Æsj, nei det vil man ikke ha!Kobberspiral har jeg veldige aversjoner mot...
Mange blir gravide på den, og den fungerer på den måten at den kvitter seg med allerede befruktede egg![]()
Sent from my iPad using BV Forum mobile app
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Æsj, nei det vil man ikke ha!Kobberspiral har jeg veldige aversjoner mot...
Mange blir gravide på den, og den fungerer på den måten at den kvitter seg med allerede befruktede egg![]()
Kombinasjonen masse snø og ENORME mengder regn skaper jo oversvømmelse overalt her, så den vaderen blir nok knallbra!!!
Når jeg tenker meg om ble jo jeg til, til tross kobberspiral.Kobberspiral har jeg veldige aversjoner mot...
Hehe, ikke den beste reklamen for kobberspiral kanskje?Når jeg tenker meg om ble jo jeg til, til tross kobberspiral.
Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum mobile app
Haha nei, men jeg er veldig fornøyd med resultatet av mamma sinHehe, ikke den beste reklamen for kobberspiral kanskje?![]()
Når jeg tenker meg om ble jo jeg til, til tross kobberspiral.
Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum mobile app
Det er hjørnetann ja. De fire andre er fremtennerGod kveld jenter
Fie ha vøre i barnehagen i dag, og eg ha vøre på trening og på besøk og handle runde
Eg laga middagen ferdig tell eg sku hent fie i barnehagenså fekk vi søster på middag og, då eg såg at eg ha laga ALT førr masse
Meeen fie sku VÆRTFALL ikje ha middag :O eg ha laga pølsa og makkaronigrategn med brokkoli i. DET vart ikje godt motatt….ho e jo vant med å få grønnskern og alt ainna utn så mysje dill dall påhihi….
Men ho va litt sur/irritert i dag, vetsje om ho bære ha ein dåle dag eller, eller om det e nå fleire tenner på vei…..
Korr mange tenner ska de egentle ha no? sånn etter bokaFie har fire tenner framme oppe + 2 jæksla, og det samme nede….ho "mangel" tainna som ska va mellom jækseln og den tainna på sia av framtennern….hjørnetainna…eller ke den heita
ska de kom no? eller kjæm de seinar…eg e ikje helt oppdatert på den der tainn frontn
Fie søv noog eg ha plagdes med statestikken….
NO e det te og paradise hotell på menyen….arti å sjå ke liiiite lur de der folkan e…..eller så det jævli bra klippt ihop![]()
Det er hjørnetann ja. De fire andre er fremtenner
Varierende når de kommer tenker jeg. Alle fire til Lillebror har kommet de siste to månedene, ganske samtidig![]()
God kveld jenter
Fie ha vøre i barnehagen i dag, og eg ha vøre på trening og på besøk og handle runde
Eg laga middagen ferdig tell eg sku hent fie i barnehagenså fekk vi søster på middag og, då eg såg at eg ha laga ALT førr masse
Meeen fie sku VÆRTFALL ikje ha middag :O eg ha laga pølsa og makkaronigrategn med brokkoli i. DET vart ikje godt motatt….ho e jo vant med å få grønnskern og alt ainna utn så mysje dill dall påhihi….
Men ho va litt sur/irritert i dag, vetsje om ho bære ha ein dåle dag eller, eller om det e nå fleire tenner på vei…..
Korr mange tenner ska de egentle ha no? sånn etter bokaFie har fire tenner framme oppe + 2 jæksla, og det samme nede….ho "mangel" tainna som ska va mellom jækseln og den tainna på sia av framtennern….hjørnetainna…eller ke den heita
ska de kom no? eller kjæm de seinar…eg e ikje helt oppdatert på den der tainn frontn
Fie søv noog eg ha plagdes med statestikken….
NO e det te og paradise hotell på menyen….arti å sjå ke liiiite lur de der folkan e…..eller så det jævli bra klippt ihop![]()
Jeg har kobberspiral nå. Den er mer enn 99% sikker. Først og fremst virker den slik at kobberet dreper sæden, slik at den ikke kan befrukte egg.Kobberspiral har jeg veldige aversjoner mot...
Er veldig forskjellig på hvor mange tenner de små har.. men det er 20 melketenner totalt..og 4 av dem kommer i 2års-alderen (2års-jeksler)..tok laaaaang tid før Emira fikk hjørnetennene sine.. husker ikke helt når.. Liana har heller ikke fått demhun har 6 tenner oppe og 5 nede, men jekslene har akkurat brytet seg gjennom da, så de er ikke helt ute
![]()
De fire første jekslene er vel 2-årsjeksler?Mina har 16 tenner. Alle tenner foran,hjørnetennene oppe og nede,og 4 jeksler bak. Pluss en 2-års jeksel på vei opp nede.
Er veldig forskjellig det der med tenner
Kålormen Wael 14.10.11♡
Linseloppa Mina 03.10.12♡
Fie har 4 oppe og 4 nede pluss 2 jæksla, ska sjå om eg får sjå eller kjenn i mårra om det e nån hjørnetenner på tur ;-)
Sist gång eg sku jr det, så beit ho meg i fengern.... Ikje godt!![]()
Sent from my C6603 using BV Forum mobile app
Mina har 16 tenner. Alle tenner foran,hjørnetennene oppe og nede,og 4 jeksler bak. Pluss en 2-års jeksel på vei opp nede.
Er veldig forskjellig det der med tenner
Kålormen Wael 14.10.11♡
Linseloppa Mina 03.10.12♡
Er det? Trodde det var motsatt jegDe fire første jekslene er vel 2-årsjeksler?
Surfer mobilt!
De fire første jekslene er vel 2-årsjeksler?
Surfer mobilt!
Det jeg mente også. Altså de 4 bakerste er 2-årsTror ikke det.. for de 4 første kommer jo stort sett i 1års alderen.. de 4 neste kommer nærmere 2, eller etter.. hvertfall det jeg har fått med meg fra når Emira var liten![]()