God fredagsmorgen!

Bébbe

Elsker forumet
Hva skal dere til med i dag da?
Vi skal ihvertfall ut av huset. Til byn og treffe litt folk kanskje. Her er sånn midt-i-mellom-vær, så håper det bikker riktig vei :-) er nesten ferdig med det nødvendige hagearbeidet for året, så hadde vært fint om det ble såpass at det ble unnagjort i dag :-)

Jeg sov på tlf min i natt, så hadde et firkanta merke på magen da jeg våkna..hihi ;-) (*nyttig info*)

Hehe for sovemerke :D

Opphold og litt sol her i dag, så vi starter ferien til T med å reise på Hunderfossen :D
Det blir bare en liten tur, da han skal i bursdag til nabojenta kl 17.
Ellers har mamma besøk av en god venn av oss, så mannen og jeg reiser nok dit for å hilse på mens T er i bursdagen =)
I morgen reiser vi på hytta en tur og blir til mandag, så jeg håper reisesengen jeg har bestilt kommer i dag! (Sporingen sier at den kom frem for to dager siden, men dama i post-i-butikk-kassa klarte IKKE å finne den, og det står at jeg blir varslet via brev, så da er det bare å vente!

Haha;) verre om det var i fjeset du hadde fått ett sovemerke:p;):cool::D:) hehe, sorry, bad humor, men kan ikke noe for det;) Jeg skal til legen idag og ellers ingen planer enn og vaske klær;) for det meste overskya her idag, men sola titter igjennom skyene støtt og stadig:) Emmeth sover sin første lur nå:)

Var varmt i natt, så Daniel våknet et par ganger for å få vann. Ellers gikk leggingen veldig greit selv om jeg var alene med guttene i går. Litt stolt av det! :) Jeg er på jobb og bare lengter hjem egentlig... vil bare kose meg med guttene mine!

Heisann

I dag begynner jeg senere på jobb, kvart på tolv til halv fem, typisk siste dagen min før ferien.
Men det er jo litt godt å få sove lenge også.
Nasse har sovet godt, helt til halv ni, men hun sover så lite på dagtid så hun tar det heldigvis igjen slik:-)

Ellers regner det her, sånn skal det vist bli ei uke fremover, ikke noe nytt sommervær her i trøndelag det.
Heldig dere som har sol og varme:-)

Hehe for sovemerke :D

Opphold og litt sol her i dag, så vi starter ferien til T med å reise på Hunderfossen :D
Det blir bare en liten tur, da han skal i bursdag til nabojenta kl 17.
Ellers har mamma besøk av en god venn av oss, så mannen og jeg reiser nok dit for å hilse på mens T er i bursdagen =)
I morgen reiser vi på hytta en tur og blir til mandag, så jeg håper reisesengen jeg har bestilt kommer i dag! (Sporingen sier at den kom frem for to dager siden, men dama i post-i-butikk-kassa klarte IKKE å finne den, og det står at jeg blir varslet via brev, så da er det bare å vente!

For en innholdsrik dag! :-) tror jeg nesten får lyst å dra til hunderfossen selv.
Det blir nok deilig med ferie for T :-) håper senga kommer da så dere får bruke den! Den må da være komt i systemet deres i dag! Pappa skrev ut en hentelapp til meg en gang jeg ikke fikk. Jeg henta pakken, og flere uker etterpå så fikk jeg hentelappen i posten. Gikk på butikken, og dama sa at den var henta..hehe..skjønte ingenting jeg da ;-p kanskje du kan printe ut lapp selv også?

Haha;) verre om det var i fjeset du hadde fått ett sovemerke:p;):cool::D:) hehe, sorry, bad humor, men kan ikke noe for det;) Jeg skal til legen idag og ellers ingen planer enn og vaske klær;) for det meste overskya her idag, men sola titter igjennom skyene støtt og stadig:) Emmeth sover sin første lur nå:)

Haha..ja fjeset hadde vært verre!

Du har sikkert en del klær som må vaskes ja! Synst det hoper seg fort opp på bare to dager jeg, og du har jo maaaasssssse mer klær i hus enn jeg! :-)

Lykke til med legen :-)

Var varmt i natt, så Daniel våknet et par ganger for å få vann. Ellers gikk leggingen veldig greit selv om jeg var alene med guttene i går. Litt stolt av det! :) Jeg er på jobb og bare lengter hjem egentlig... vil bare kose meg med guttene mine!

Tommel opp for deg! Veldig kjekt at legginga gikk greit når du var alene :-)

Kos deg på jobb, og nyt guttene dine når du kommer hjem :-)

Heisann

I dag begynner jeg senere på jobb, kvart på tolv til halv fem, typisk siste dagen min før ferien.
Men det er jo litt godt å få sove lenge også.
Nasse har sovet godt, helt til halv ni, men hun sover så lite på dagtid så hun tar det heldigvis igjen slik:-)

Ellers regner det her, sånn skal det vist bli ei uke fremover, ikke noe nytt sommervær her i trøndelag det.
Heldig dere som har sol og varme:-)

Deilig å sove lenge da! Men skjønner at du heller vil bli tidlig ferdig :-)

Du har muligens skrevet det før, men hva skal dere i ferien?

God morgen!
Var søkkvarmt på soverommet i natt, men Hermine sov som bare det, ikke en lyd annet enn ei flaske kl 03:D
Er deilig sol idag, men endel vind:confused: ser ut som at det blir tur på bondegård idag for å hilspå div dyr og kjøpe hjemmelaget gomme og fetaost, så skaø vi lage gresk salat i kveld:D

*Surfer mobilt*

For en innholdsrik dag! :-) tror jeg nesten får lyst å dra til hunderfossen selv.
Det blir nok deilig med ferie for T :-) håper senga kommer da så dere får bruke den! Den må da være komt i systemet deres i dag! Pappa skrev ut en hentelapp til meg en gang jeg ikke fikk. Jeg henta pakken, og flere uker etterpå så fikk jeg hentelappen i posten. Gikk på butikken, og dama sa at den var henta..hehe..skjønte ingenting jeg da ;-p kanskje du kan printe ut lapp selv også?
Jeg vet jo at sengen har kommet frem :-p
Men hun klarte ikke å finne den uten referansenummer som kommer ved hentemelding. Jeg får alltid sms, men ikke denne gangen. Orket ikke diskutere med hun så jeg får bare vente :-p

God morgen!
Var søkkvarmt på soverommet i natt, men Hermine sov som bare det, ikke en lyd annet enn ei flaske kl 03:D
Er deilig sol idag, men endel vind:confused: ser ut som at det blir tur på bondegård idag for å hilspå div dyr og kjøpe hjemmelaget gomme og fetaost, så skaø vi lage gresk salat i kveld:D

*Surfer mobilt*
Nam nam!!!

Men hun klarte ikke å finne den uten referansenummer som kommer ved hentemelding. Jeg får alltid sms, men ikke denne gangen. Orket ikke diskutere med hun så jeg får bare vente :-p

Ja det er sikkert like greit ;-)

God morgen!

*Surfer mobilt*

Det blir deilig med gresk salat ;-) kos dere på bondegård! :-)

Deilig å sove lenge da! Men skjønner at du heller vil bli tidlig ferdig :)

Du har muligens skrevet det før, men hva skal dere i ferien?

Vi skal på langhelg i østersund med ett vennepar, også blir det en tur til vestlandet (stryn):-)

Dere da?

Vi skal på langhelg i østersund med ett vennepar, også blir det en tur til vestlandet (stryn):-)

Dere da?

Det høres koselig ut :-) stryn er fint! Ikke langt herfra det..eller det er vel ca 3 timer, så alt etter hvordan man ser ser ;-)
Vi skal ikke ha ferie sammen i sommer. Jeg føler at jeg har mer enn nok fri som det er. Sambo tar nok tre uker iløpet av sommeren. I vinter skal vi til tenerife eller gran canaria. Enten før jul eller i januar :-) vi kommer sikkert til å reise litt til stryn vi også, for foreldrene mine er i siste innspurt med hytte der :-)

Du har all grunn til å være stolt da!:D;)

Sent from my HTC One using BV Forum mobile app

Jeg tar bare med kollinr,da finner dem pakkene alltid her.. har du prøvd det? Kjedelig å gå å vente sånn!:confused:

Hei på dere:cool::p

Nå er jeg og samboer på tur til kongsberg (ca 1,5 t kjøring) ;)
Emira er i bhg og Liana er hos mamma, så henter dem emira etterpå :D deilig å bare være oss to litt å! Har allerede brukt over 500kr på klær til jentene:eek: og jeg har bare fått vært i 1 butikk:eek: :P men det var h&m da, så fant mye billig å:rolleyes::D:p

Ha en fin fredag alle sammen;)

Hva skal dere til med i dag da?
Vi skal ihvertfall ut av huset. Til byn og treffe litt folk kanskje. Her er sånn midt-i-mellom-vær, så håper det bikker riktig vei :-) er nesten ferdig med det nødvendige hagearbeidet for året, så hadde vært fint om det ble såpass at det ble unnagjort i dag :-)

Jeg sov på tlf min i natt, så hadde et firkanta merke på magen da jeg våkna..hihi ;-) (*nyttig info*)
Hahaha!! Sovna du før jeg hadde sagt god natt i går? Syns det blei så stille, så jeg tenkte at du hadde sovna eller at det blei habahaba!;)

Blei det tur til jobben eller?
Jeg SKAL ut å strø plenfrø i dag. Litt dumt med vestavind da, men nå gjør jeg det bare. Gidder ikke å vente på at det skal bli finvær!:p

Back
Topp