Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har alle tatt glukosebelastning nå?
Jeg lå visst litt på vippe punktet til og ha svangerskapdiabetes, men synes det er litt rart og. Får ingenting vise via urin elle blodtrykk og jeg ligger gjennomsnittlig på symfus målene. Men skal heldigvis til jm på Onsdag.
Jeg lå også i grenseland på testen, men har ingen indikasjoner på urinprøvene eller blodtrykksmålingene. Jeg fikk resept på utstyr for å måle blodsukker og skal gjøre dette nå i halvannen uke fram til oppfølgingstime hos legen. Jeg er ikke bekymret og det var ikke legen heller, men det er rutine og jeg synes det er helt greit at det følges opp
Jeg fikk ingenting av utstyr får å måle blodsukkeret. Fikk bare beskjed at jeg skulle spise sunt, å passe på hva jeg putta inn i munnen. Ja, det er bra at det følges opp. Kan jeg spør va du fikk i resultat av glukosebelastning?
Fikk en verdi på 5.0 før og 9.2 etter inntaket Så litt i overkant, men legen kalte det i grenseland Hvilke verdier hadde du?
6,3 fastende er litt høyt, men 7,9 etter er da godt innenfor!Jeg hadde 6,3 før og 7,9 etter.
6,3 fastende er litt høyt, men 7,9 etter er da godt innenfor!
Jeg har tatt en, men ble avbrutt da jeg kasta opp etter en time. Et andre, og siste, forsøk neste uke. Blir det avbrutt da også får det bare være med hele glukosebelastninga.
Da trenger du heller ikke ta den er førstegangsfødende over 25 år, de med høy bmi og andre i risikogruppen som må ta den. Eller; anbefales å ta denBare jeg som ikke har planer om å ta den? Legen har ikke nevnt det, og jordmor mente jeg ikke trengte. Er andrerangsfødende, 29 år og lav BMI
Jeg "må" ta den ifølge retningslinjene men forklarte min del og da sa JM at jeg ikke trengte.Bare jeg som ikke har planer om å ta den? Legen har ikke nevnt det, og jordmor mente jeg ikke trengte. Er andrerangsfødende, 29 år og lav BMI
Bare jeg som ikke har planer om å ta den? Legen har ikke nevnt det, og jordmor mente jeg ikke trengte. Er andrerangsfødende, 29 år og lav BMI
Får man svar på målingene der og da eller må man vente i lang tid?
Jeg trenger ikke å ta den. Normal bmi. Andre barnet. 36 år.Bare jeg som ikke har planer om å ta den? Legen har ikke nevnt det, og jordmor mente jeg ikke trengte. Er andrerangsfødende, 29 år og lav BMI