Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
For å se om du har svangerskapsdiabetes.Hvorfor skal denne taes
(burde jeg ha skjønt)For å se om du har svangerskapsdiabetes.
Er ikke alt som er åpenbart. Hehe. Jeg er ekstra utsatt for det så må ta den om noen uker.(burde jeg ha skjønt)
Vanligste er å ta mellom uke 24 og 26 tror jeg, så du er kanskje trygg.Hmm nei. Har ikke time hos jm før i uke 32. Håper jeg slipper, hun nevnte d ikke sist så
Tas etter fylte 25-27 år tror jegVanligste er å ta mellom uke 24 og 26 tror jeg, så du er kanskje trygg.
Førstegangsfødende over 25 år må ta den, veit jeg.Tas etter fylte 25-27 år tror jeg
Rart, legen min nevnte dette allerede i uke 12. Men så har jeg vært en del mer overvektig enn jeg er nå, gått ned ca 14 kg siden den gang. Og pappa har diabetes 2, i tillegg med PCOS så er jeg ekstra utsatt.Hmm. Jeg er litt overvektig, men ingen har sagt noe om at jeg må ta den...
3-åringen var 3456 tung, så er det isåfall derfor? Ikke gått opo i vekt enda, kanskje derfor?
Har nesten ikke lyst å spørre jotdmor/lege i tilfelle jeg må ta, men samtidig, visst jeg bör ta da? Er i uke 23 nå.
Hmm. Jeg er litt overvektig, men ingen har sagt noe om at jeg må ta den...
3-åringen var 3456 tung, så er det isåfall derfor? Ikke gått opo i vekt enda, kanskje derfor?
Har nesten ikke lyst å spørre jotdmor/lege i tilfelle jeg må ta, men samtidig, visst jeg bör ta da? Er i uke 23 nå.