Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Huff, får håpe det ikke smitter da! ...kan jo ha vært mange grunner til at ungen kasta opp ogsåHehe.. så yoga'en gjorde sitt altsåda vet du hvertfall at kroppen har blitt trent skikkelig
kroppen min hat blitt stivere enn en stokk etter å ha gått gravid i 2 år, så jeg tør ikke tenke på yoga engang!
Natten har vært god, og snuppene og mann er ute i jobb og bhgmerker jeg er litt bekymret over å ha dem i bhgen nå, for på fredag var det en unge som kasta opp der
bare håååååper mora tar hensyn til reglene og har hun hjemme.. men har litt tviler på det, for vet mora går gjennom en del for tiden
mannen/barnefaren døde av kreft for 2-3 mnd siden, så hun sitter jo igjen med 2 barn alene
Ikke store planer her idag (som vanlig)litt husarbeid og mulig jeg må handle litt
![]()
Morn morn![]()
Her blåser og øspøser det ned ennåneeeesten så jeg ikke orka å gå til bhg med Hermine idag
Gjorde det da, men ble hjemme selv idag. Skal heller jobbe litt hjemmefra
![]()
Hermine har vært mye våken i natt, begynte rundt kl 22 og sutre og kave i søvne. Kl 00.45 orka jeg ikke mer, plutselig satte hun i å skrike, så ble det stille, så surka hun litt igjenJeg ga en dose Ibux og litt mme, og da sov hun til 07
Aner ikke hva det kan ha vært, men hun er blitt forkjøla (igjen) så kan hende hun hadde vondt noe sted. Hun er iallfall i bhg nå, var jo i storform da vi sto opp, selv om hun ba meg "måle turn" (måle temperaturen) på henne
![]()
Sent from my iPad using BV Forum mobile app
Huff, får håpe det ikke smitter da! ...kan jo ha vært mange grunner til at ungen kasta opp ogsåStakkars dame da
![]()
Håper du fikk litt hjelp av kaffenGood morgen!
Mannen har reist, gutta er i full gang og jeg ligger under dyna og skal drikke kaffe i håp om å våkne litt mer
Superstøl etter trening i går :-o
Hva skal dere i dag?
Surfer mobilt!
Huff så forferdelig, det å miste mann eller barn klarer jeg ikke tenke på en gangHehe.. så yoga'en gjorde sitt altsåda vet du hvertfall at kroppen har blitt trent skikkelig
kroppen min hat blitt stivere enn en stokk etter å ha gått gravid i 2 år, så jeg tør ikke tenke på yoga engang!
Natten har vært god, og snuppene og mann er ute i jobb og bhgmerker jeg er litt bekymret over å ha dem i bhgen nå, for på fredag var det en unge som kasta opp der
bare håååååper mora tar hensyn til reglene og har hun hjemme.. men har litt tviler på det, for vet mora går gjennom en del for tiden
mannen/barnefaren døde av kreft for 2-3 mnd siden, så hun sitter jo igjen med 2 barn alene
Ikke store planer her idag (som vanlig)litt husarbeid og mulig jeg må handle litt
![]()
Kjedelig med regnMorn morn![]()
Her blåser og øspøser det ned ennåneeeesten så jeg ikke orka å gå til bhg med Hermine idag
Gjorde det da, men ble hjemme selv idag. Skal heller jobbe litt hjemmefra
![]()
Hermine har vært mye våken i natt, begynte rundt kl 22 og sutre og kave i søvne. Kl 00.45 orka jeg ikke mer, plutselig satte hun i å skrike, så ble det stille, så surka hun litt igjenJeg ga en dose Ibux og litt mme, og da sov hun til 07
Aner ikke hva det kan ha vært, men hun er blitt forkjøla (igjen) så kan hende hun hadde vondt noe sted. Hun er iallfall i bhg nå, var jo i storform da vi sto opp, selv om hun ba meg "måle turn" (måle temperaturen) på henne
![]()
Huff så forferdelig, det å miste mann eller barn klarer jeg ikke tenke på en gang
Håper dere slipper omgangssyken i hus, det er bokstavelig talt noe dritt
Hvilken dag skal du stabiliseres?
Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum mobile app
Vi har vært ute siden T ble levert, og Lillebror vil ikke inn igjen!
Vis vedlegget 53301
Har flyttet han til baksiden hvor det er gjerde så jeg kan ordne mat!!
Surfer mobilt!
Ja bare tanken er forferdelig nok! Tenk å måtte oppleve dettror dem var forberedt på det..men sikkert vondt forde!
Om alle holder seg friske, så blir det torsdag steriliseringa skal skje![]()
Gruer du deg veldig? Hvor lang tid må man regne med for å komme seg etter noe sånt? Vurderte det selv faktisk, men ble ikke slik.
Ser ut som han er en opptatt arbeidskarVi har vært ute siden T ble levert, og Lillebror vil ikke inn igjen!
Vis vedlegget 53301
Har flyttet han til baksiden hvor det er gjerde så jeg kan ordne mat!!
Surfer mobilt!
Jeg anbefaler hormonspiral, den kan sitte i 5 år og man merker ikke noe særlig til denGruer du deg veldig? Hvor lang tid må man regne med for å komme seg etter noe sånt? Vurderte det selv faktisk, men ble ikke slik.
I lige såKjedelig med regn
Håper hun får en fin dag i bh, og du hjemme
Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum mobile app
Så produktivtNå har jeg kosa meg med en ost og skinkesalat til lunsj, og imprignert alle skoene våre...effektivt å jobbe hjemme![]()
Vurderer å gå en omvei når jeg skal hente i bhg, og få meg en god tur, siden skoene allerede er vanntette![]()