HerligFerieeeeee!!!
Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum mobile app
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
HerligFerieeeeee!!!
Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum mobile app
Åh, så nydelig hun er!God kveld
Vi har vært på litt shopping i dag. Kjøpte en stor bamse fra fisherprice til Simone, som synger og snakker. Hun HATER den..haha! Hun ble rasende fordi at den maste ;-p kanskje hun liker den på sikt ;-)
Hadde foroshoot i ettermiddag. Har ikke fått bildene inn på dataen enda, men her er ett jeg tok med tlf:
Vis vedlegget 20377
Hun skulle egentlig sitte, men objektet var en smule urolig ;-) bildene på kameraet ble bedre![]()
Så fantastisk!Vi har vært på Aalan gård idag! De driver med geit, og produserer blandt annet økologisk brunost, gomme og flere ulike sorter mykost! Og Hermine fikk hilse på flere ulike sorter dyr, SÅ stas
Vis vedlegget 20382
*Surfer mobilt*
Så bra at du fikk den i dag da! Dama i butikken fant den til slutt?Babyshop har(hadde?) tilbud, jeg betalte 1499 tror jeg? =)
Har fått den i dag - og den er genial! Hvorfor vi ikke hadde slik til T aner jeg ikke. (Det hadde kanskje noe å gjøre med at vi fikk en god, gammel en gratis av onkelen min). Den er så enkel og nett, samtidig som det er plass til mye unge i den! Mye hendigere sammenlagt synes jeg også!
Søtaaaaa...God kveld![]()
Vi har vært på litt shopping i dag. Kjøpte en stor bamse fra fisherprice til Simone, som synger og snakker. Hun HATER den..haha! Hun ble rasende fordi at den maste ;-p kanskje hun liker den på sikt ;-)
Hadde foroshoot i ettermiddag. Har ikke fått bildene inn på dataen enda, men her er ett jeg tok med tlf:
Vis vedlegget 20377
Hun skulle egentlig sitte, men objektet var en smule urolig ;-) bildene på kameraet ble bedre![]()
Oh yes, det blir mye klær med 2 store og 3 småMen går kjempefint det altså, men hadde ikke overlevd uten tørketrommelen min, ellers hadde det tatt år og dag og få tørka klærne
Takk, gikk fint hos legen, men er visst nok virus, så det måtte bare gå sin gang!
God kveld
Vis vedlegget 20377
Vi har vært på Aalan gård idag! De driver med geit, og produserer blandt annet økologisk brunost, gomme og flere ulike sorter mykost! Og Hermine fikk hilse på flere ulike sorter dyr, SÅ stas
Vis vedlegget 20382
*Surfer mobilt*
Ja tørketrommelen er jeg også glad i! Vi henger opp babyklærne foreløpig pga jeg har krympa så mange, men im vi blir flere på sikt så blir nok d meste putta i trommelen!![]()
Synd det var virus da..det er jo ikke bra med for mye antibiotika heller, men når det er virus så sitter det ofte så lenge i. Håper ikke det gjelder dor deg og at du blir raskt bra![]()
God kveld![]()
Vis vedlegget 20377
Vi har vært på Aalan gård idag! De driver med geit, og produserer blandt annet økologisk brunost, gomme og flere ulike sorter mykost! Og Hermine fikk hilse på flere ulike sorter dyr, SÅ stas
Vis vedlegget 20382
*Surfer mobilt*
ufffikk du ikke noe for det da, siden det er virus? da håper jeg isåfall at det går raskt over! hos meg tok det vel så og si 3 uker
![]()
Hehe, nope, fikk ingenting mot det siden det er virus, men går greit da. Drikker mye te, det som plager meg mest er hosteanfallene og tett/rennende neseyes, varer nok 2 uker til
![]()
Haha, kanskje eska er mer populær da? Bruker som regel å være sånn
Nyyydelig bilde av lille snuppa
*Surfer mobilt*
kjedelig å ikke kunne få noe for detfor er ikke noe godt, og hostinga blir alltid værre om natten
har akkurat vært forkjølet jeg å, men det verste gikk over etter 3 dager, men var snørrete lenge, og det gjorde vel at jeg fikk bihulebetennelseverket i ansiktet og tannkjøtt i 3 uker etter forkjølelsen
men var heldigvis ikke hele døgnet da, og ikke intense smerter..så gikk greit uten legebesøk
Masse god bedring til deg! <3
Ja, den er i en bag, veldig hendig!Så bra at du fikk den i dag da! Dama i butikken fant den til slutt?
Det kommer med en pakkebag med den reisesenga, gjør det ikke? Trenger ei som tar lite plass i bilen.. Fatter ikke hvordan vi skal få plass til alt i bilen, men det går vel med litt vilje..![]()
Uff da, er så kjipt og være dårligOg hvertfall når man har en liten en i magen i tillegg
![]()
Går greit, er jo vondt og ha bihulebetennelse, men verste er den nattlige hostinga. Og når jeg først har begynt slutter det lissom ikke hellerTakk for det, søta
<3
Ja, er så morro for hun blir helt i hundre når hun ser dyrÅååh, herlige bildermoro med dyr
![]()