God mandag 10.03!

Hehe.. så yoga'en gjorde sitt altså :D da vet du hvertfall at kroppen har blitt trent skikkelig ;) kroppen min hat blitt stivere enn en stokk etter å ha gått gravid i 2 år, så jeg tør ikke tenke på yoga engang! :P

Natten har vært god, og snuppene og mann er ute i jobb og bhg;) merker jeg er litt bekymret over å ha dem i bhgen nå, for på fredag var det en unge som kasta opp der:eek: bare håååååper mora tar hensyn til reglene og har hun hjemme.. men har litt tviler på det, for vet mora går gjennom en del for tiden:( mannen/barnefaren døde av kreft for 2-3 mnd siden, så hun sitter jo igjen med 2 barn alene:(

Ikke store planer her idag (som vanlig):P litt husarbeid og mulig jeg må handle litt ;)
Yogaen gjorde sitt ja!
Jeg skal si deg jeg har blitt mye mykere etter jeg startet :-p anbefales veldig!!!
Men om ungen ikke har kastet opp i helgen er det vel trygt nå? :)

Surfer mobilt!

Jeg anbefaler hormonspiral, den kan sitte i 5 år og man merker ikke noe særlig til den ;) Billigere enn sterilisering og du slipper en operasjon :p ;)

Sent from my iPad using BV Forum mobile app

Det er det positive ja..men om man er sikker på at man ikke skal ha flere barn, så blir det jo dyrt om man skal sette inn spiral hvert 5 år også ;) greit om man bare skal ta en pause.. men tenker at 6000 er greit når det varer livet ut :)

Nå har jeg kosa meg med en ost og skinkesalat til lunsj, og imprignert alle skoene våre...effektivt å jobbe hjemme :p

Vurderer å gå en omvei når jeg skal hente i bhg, og få meg en god tur, siden skoene allerede er vanntette :p :)

Hva bruker du på skoene egentlig? Skulle fått gjort det jeg også..hvertfall med nye sko :)

Yogaen gjorde sitt ja!
Jeg skal si deg jeg har blitt mye mykere etter jeg startet :-p anbefales veldig!!!
Men om ungen ikke har kastet opp i helgen er det vel trygt nå? :)

Surfer mobilt!

Ja man blir nok fort mykere i kroppen av sånt..men jeg klarer jo ikke å ta på tæra engang, uten å måtte bøye beina.. hehe.. så derfor jeg prøver å få trent og tøyet litt hjemme før jeg evt begynner med noe mer :)

Ja om det kun var den ene gangen eller dagen, så er det jo greit :) men hvis det har holdt på i helgen også, så er det litt verre! Om hun hadde omgangssyke da;) kan jo være andre ting også..

Jeg anbefaler hormonspiral, den kan sitte i 5 år og man merker ikke noe særlig til den ;) Billigere enn sterilisering og du slipper en operasjon :p ;)

Bør vel kanskje vurdere det, men hvordan er det med risiko for kreft med sånn spiral?

Neida..gruer meg ikke så veldig, men begynner å få litt nerver til det hele;) vet ikke hvor lang tid det tar før man kommer seg etter det, eller om man i det heletatt kjenner så mye til det? Jeg blir skrivet ut samme dag, så det er håp om at det ikke tærer så voldsomt mye på kroppen :p men kommer vel til å gjøre litt vondt i snittene vil jeg tro.. har aldri blitt operert så vet ikke helt hva jeg går til.. heheh..

Du skulle fått gjort der mens du fikk ks;) så hadde du vært ferdig med det i én operasjon :p

Det var det jeg vurderte, men jeg var ikke helt sikker så da kunne jeg nesten ikke gjøre det:-)
Håper du kommer deg fort, og at det blir så store arr, det er kanskje kikkhullkirurgi?

Da er T hjemme fra barnehagen sammen med fetteren på 2,5 som jeg skal passe en liten stund.
Ungene er strategisk plassert foran TV-en mens jeg lager middag :p :D

Det var det jeg vurderte, men jeg var ikke helt sikker så da kunne jeg nesten ikke gjøre det:-)
Håper du kommer deg fort, og at det blir så store arr, det er kanskje kikkhullkirurgi?

Nei man må være 100% sikker før man gjør det.. litt dumt å angre seg etterpå :P det blir ikke store arrene;) blir 2 snitt på 5mm..en i navlen og en på siden av magen :) selve steriliseringa vet jeg ikke om man kjenner noe til... men egglederne blir jo brent over, så det høres vondt ut :P haha.. sambo skal ha fri på fredagen og helgen hvertfall, tilfelle jeg trenger litt hjelp med Leoh :D

Nei man må være 100% sikker før man gjør det.. litt dumt å angre seg etterpå :p det blir ikke store arrene;) blir 2 snitt på 5mm..en i navlen og en på siden av magen :) selve steriliseringa vet jeg ikke om man kjenner noe til... men egglederne blir jo brent over, så det høres vondt ut :p haha.. sambo skal ha fri på fredagen og helgen hvertfall, tilfelle jeg trenger litt hjelp med Leoh :D

Ja, man kan ikke bare være nesten sikker nei:-) Veldig lurt av han å ta fri, du skal jo helt sikkert ta det litt med ro i starten:-) Det er mye bedre at de brenner over, for da gror ting raskere og man mister mindre blod:-)

Ja, man kan ikke bare være nesten sikker nei:-) Veldig lurt av han å ta fri, du skal jo helt sikkert ta det litt med ro i starten:-) Det er mye bedre at de brenner over, for da gror ting raskere og man mister mindre blod:-)

Ja greit å ha litt ekstra hjelp i tilfelle :) aha det visste jeg ikke! Bra dem gjør det på den måten da :D

Full vår her plutselig!!! :)
Vis vedlegget 53325

Surfer mobilt!
Ååå, så deilig! Gleder meg til vi kan ta bil og dukkevogn med ut i gata! ...men kan nok se langt etter våren ennå her, til helgen skal regnet slå om til snø :eek: :p

Bør vel kanskje vurdere det, men hvordan er det med risiko for kreft med sånn spiral?
Du det vet jeg faktisk ikke, kanskje Fru H vet?

Det er iallfall bare en brøkdel av mengden hormoner i forhold til p-piller, så den er iallfall MYE bedre enn pillene mht til hormoner som frigis i kroppen! :)

Ble ikke noe tur på meg, regna og blåste så fælt at det var såvidt jeg kom meg til bhg :eek: Var søkkvåt da jeg kom hjem...Hermine satt tørt og fint i den nye vogna si da :D

Hjemmelaget fiskegrateng til middag idag, svigermor hadde laga 6 stykker til oss som vi har i fryseren :D OG i ettermiddag kom hun med Barnevaderen til Hermine :D :) Jeg ble helt rørt :p Nå skulle hun få vasse og plaske så myyyye hun ville neste gang vi skal i fjæra på hytta ;)

OG jeg har fått pakke fra Iherb på døra i ettermiddag, FOR en dag :) :p :D

Du det vet jeg faktisk ikke, kanskje Fru H vet?

Det er iallfall bare en brøkdel av mengden hormoner i forhold til p-piller, så den er iallfall MYE bedre enn pillene mht til hormoner som frigis i kroppen! :)

Jeg ville egentlig ikke begynne med hormoner igjen, vurderer å skaffe meg sånn lady pearl som måler temperaturen.

Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum mobile app

Jeg ville egentlig ikke begynne med hormoner igjen, vurderer å skaffe meg sånn lady pearl som måler temperaturen.

Om du har stabil syklus er det sikkert et flott alternativ :)
Som Marianne sier er det LITE mengde hormon i hormonspiral sammenliknet med preparater man ikke tar lokalt (p-piller, p-stav, p-sprøyte, p-plaster osv, osv...). Jeg hadde omtrent alle bivirkningene med p-piller og minipille. Men nå merker jeg ingenting!

Kobberspiral inneholder jo ikke noen hormoner, og den tror jeg kan sitte inne i opp mot 10 år :eek: ;)

Fine ting og barn :) så kjekk den "regnbuksa" var :D her har det bart og tørt nå:D deilig!
Kombinasjonen masse snø og ENORME mengder regn skaper jo oversvømmelse overalt her, så den vaderen blir nok knallbra!!! :D

Kobberspiral inneholder jo ikke noen hormoner, og den tror jeg kan sitte inne i opp mot 10 år :eek: ;)

Kobberspiral har jeg veldige aversjoner mot...
Mange blir gravide på den, og den fungerer på den måten at den kvitter seg med allerede befruktede egg :o

Back
Topp