God fredagsmorgen!

Hehe for sovemerke :D

Opphold og litt sol her i dag, så vi starter ferien til T med å reise på Hunderfossen :D
Det blir bare en liten tur, da han skal i bursdag til nabojenta kl 17.
Ellers har mamma besøk av en god venn av oss, så mannen og jeg reiser nok dit for å hilse på mens T er i bursdagen =)
I morgen reiser vi på hytta en tur og blir til mandag, så jeg håper reisesengen jeg har bestilt kommer i dag! (Sporingen sier at den kom frem for to dager siden, men dama i post-i-butikk-kassa klarte IKKE å finne den, og det står at jeg blir varslet via brev, så da er det bare å vente!
Herlig med tur til Hunderfossen da! Hadde Jenny vært litt større så hadde vi stoppa der på tur nedover i sommer.:)

Hvilken reiseseng kjøpte du?
Skulle hatt ei snerten reiseseng vi også, men har ikke somla meg til det enda.

Var varmt i natt, så Daniel våknet et par ganger for å få vann. Ellers gikk leggingen veldig greit selv om jeg var alene med guttene i går. Litt stolt av det! :) Jeg er på jobb og bare lengter hjem egentlig... vil bare kose meg med guttene mine!
*klapp på skuldra*
Så flott at legginga gikk bra!!:D

Heisann

I dag begynner jeg senere på jobb, kvart på tolv til halv fem, typisk siste dagen min før ferien.
Men det er jo litt godt å få sove lenge også.
Nasse har sovet godt, helt til halv ni, men hun sover så lite på dagtid så hun tar det heldigvis igjen slik:-)

Ellers regner det her, sånn skal det vist bli ei uke fremover, ikke noe nytt sommervær her i trøndelag det.
Heldig dere som har sol og varme:-)
Ikke noe sommervær i Romsdalen heller, men et det ikke slik sommeren pleier å være? Syns å huske at somrene på 90-tallet var såååæ fine..:rolleyes:
Hvordan er formen din forresten?

Jøss, som jeg skravler..:p
Hei på dere!
Nå skal jeg ut å strø plenfrø i vestavind, mens mannen skal trille vesla slik at hun sovner. Skikkelig sutrete hun nå, så da håper vi at en dubb gjør susen.
Må også meddele at jeg akkurat har vaska bort makrell i tomat-flekker av skjorta til mannen. (Kan banne på at han har lyst på tomatbasert mat når han har på seg hvite klær!) Brukte ei vidundersåpe som jeg fikk av bestemor, og den funka som bare det! Hadde på litt såpe og gnura der flekkene var, tok meg 1min. Faaaantastisk!! :D

Herlig med tur til Hunderfossen da! Hadde Jenny vært litt større så hadde vi stoppa der på tur nedover i sommer.:)

Hvilken reiseseng kjøpte du?
Skulle hatt ei snerten reiseseng vi også, men har ikke somla meg til det enda.
Vi kjøpte babybjørn sin :)

Jeg tar bare med kollinr,da finner dem pakkene alltid her.. har du prøvd det? Kjedelig å gå å vente sånn!:confused:

Sent from my HTC One using BV Forum mobile app
Ja hos Posten fungerer det utmerket her! Men dette er snakk om post i butikk og en pakke sendt med MyPack.. Jeg hadde sporingsnummer og all info på telefonen rett foran dama,men det hjalp visst ingenting :-p

Hahaha!! Sovna du før jeg hadde sagt god natt i går? Syns det blei så stille, så jeg tenkte at du hadde sovna eller at det blei habahaba!;)

Blei det tur til jobben eller?
Jeg SKAL ut å strø plenfrø i dag. Litt dumt med vestavind da, men nå gjør jeg det bare. Gidder ikke å vente på at det skal bli finvær!:p

Hahaha! Ja jeg sovna visst midt i tastinga ;-p d blei ikke tur på jobben nei. Vi var ferdig og klar t avgang men fikk besøk so då gikk no klokka. Vestavind og plenfrø er bra..hihi ;-) du får så og trakke det ned!

Hahaha!! Sovna du før jeg hadde sagt god natt i går? Syns det blei så stille, så jeg tenkte at du hadde sovna eller at det blei habahaba!;)

Blei det tur til jobben eller?
Jeg SKAL ut å strø plenfrø i dag. Litt dumt med vestavind da, men nå gjør jeg det bare. Gidder ikke å vente på at det skal bli finvær!:p
Haha, jaja, kanskje naboen din iallfall får litt plen opp fra de frøene:p

*Surfer mobilt*

Ja hos Posten fungerer det utmerket her! Men dette er snakk om post i butikk og en pakke sendt med MyPack.. Jeg hadde sporingsnummer og all info på telefonen rett foran dama,men det hjalp visst ingenting :-p

Åjaa.. de er vel også litt mer "sikrere" når det kommer til mypack.. kjedelig er det uansett

Sent from my HTC One using BV Forum mobile app

Det høres koselig ut :-) stryn er fint! Ikke langt herfra det..eller det er vel ca 3 timer, så alt etter hvordan man ser ser ;-)
Vi skal ikke ha ferie sammen i sommer. Jeg føler at jeg har mer enn nok fri som det er. Sambo tar nok tre uker iløpet av sommeren. I vinter skal vi til tenerife eller gran canaria. Enten før jul eller i januar :-) vi kommer sikkert til å reise litt til stryn vi også, for foreldrene mine er i siste innspurt med hytte der :-)
Det er kjempefint der:)
Blir deilig med sydentur da, vi var på gran canaria i mai, herlig:p
Kanskje vi sees i stryn hihi:cool:

Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum mobile app

Ferieeeeee!!!:p:p:D:D:cool::cool:

Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum mobile app

Ikke noe sommervær i Romsdalen heller, men et det ikke slik sommeren pleier å være? Syns å huske at somrene på 90-tallet var såååæ fine..:rolleyes:
Hvordan er formen din forresten?

Hehe jeg også mener de var det:-)

Den er bedre, men jeg har fremdeles magekatarr, men det er mer levbart nå heldigvis.

Haha..ja fjeset hadde vært verre!

Du har sikkert en del klær som må vaskes ja! Synst det hoper seg fort opp på bare to dager jeg, og du har jo maaaasssssse mer klær i hus enn jeg! :)

Lykke til med legen :)

Oh yes, det blir mye klær med 2 store og 3 små;) Men går kjempefint det altså, men hadde ikke overlevd uten tørketrommelen min, ellers hadde det tatt år og dag og få tørka klærne:p Takk, gikk fint hos legen, men er visst nok virus, så det måtte bare gå sin gang!

Oh yes, det blir mye klær med 2 store og 3 små;) Men går kjempefint det altså, men hadde ikke overlevd uten tørketrommelen min, ellers hadde det tatt år og dag og få tørka klærne:p Takk, gikk fint hos legen, men er visst nok virus, så det måtte bare gå sin gang!

Ja tørketrommelen er jeg også glad i! Vi henger opp babyklærne foreløpig pga jeg har krympa så mange, men im vi blir flere på sikt så blir nok d meste putta i trommelen! :-)
Synd det var virus da..det er jo ikke bra med for mye antibiotika heller, men når det er virus så sitter det ofte så lenge i. Håper ikke det gjelder dor deg og at du blir raskt bra :-)

God kveld :-)
Vi har vært på litt shopping i dag. Kjøpte en stor bamse fra fisherprice til Simone, som synger og snakker. Hun HATER den..haha! Hun ble rasende fordi at den maste ;-p kanskje hun liker den på sikt ;-)
Hadde foroshoot i ettermiddag. Har ikke fått bildene inn på dataen enda, men her er ett jeg tok med tlf:

ImageUploadedByBV Forum1372441542.116339.jpg

Hun skulle egentlig sitte, men objektet var en smule urolig ;-) bildene på kameraet ble bedre :-)

God kveld :-)
Vi har vært på litt shopping i dag. Kjøpte en stor bamse fra fisherprice til Simone, som synger og snakker. Hun HATER den..haha! Hun ble rasende fordi at den maste ;-p kanskje hun liker den på sikt ;-)
Hadde foroshoot i ettermiddag. Har ikke fått bildene inn på dataen enda, men her er ett jeg tok med tlf:

Vis vedlegget 20377

Hun skulle egentlig sitte, men objektet var en smule urolig ;-) bildene på kameraet ble bedre :-)
Haha, kanskje eska er mer populær da? Bruker som regel å være sånn:p;)

Nyyydelig bilde av lille snuppa:rolleyes:

*Surfer mobilt*

God kveld :)

Vis vedlegget 20377

Hun skulle egentlig sitte, men objektet var en smule urolig ;-) bildene på kameraet ble bedre :)

Kjempefint bilde av den søte pia:-)

Hvor kjøpte du den og for hvor mye?
:)
Babyshop har(hadde?) tilbud, jeg betalte 1499 tror jeg? =)
Har fått den i dag - og den er genial! Hvorfor vi ikke hadde slik til T aner jeg ikke. (Det hadde kanskje noe å gjøre med at vi fikk en god, gammel en gratis av onkelen min). Den er så enkel og nett, samtidig som det er plass til mye unge i den! Mye hendigere sammenlagt synes jeg også!

Vi har vært på Aalan gård idag! De driver med geit, og produserer blandt annet økologisk brunost, gomme og flere ulike sorter mykost! Og Hermine fikk hilse på flere ulike sorter dyr, SÅ stas:D
1372442981417.jpg

*Surfer mobilt*

Back
Topp