God mandag 10.03!

Fru H

Mot nye tider
VIP
September 2012
Good morgen!
Mannen har reist, gutta er i full gang og jeg ligger under dyna og skal drikke kaffe i håp om å våkne litt mer :-p
Superstøl etter trening i går :-o
Hva skal dere i dag?

Surfer mobilt!

Hehe.. så yoga'en gjorde sitt altså :D da vet du hvertfall at kroppen har blitt trent skikkelig ;) kroppen min hat blitt stivere enn en stokk etter å ha gått gravid i 2 år, så jeg tør ikke tenke på yoga engang! :P

Natten har vært god, og snuppene og mann er ute i jobb og bhg;) merker jeg er litt bekymret over å ha dem i bhgen nå, for på fredag var det en unge som kasta opp der:eek: bare håååååper mora tar hensyn til reglene og har hun hjemme.. men har litt tviler på det, for vet mora går gjennom en del for tiden:( mannen/barnefaren døde av kreft for 2-3 mnd siden, så hun sitter jo igjen med 2 barn alene:(

Ikke store planer her idag (som vanlig):P litt husarbeid og mulig jeg må handle litt ;)

Morn morn :)
Her blåser og øspøser det ned ennå :eek: neeeesten så jeg ikke orka å gå til bhg med Hermine idag :p Gjorde det da, men ble hjemme selv idag. Skal heller jobbe litt hjemmefra ;)

Hermine har vært mye våken i natt, begynte rundt kl 22 og sutre og kave i søvne. Kl 00.45 orka jeg ikke mer, plutselig satte hun i å skrike, så ble det stille, så surka hun litt igjen :confused: Jeg ga en dose Ibux og litt mme, og da sov hun til 07:) Aner ikke hva det kan ha vært, men hun er blitt forkjøla (igjen) så kan hende hun hadde vondt noe sted. Hun er iallfall i bhg nå, var jo i storform da vi sto opp, selv om hun ba meg "måle turn" (måle temperaturen) på henne :p

Sent from my iPad using BV Forum mobile app

Hehe.. så yoga'en gjorde sitt altså :D da vet du hvertfall at kroppen har blitt trent skikkelig ;) kroppen min hat blitt stivere enn en stokk etter å ha gått gravid i 2 år, så jeg tør ikke tenke på yoga engang! :P

Natten har vært god, og snuppene og mann er ute i jobb og bhg;) merker jeg er litt bekymret over å ha dem i bhgen nå, for på fredag var det en unge som kasta opp der:eek: bare håååååper mora tar hensyn til reglene og har hun hjemme.. men har litt tviler på det, for vet mora går gjennom en del for tiden:( mannen/barnefaren døde av kreft for 2-3 mnd siden, så hun sitter jo igjen med 2 barn alene:(

Ikke store planer her idag (som vanlig):P litt husarbeid og mulig jeg må handle litt ;)
Huff, får håpe det ikke smitter da! ...kan jo ha vært mange grunner til at ungen kasta opp også ;) Stakkars dame da :(

Her blåser og øspøser det ned ennå :eek: neeeesten så jeg ikke orka å gå til bhg med Hermine idag :p Gjorde det da, men ble hjemme selv idag. Skal heller jobbe litt hjemmefra ;)

Hermine har vært mye våken i natt, begynte rundt kl 22 og sutre og kave i søvne. Kl 00.45 orka jeg ikke mer, plutselig satte hun i å skrike, så ble det stille, så surka hun litt igjen :confused: Jeg ga en dose Ibux og litt mme, og da sov hun til 07:) Aner ikke hva det kan ha vært, men hun er blitt forkjøla (igjen) så kan hende hun hadde vondt noe sted. Hun er iallfall i bhg nå, var jo i storform da vi sto opp, selv om hun ba meg "måle turn" (måle temperaturen) på henne :p

Får da håpe formen fortsetter å være på topp selvom hun har blitt forkjøla igjen ;) haha ikke dårlig å ha en unge som ber om å bli tatt tempen på:eek::D her er det full panikk så fort dem ser måleren ;):P hehe..

Huff, får håpe det ikke smitter da! ...kan jo ha vært mange grunner til at ungen kasta opp også ;) Stakkars dame da :(

Ja og jeg håper det ikke er omgangssyke..begynte å tro at denne bhgen slapp unna i år..men nå er jeg ikke sikker :P ungen var med moren å hentet søsteren seinere på dagen.. hun er jo 6 år, så MÅ vel ikke bli med om hun hadde vært i veldig dårlig form..så kan være noe annet som du sier.. syns så synd på både mamman og jentene:( de kommer jo aldri til å bli kjent med faren sin! Hun minste er 4 år, så spørs hvor mye hun kommer til å huske av han:(

jeg vurderer å holde jentene hjemme om det blir et utbrudd i bhgen :P passer så dårlig å få det i hus nå med lille Leoh og jeg skal steriliseres denne uka..så kan ikke bli syk jeg heller :P

Good morgen!
Mannen har reist, gutta er i full gang og jeg ligger under dyna og skal drikke kaffe i håp om å våkne litt mer :-p
Superstøl etter trening i går :-o
Hva skal dere i dag?

Surfer mobilt!
Håper du fikk litt hjelp av kaffen:-)

Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum mobile app

Huff så forferdelig, det å miste mann eller barn klarer jeg ikke tenke på en gang:(
Håper dere slipper omgangssyken i hus, det er bokstavelig talt noe dritt;)
Hvilken dag skal du stabiliseres?

Kjedelig med regn:confused:
Håper hun får en fin dag i bh, og du hjemme:)

Huff så forferdelig, det å miste mann eller barn klarer jeg ikke tenke på en gang:(
Håper dere slipper omgangssyken i hus, det er bokstavelig talt noe dritt;)
Hvilken dag skal du stabiliseres?

Ja bare tanken er forferdelig nok! Tenk å måtte oppleve det :( tror dem var forberedt på det..men sikkert vondt forde!

Om alle holder seg friske, så blir det torsdag steriliseringa skal skje:eek:

Vi har vært ute siden T ble levert, og Lillebror vil ikke inn igjen!
Vis vedlegget 53301
Har flyttet han til baksiden hvor det er gjerde så jeg kan ordne mat!!

Surfer mobilt!

Så gøy å leke ute da :D Liana klikker hver gang vi skal inn :P

Ja bare tanken er forferdelig nok! Tenk å måtte oppleve det :( tror dem var forberedt på det..men sikkert vondt forde!

Om alle holder seg friske, så blir det torsdag steriliseringa skal skje:eek:

Gruer du deg veldig? Hvor lang tid må man regne med for å komme seg etter noe sånt? Vurderte det selv faktisk, men ble ikke slik.

Gruer du deg veldig? Hvor lang tid må man regne med for å komme seg etter noe sånt? Vurderte det selv faktisk, men ble ikke slik.

Neida..gruer meg ikke så veldig, men begynner å få litt nerver til det hele;) vet ikke hvor lang tid det tar før man kommer seg etter det, eller om man i det heletatt kjenner så mye til det? Jeg blir skrivet ut samme dag, så det er håp om at det ikke tærer så voldsomt mye på kroppen :P men kommer vel til å gjøre litt vondt i snittene vil jeg tro.. har aldri blitt operert så vet ikke helt hva jeg går til.. heheh..

Du skulle fått gjort der mens du fikk ks;) så hadde du vært ferdig med det i én operasjon :P

Vi har vært ute siden T ble levert, og Lillebror vil ikke inn igjen!
Vis vedlegget 53301
Har flyttet han til baksiden hvor det er gjerde så jeg kan ordne mat!!

Surfer mobilt!
Ser ut som han er en opptatt arbeidskar ;) Så deilig vær dere har :D Digg med formiddagsmat ute :)

Jeg anbefaler hormonspiral, den kan sitte i 5 år og man merker ikke noe særlig til den ;) Billigere enn sterilisering og du slipper en operasjon :p ;)

Nå har jeg kosa meg med en ost og skinkesalat til lunsj, og imprignert alle skoene våre...effektivt å jobbe hjemme :p

Vurderer å gå en omvei når jeg skal hente i bhg, og få meg en god tur, siden skoene allerede er vanntette :p :)

Nå har jeg kosa meg med en ost og skinkesalat til lunsj, og imprignert alle skoene våre...effektivt å jobbe hjemme :p

Vurderer å gå en omvei når jeg skal hente i bhg, og få meg en god tur, siden skoene allerede er vanntette :p :)

Så produktivt :-)

Surfer mobilt!

Back
Topp