Gled en annen-tråd

ORIGINAL: ~Rosinbolla~

i dag sender jeg...

en bursdagsklem til Thothammon som har bursdag - GRATTIS snuppa!

en "krysser-alt-jeg-har" klem til Tøtta81 - skal se spiren klamrer seg fast nå.

en gratulesjonsklem til Molsy og Lisemor med de skjønne guttene sine[:)][:)]

en trøsteklem til Dite - får håpe 2008 blir bedre vennen!


og til slutt så deler jeg ut klemmer til ALLE på mai 06 -dere er gode å ha, setter stooor pris på å ha dere her inne[:D][:D]

 
Tusen takk, så koselig!
 
ORIGINAL: someone

sender en bukett med blomstertil 3barnsmoren lisemor i en travel tid med huset og kristoffer [:)]

 
åh, tusen TUSEN takk!! Du er vel søt[:D]
 
ORIGINAL: ~Rosinbolla~

i dag sender jeg...

en bursdagsklem til Thothammon som har bursdag - GRATTIS snuppa!

en "krysser-alt-jeg-har" klem til Tøtta81 - skal se spiren klamrer seg fast nå.

en gratulesjonsklem til Molsy og Lisemor med de skjønne guttene sine[:)][:)]

en trøsteklem til Dite - får håpe 2008 blir bedre vennen!


og til slutt så deler jeg ut klemmer til ALLE på mai 06 -dere er gode å ha, setter stooor pris på å ha dere her inne[:D][:D]

Tusen takk snuppa [:)][:)]

Jeg vil sende en stor klem til Dite. Nå må du da bare få litt framgang snart! [:)][:)]
 
ORIGINAL: snikende ullteppe

en ekstra stor bukett t snille Kirikiri

Takk for det[:D]
 
I dag sendes en STOOOOR blomst i rakettfart til Trondheim, og ei som er smelt på tjukken [:)]
 
TØTTA!!! Gratulerer så mye med bolle i ovnen, hev hev hev hev, stek stek stek, PLING, så FERDIG [:)]
 
 
ORIGINAL: Julius Umulius

I dag sendes en STOOOOR blomst i rakettfart til Trondheim, og ei som er smelt på tjukken [:)]

TØTTA!!! Gratulerer så mye med bolle i ovnen, hev hev hev hev, stek stek stek, PLING, så FERDIG [:)]


tuuusen takk snuppa[;)]
 
ORIGINAL: Tøtta81

ORIGINAL: Julius Umulius

I dag sendes en STOOOOR blomst i rakettfart til Trondheim, og ei som er smelt på tjukken [:)]

TØTTA!!! Gratulerer så mye med bolle i ovnen, hev hev hev hev, stek stek stek, PLING, så FERDIG [:)]


tuuusen takk snuppa[;)]

 
Og du ser at eg allerede har bestemt at det e ein Erlend Mathias [;)][:D]
 
ORIGINAL: Julius Umulius

ORIGINAL: Tøtta81

ORIGINAL: Julius Umulius

I dag sendes en STOOOOR blomst i rakettfart til Trondheim, og ei som er smelt på tjukken [:)]

TØTTA!!! Gratulerer så mye med bolle i ovnen, hev hev hev hev, stek stek stek, PLING, så FERDIG [:)]


tuuusen takk snuppa[;)]


Og du ser at eg allerede har bestemt at det e ein Erlend Mathias [;)][:D]
hihi, ja ser det,,
 
ORIGINAL: #go gutten min#

Sender en blomst til Tøtta 81, gratulerer!!!
Og en til Dite, god bedring!!

 
sign[:D]
 
ORIGINAL: #go gutten min#

Sender en blomst til Tøtta 81, gratulerer!!!
Og en til Dite, god bedring!!
tusen takk,,, slenger meg med på den til dite,, nå må du bli frisk snart[:D]
 
Sender en stor klem og en gigantisk blomst til, TJUKKEBOLLEPUS!!!
 
 
 
dytter så tjukken ser [:)]
 
ORIGINAL: Julius Umulius

Sender en stor klem og en gigantisk blomst til, TJUKKEBOLLEPUS!!!
 
 

Takk for det Julius!!!! Den kom godt med[;)]
 
Vil gi en stooor bukett blomster tilbake til alle dere som var så utrolig snille å gav meg blomster!!!
Blir helt varm i hjerte hver gang jeg ser den nyyydelige buketten roser som står på bordet!!
Tuuusen tuuusen takk alle sammen!!
 
  Noen jeg vil sende en blomst til som ikke er så mye her lengre, som jeg er utrolig gla jeg har på msn min: GNÅLIS, SUMMER82, LYKKETROLLET, DASIVA, jeg er utrolig gla i dere.
Å så vil jeg også gi en hilsen å klem til: KINE,MINNI, LILLE BEA, BENSMAMMA OG TJUKKEBOLLEPUS.
 
ORIGINAL: Tøtta81

  Noen jeg vil sende en blomst til som ikke er så mye her lengre, som jeg er utrolig gla jeg har på msn min: GNÅLIS, SUMMER82, LYKKETROLLET, DASIVA, jeg er utrolig gla i dere.
Å så vil jeg også gi en hilsen å klem til: KINE,MINNI, LILLE BEA, BENSMAMMA OG TJUKKEBOLLEPUS.


 
Tusen takk for hilsen og klem Tøtta[:)]
 
Sender en diger kosemoseklem tilbake[:D] 
 
Tusen takk for det Tøtta! Tenker mye på både deg og Dite om dagen.....Sender en stoooor klem til dere begge, og håper ting ordner seg for dere begge!
 
ORIGINAL: Tøtta81

  Noen jeg vil sende en blomst til som ikke er så mye her lengre, som jeg er utrolig gla jeg har på msn min: GNÅLIS, SUMMER82, LYKKETROLLET, DASIVA, jeg er utrolig gla i dere.
Å så vil jeg også gi en hilsen å klem til: KINE,MINNI, LILLE BEA, BENSMAMMA OG TJUKKEBOLLEPUS.


 
Tusen takk for hilseklemmen snuppelupp!
En go og stor klem kommer i retur...[:)]
 
Back
Topp