God fredagsmorgen!

Ja, den er i en bag, veldig hendig!
Hun hadde kanskje funnet den i går om jeg sa at det stod BABYBJØRN med store bokstaver på pakka, men det tenkte jeg ikke på, og sa at den kom fra Babyshop da jeg nærmest kommanderte henne til å lete :p :o
Hahaha... Ikke så greit å vite at det skulle stå dét på pakka da.:)
Spørst om vi skal vurdere den reisesenga der. Greit å ha med seg noe enkelt og snertent på tur. :)

Hermine sov urolig fra 20-21, våkna og sutra 7-8 ganger...kl 21 kom jeg opp og da sto hun i senga og hoppa :eek: hun fliiirte og ropte "heia, heia" :p prøvde å legge henne men ga opp fort, så da gikk vi ut i sommerkvelden i stedet:p;)
1372451129726.jpg

*Surfer mobilt*

Gjør det! Er jo fantastisk morro med disse små og dyr! :D

*Surfer mobilt*
Ja, jeg ser hjemme hos foreldrene mine nå at han er superinteressert i kattene :D

Hahaha... Ikke så greit å vite at det skulle stå dét på pakka da.:)
Spørst om vi skal vurdere den reisesenga der. Greit å ha med seg noe enkelt og snertent på tur. :)
VI tar den med på hytta, så jeg kan gi mer utfyllende beskrivelse/ris og ros på mandag :D

Supert! Heldige meg som har en så grei ut-tester.;)
Ja, ikke sant? :D
Madrassen virket forresten noe skrøpeligere enn jeg antok utfra bilder og video på forhånd - MEN den er mye bedre enn de platene jeg har sett før :p Og han sover på lammeskinn uansett, så det blir jo litt mykere da :D

Ja, ikke sant? :D
Madrassen virket forresten noe skrøpeligere enn jeg antok utfra bilder og video på forhånd - MEN den er mye bedre enn de platene jeg har sett før :p Og han sover på lammeskinn uansett, så det blir jo litt mykere da :D
Ok. Får håpe den er grei å ligge på uten skinn også da.. Jenny er for varm av seg til å sove på det. Men reiseseng må vi ha, og som du sier så finnes de nok mange værre madrasser. ;)

Ok. Får håpe den er grei å ligge på uten skinn også da.. Jenny er for varm av seg til å sove på det. Men reiseseng må vi ha, og som du sier så finnes de nok mange værre madrasser. ;)
Jepp :)

Hermine sover i babybjørn reiseseng uten noe ekstra i bunnen, går kjempebra! Er jo mykere enn vogna;)

*Surfer mobilt*

Back
Topp