Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Får håpe verdiene dine går seg til ila. de to neste ukene. Litt pes med all den målinga i to uker, men hva gjør en ikke for ens helse og den lille?
Jeg hadde ikke særlig hverken lyst på eller spiste sukker inntil for to uker siden da jeg fikk beskjeden om å holde meg unna - det ble det eneste jeg tenkte på og viljestyrken har vært betydelig lav... Kan tenke meg at det blir litt hardt i jula, men vi får heller lage oss noe sukkerfrie godbiter!
Hadde jo håpet å bli friskmeldt hos legen, da mine fastende verdier har vært fine, men det var én og annen målingen som var over grensa (5,4). Etter måltidsmålingene hadde også noen verdier som var høyere enn 6,7, så nå har jeg fått henvendelse til "Poliklinikk endokrinologi for gravide". De ringte samme dag og satte opp time til meg til uka. Jeg får vel nevne der at så å si alle målingene mine har blitt "forurenset"...
Hadde dere med urinprøve til denne testen? Skal ta den på Fürst.
Mellom 7 og 9 er nedsatt glukosetoleranse. Hadde 8,5 med mine twins og måtte måle og gå kostholdsregulert.. hmmm.
Mellom 7 og 9 er nedsatt glukosetoleranse. Hadde 8,5 med mine twins og måtte måle og gå kostholdsregulert.. hmmm.