Gled en annen-tråd

flytter denne hit jeg da:
Jeg vil sende en blomst til: Summer82, jeg er veldig gla i deg snuppa å syns du fortjener en blomst nå. Å så skal gnålis få en blomst også, du er en knall kjekk jente som jeg er gla jeg har blitt kjent med. Dasiva får også en blomst, løv u babe Lykketrollet(er ikke her mer)koselig samtalepartner på msn, gla jeg ble kjent med deg
Dite snuppa, minni mor, julius, tjukkebollepus, snikende ulteppe, Bens mamma, Ja alle sammen som vil ha blomst får en blomst og en klem fra oss her i trondheim. Vil takke får en varm velkomst når jeg kom tilbake og får mange gode ord på msn osv fra noen av dere.








tusen takk får blomst snikende ullteppe...
 
Sender en stooooooooooooooor klem til Summer82!
 
En blomst til MICAmor (husker ikke hva du heter nå, jeg[8D]), bare fordi jeg synes du er så stilig!!![:D]
 
ORIGINAL: Bens mamma

Sender en stooooooooooooooor klem til Summer82!


 
åhh såg ikke klemmen før no[:D] tuuuuuuusen takk snuppa[:D]
 
sender en meeeeeg stor klem tilbake til Bens mamma[:D]
 
også en supergod klem til tøtta ruger snuppa mi, Kinemor, lissom å alle andre som trenge en gooood klem[:D]
 
ORIGINAL: lissom

En blomst til MICAmor (husker ikke hva du heter nå, jeg[8D]), bare fordi jeg synes du er så stilig!!![:D]


 
 
 
[:D]Jeg har fått blooooooomst!!!!!!!!!!!!!
Tusen takk ,jeg trengte den i dag[;)].
Sender selvfølgelig en ENORM blomst tilbake til deg - og slenger med en kvast til alle de andre jentene her inne.
(En litt stor til Lille Bea ,Moskata og Kine...- og egentlig alle sammen. Rart hvor opptatt jeg har blitt av jenter som bor over hele landet ,er i forskjellig alder og livssituasjon -og er helt forskjellige personer - bare fordi vi har barn født i mai 06. Alexandr visste nok hva han gjorde når han tvang meg ut av april forumet og inn på mai[:D])
 
Der....var jeg inne gitt[8D]
 
Tusen takk alex-micamor en stooor blomst til deg også,(endelig en blomst til meg også)[:D][:D]
synes du er super koselig,med bra humor og flink til og gi gode råd[;)][:)]
 
Lissom :en blomst til deg også for de du er kjempe trivelig,glimt i øyet og nydelig, meeen litt for kristik til seg selv når det gjelder utseende sitt[;)][:D]
 
Summer 82: kjempe kjekk jente,koselig og blid(er ikke alltid jeg får svart deg på msn forde en eller annen unge krever oppmerksomhet[;)])
 
Nummer 1: alltid så flink til og svare på tråder,ei koselig og hyggelig dame.
 
og en blomst til alle dere nydelig mai damer!!
 
Denne er til deg Moskata!

 
 
Maiklubben hadde ikke vært den samme uten deg[:)]
 
ORIGINAL: Bens mamma

Denne er til deg Moskata!



Maiklubben hadde ikke vært den samme uten deg[:)]
åååå,nå ble jeg skikkelig rørt Bensmamma,tuuusen takk trengte den i dag. og en kjempe stoor klem til deg[:)][:)]
 
Tusen takk for blomster fra MICAmor, Moskata og summer[:D]
 
Idag vil jeg sende en bukett med roser til MINNI!! Bare fordi hun er så søt og snill[:)]
 
vil så gjerne sende ut en stor blomst til dere alle her på Mai 2006, dere er herlige jenter!!!
-er så utrolig gla for at jeg havnet her inne sammen med dere!!!
 
Dere er en gjeng med herlige jenter og flere av dere her inne har blitt noen av de beste vennene jeg har i real life[:)][:)]
 
Gir blomster i bøtter og spann til hele gjengen jeg. Håper jeg snart får tid til å være litt mer "sammen" med dere igjen..[:)][:)][:)] 
 
vil sende en stooooooooor klem til Kinemor, for tror virkeli ho trenge den no[:D] tenke masse på de å e e her om du trenge noen å "snakke" m på pm[:D]
Du e kjempesterk å kjem til klare dette, stå på å ikke gi opp[:D]
 
klemmer sendes til deg[:D]
 
en klæm å blomst t dåkk alle
 
har dåli m tid t å sett her på BV før tia
men d bi væl bedre etterkvært (håpe æ)
 
Da vil jeg gi en blomst til BENS MAMMA alltid kjempe koselig og vet hun har litt og tenke på om dagen[:)]
 
ASIL :for hennes artige tråder og skriverier,blir alltid i godt humør av den jenta[:)]
 
MINIPILLA: for at hun har stått på i jobben sin i laaange dager,håper hun han har mer tid til oss etterhvert[:)]
 
Og til slutt en blomst til alle dere andre,kjempe jenter alle sammen!!!
 
 
Takk Asil.. min hverdag hadde ikke vært den samme uten dere og jeg er veldig takknemlig for at jeg får dele mine tanker og følelser med dere.[:)]
 
Måtte finne igjen denne jeg altså...
Vil gi dere en kjempe klem alle sammen!!
Jeg er så utrolig glad for at jeg har dere!
Dere støtter meg uansett, og det er til dere jeg kan komme med alt!
Er glad i dere alle sammen!!!
 
 
Ja det var på tide denne kom frem igjen!!!

Sender en stor KLEM jeg, bare, til Ditemor[:)]
Og så en til Niceday[:)]
 
der va den koselige tråden ja[;)]

e vil spesielt sende en gooood klem til ditemor[:)]

å så ønske tøtta en fantastisk dag imorga[:)]

sende også en stooooor klem til alle dei fantastiske jentene her inne[;)]
 
ORIGINAL: Minimeg

  Denne gir jeg til Gunn på den store dagen! Håper dere har en fantastisk dag!!!


Jeg er med og spleiser på denne![:D]
 
ORIGINAL: lissom

ORIGINAL: Minimeg

  Denne gir jeg til Gunn på den store dagen! Håper dere har en fantastisk dag!!!


Jeg er med og spleiser på denne![:D]
 
Back
Topp