God fredagsmorgen!

God kveld :)
Vi har vært på litt shopping i dag. Kjøpte en stor bamse fra fisherprice til Simone, som synger og snakker. Hun HATER den..haha! Hun ble rasende fordi at den maste ;-p kanskje hun liker den på sikt ;-)
Hadde foroshoot i ettermiddag. Har ikke fått bildene inn på dataen enda, men her er ett jeg tok med tlf:

Vis vedlegget 20377

Hun skulle egentlig sitte, men objektet var en smule urolig ;-) bildene på kameraet ble bedre :)
Åh, så nydelig hun er! :D

Vi har vært på Aalan gård idag! De driver med geit, og produserer blandt annet økologisk brunost, gomme og flere ulike sorter mykost! Og Hermine fikk hilse på flere ulike sorter dyr, SÅ stas:D
Vis vedlegget 20382

*Surfer mobilt*
Så fantastisk! :D
Vi MÅ bare komme oss på den setra på fjellet i morgen :D

Phu, denne dagen gikk i ett, men vi har kost oss!
Det var knall på Hunderfossen i dag =) Deilig at det ikke er altfor varmt når man går rundt slik.
Lillebror er supertett igjen da :( Så han hoster og snørrer og er skikkelig tett stakkar. Så da kjører vi på ekstra med medisin igjen, og har ganske turbulente netter :(
Passer litt dårlig at vi skal på hytta i morgen da, men frisk fjelluft skader nok ikke, så får vi kle godt på og kose oss ute om det er vær til det!
Vi er slitne og orker ikke å pakke så mye i kveld. Men jammen var det mye klær vi skulle ha fått vasket før vi drar... Så maskina blir nok gående mye i kveld, og trommelen flittig brukt i tillegg :P
Vi er som regel litt sene med å finne ut slikt :o
Nå blir det snop og handlelisteskriving med mannen når han har fått T i seng :D

Babyshop har(hadde?) tilbud, jeg betalte 1499 tror jeg? =)
Har fått den i dag - og den er genial! Hvorfor vi ikke hadde slik til T aner jeg ikke. (Det hadde kanskje noe å gjøre med at vi fikk en god, gammel en gratis av onkelen min). Den er så enkel og nett, samtidig som det er plass til mye unge i den! Mye hendigere sammenlagt synes jeg også!
Så bra at du fikk den i dag da! Dama i butikken fant den til slutt? ;)
Det kommer med en pakkebag med den reisesenga, gjør det ikke? Trenger ei som tar lite plass i bilen.. Fatter ikke hvordan vi skal få plass til alt i bilen, men det går vel med litt vilje..:)

God kveld :-)
Vi har vært på litt shopping i dag. Kjøpte en stor bamse fra fisherprice til Simone, som synger og snakker. Hun HATER den..haha! Hun ble rasende fordi at den maste ;-p kanskje hun liker den på sikt ;-)
Hadde foroshoot i ettermiddag. Har ikke fått bildene inn på dataen enda, men her er ett jeg tok med tlf:

Vis vedlegget 20377

Hun skulle egentlig sitte, men objektet var en smule urolig ;-) bildene på kameraet ble bedre :-)
Søtaaaaa...:D
Syns det er så morro med sånne bilder!

Oh yes, det blir mye klær med 2 store og 3 små;) Men går kjempefint det altså, men hadde ikke overlevd uten tørketrommelen min, ellers hadde det tatt år og dag og få tørka klærne:p Takk, gikk fint hos legen, men er visst nok virus, så det måtte bare gå sin gang!

uff :( fikk du ikke noe for det da, siden det er virus? da håper jeg isåfall at det går raskt over! hos meg tok det vel så og si 3 uker :(

God kveld :)

Vis vedlegget 20377

Hun skulle egentlig sitte, men objektet var en smule urolig ;-) bildene på kameraet ble bedre :)

Så nydelig!! <3 vakkert bilde, av en vakker jente! ;):):):)

Vi har vært på Aalan gård idag! De driver med geit, og produserer blandt annet økologisk brunost, gomme og flere ulike sorter mykost! Og Hermine fikk hilse på flere ulike sorter dyr, SÅ stas:D
Vis vedlegget 20382

*Surfer mobilt*

Herlig!:) ser gøy ut.. hehe.. Liana har vært hos mora mi idag, og dem har hund og to katter.. hun hadde ikke såå lyst til å sitte på gulvet fordi hunden kom bort til hun.. hun var ikke redd, men måtte grøsse litt:P hahaha.. skjønner ikke den reaksjonen men :P:D

Ja tørketrommelen er jeg også glad i! Vi henger opp babyklærne foreløpig pga jeg har krympa så mange, men im vi blir flere på sikt så blir nok d meste putta i trommelen! :-)
Synd det var virus da..det er jo ikke bra med for mye antibiotika heller, men når det er virus så sitter det ofte så lenge i. Håper ikke det gjelder dor deg og at du blir raskt bra :-)

Er det jeg også har lagt merke til, at når det er virus tar det gjerne 3 uker og bli frisk, framfor 2 uker. Og da tenker jeg også på den dumme hosten:mad: vekker hele huset på natta pga hosteanfall.. jeg kjøper alt i en større str enn det han bruker, så da er det fortsatt fin str på det etter det har vært i tørketrommelen;)

God kveld :-)

Vis vedlegget 20377

Hun skulle egentlig sitte, men objektet var en smule urolig ;-) bildene på kameraet ble bedre :-)

Så søøøt hu er:rolleyes:

Vis vedlegget 20382

*Surfer mobilt*

Åååh, herlige bilder:) moro med dyr;):):D

uff :( fikk du ikke noe for det da, siden det er virus? da håper jeg isåfall at det går raskt over! hos meg tok det vel så og si 3 uker :(

Hehe, nope, fikk ingenting mot det siden det er virus, men går greit da. Drikker mye te, det som plager meg mest er hosteanfallene og tett/rennende nese:oops: yes, varer nok 2 uker til;):eek:

Hehe, nope, fikk ingenting mot det siden det er virus, men går greit da. Drikker mye te, det som plager meg mest er hosteanfallene og tett/rennende nese:oops: yes, varer nok 2 uker til;):eek:

kjedelig å ikke kunne få noe for det :( for er ikke noe godt, og hostinga blir alltid værre om natten:(
har akkurat vært forkjølet jeg å, men det verste gikk over etter 3 dager, men var snørrete lenge, og det gjorde vel at jeg fikk bihulebetennelseo_O verket i ansiktet og tannkjøtt i 3 uker etter forkjølelsen:eek: men var heldigvis ikke hele døgnet da, og ikke intense smerter..så gikk greit uten legebesøk;)

Masse god bedring til deg! <3

Haha, kanskje eska er mer populær da? Bruker som regel å være sånn:p;)

Nyyydelig bilde av lille snuppa:rolleyes:

*Surfer mobilt*

Hehe..det er ofte slik ;-)

kjedelig å ikke kunne få noe for det :( for er ikke noe godt, og hostinga blir alltid værre om natten:(
har akkurat vært forkjølet jeg å, men det verste gikk over etter 3 dager, men var snørrete lenge, og det gjorde vel at jeg fikk bihulebetennelseo_O verket i ansiktet og tannkjøtt i 3 uker etter forkjølelsen:eek: men var heldigvis ikke hele døgnet da, og ikke intense smerter..så gikk greit uten legebesøk;)

Masse god bedring til deg! <3

Uff da, er så kjipt og være dårlig:( Og hvertfall når man har en liten en i magen i tillegg:(
Går greit, er jo vondt og ha bihulebetennelse, men verste er den nattlige hostinga. Og når jeg først har begynt slutter det lissom ikke heller;):p Takk for det, søta:)<3

Så bra at du fikk den i dag da! Dama i butikken fant den til slutt? ;)
Det kommer med en pakkebag med den reisesenga, gjør det ikke? Trenger ei som tar lite plass i bilen.. Fatter ikke hvordan vi skal få plass til alt i bilen, men det går vel med litt vilje..:)
Ja, den er i en bag, veldig hendig!
Hun hadde kanskje funnet den i går om jeg sa at det stod BABYBJØRN med store bokstaver på pakka, men det tenkte jeg ikke på, og sa at den kom fra Babyshop da jeg nærmest kommanderte henne til å lete :p :o

PHU!

Vi ha vøre opptatt heile dagen :)
Fie sto opp klokka 06 :confused:

Men eg ga ho bære melk, også la eg meg igjenn, så ho låg no å kosa seg litt, men ikke nå søving,
og klokka 07, då va ho lei a at mamma låg i sænga :D

Så då sto vi opp og spist frokost :)

Så la ho seg tell si første kvila klokka 08.30, og då benytta eg muligheten å søv på sofaen me babysittern lamme meg :rolleyes:

Så når ho våkna trilla vi på babycafe lamme et par ainner damer og demmers onga :)

Etter det så søv ho lang kvila, også va det middag, og etter det for vi på enda et kafebesøk lamme mi søster og mi bæste vennina, altså Fie si tante og gumor :D

Vi kosa oss masse, men Fie har ein voldsom høy stemme, så AILL i kafeén snudd seg å såg på ho når ho hyyyla :thumleft

Hehe, når vi kom heim så va det litt leking, så va det kveldsmat og bading :)
Etter det så fekk ho kry rundt i bærr rompa, de små e sååå søt me den lille rompestompen, eg bi heeeelt forelska i ho når ho e nybada, lille kroppen, de små fengran, lille føttern, lille rompestompen, lille tjukke runde magen og det søøøte smile med 2 små tenner :)

Ho e så gla når ho får kryp rundt naken :)

No e ho søvna søtt i senga si, me rompa i vere <3
Og eg ha lest ut 3 og siste bok i fifty shades triologien :) Knall brae bøker må eg bære sei :D

Uff da, er så kjipt og være dårlig:( Og hvertfall når man har en liten en i magen i tillegg:(
Går greit, er jo vondt og ha bihulebetennelse, men verste er den nattlige hostinga. Og når jeg først har begynt slutter det lissom ikke heller;):p Takk for det, søta:)<3

Ja syns alt av sykdommer blir hardere når man er gravid.. hehe menmen, man må vel bare bite sammen og holde ut :)
Får håpe hostinga går fort over, så du og alle andre får sove godt ;):)

Sent from my HTC One using BV Forum mobile app

Back
Topp