingen fare der, akkurat;)
Sier ifra om det er noe jeg er misfornøyd med:) Pøver og bli bedre til og rose han, for han er som regel veldig flink:)

haha, du blander alt du, rotehue! :p ;)

Jeg ja? :oops: Er seriøst ille blitt, hukommelse som en gullfisk snart. Skriver alt inn i kalender av avtaler og diverse, ellers er det glemt i morgen! Vurderer seriøst og ta det opp med legen.. men ikke meningen og blande dere sammen da, jenter!:)

God morgen! Daniel sover den første blunden sin nå, og jeg venter egentlig bare på at han skal våkne så vi får gått i butikken og kjøpt grøt som han skal ha til lunsj. Er stiv og støl i ryggen enda, og det irriterer meg. For jeg forstår ikke hvorfor. Muligens jeg er for lite aktiv, så jeg har booket Daniel inn i barnepassen på Elixia i morgen så da skal det trenes og se om det hjelper på.
JEg tror min kjernemuskulatur er innmari dårlig, for jeg blir fort sliten og stiv i ryggen :(

T er frisk, og Lillebror er frisk, men litt tett i nesa.
JEG begynner å bli ganske tett og er redd vi får det samme som venninna mi og babyen som vi har hengt med i helgen :(

Ah, men da var det nok FruH sin storebror, ja;) Hvordan går det med han på natta, sliter han fortsatt med mareritt eller har han sovet godt de siste nettene? Hva drømmer han om, må være veldig skremmende for han stakkars, som våkner av de:( Jeg er så vimsete, så blir flau av meg selv:( Har så DÅRLIG hukommelse.. Takk søte du, men er ikke så aktiv som jeg ellers har vært, har omtrent ikke tid til det nå som jeg ellers har masse annet og henge fingrene i;) Gleder meg sånn til og sette igang med og plante blomster i bedet og i alle pottene, og selvsagt erter og gulrøtter;)
Vet ikke helt hva han drømmer om. Men vi tror kanskje det kan være "Tbake" fra ole brumm boka...

åå, jeg har så lyst å plante blosmter nå jeg også, men føler ikke jeg har helt råd til det... men får se hva som skjer :P

Back
Topp