Gled en annen-tråd

dite

Forumet er livet
VIP
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
Jeg sneik litt rundt på termin i nov. og fant en kjempe koselig tråd der som jeg håper vi kan få lov til å "stjele"!!?
 
Den går ut på at man skriver noen til en annen som gleder[:)]
Da starter jeg....
 
                                    
                                Til Mira24-fordi du er et så enestående
                              menneske med stooor omsorg for andre!!!
 
                                           
 
Til Lykketrollet!


Fordi du er en Kjempegod og omsorgsfull mor! [:)][:)]

Stoooor klem.
 
ORIGINAL: Lille Bea

For en fantastisk idè- bra initiativ dite



Jepp helt enig! [:)][:)][:)]
 
Til Irene30!!!
 
Du kommer alltid med gode råd, og tar deg tid til å svare alle. Du sprer godt humør og glede både på født i juni og født i mai!!!
 
en blomst t verdens beste jente. xcrazyx. gla i dæ[:D]

 
Til asiL:
 
En goood klem fordi du får meg til å le og smile så ofte [:)][:)]
 
Jeg har såååå mye positivt å si om alle jeg da....[:D] hvordan skal jeg velge[;)]
 
Lilletrampe: Du virker som ei super jente som jeg ser meg veldig igjen i på mange måter. du lytter alltid når jeg har noe på hjertet og kommer med gode råd. veldig synd jeg ikke har fått møtt deg enda.
 
Dite: du er en utrolig person som jeg beundrer veldig!
 
og nusse, veldig synd jeg ikke kunne komme forrige uke,men gleder meg veldig til å møte deg.. tror vi kan ha det mye gøy.
 
OG ALLE DERE ANDRE: JEG ER SÅ GLAD JEG HAR BLITT "KJENT" MED DERE, DERE ER EN SUPER DUPER GJENG!!!
 

Min blomst går til Nemi.marselia
Så koselig med en hemmelig venn!!
Gleder meg så fælt til at vennen min skal "finne" meg ,og at jeg skal finne min venn.
Og en liten ekstra blomst til Dite. Jeg liker kose tråder.
 
Da gir jeg min første blomst til MOLSY:
 
Du er bestandig oppmerksom og hjelpsom. Husker bestandig på den som lurer på noe og som ikke vi andre kan gi svar til med det samme. Setter innmari pris på dine råd!!
 
Min neste blomst og tanker går til DITE!!
Jeg er imponert over deg og beundrer deg så masse. En supermamma med så masse kreativitet, omsorg, omtenksomhet og kjærlighet!
 
Min blomst vil jeg gi til lykketrollet![:D] du er så go kommer alltid med gode råd og får meg til og smile[:D]
 
 
Min neste blomst går til ASIL!!
Du får meg bestandig til å le. Elsker humoren din og du er så flink til å dele dine kunnskaper med oss!!
Og så er det superdupert å ha noen på BV fra min kant av landet å.
 
                                                      Til *Christine!!!!
 
                                             
 
                    Fordi du er så utrolig flink til alt som har med
            bilderedigering å gjøre!! Og fordi du har verdens
            fineste hjemmeside!!  
 
Dite skal få en klem av meg idag!
 
-fordi du er en supermor med stor omsorg for barna dine og for andre mennesker rundt deg
-fordi du har så mye fint å si til andre bestandig
-fordi du starter sånne koselige tråder som dette!
 
Og så en liten trøstekos fordi mannen din ikke feira bryllupsdagen deres med deg (forstod jeg utfra en annen tråd...)
 
*kosemoseklems*[:D]
 
vil glede kjære mira æ. du er toppers å sønnen din er aldeles nyydelig. en blomst t dæ fra mæ å en stor klem fra mariell t tobias

 
Min neste blomst går til Tingeling1:
Du er så utrolig søt, oppriktig og ærlig. Setter stor pris på deg og du er nok en av de jeg har skravla lengst sammen med her inne!!
 
LINDA: Du får en blomst å klem av meg,kjenner meg igjen i deg, å synes du er koselig å skravle med, har så lyst å treffe deg en gang. klæm[:D]

 
Vil glede tutti81 jeg i kveld...
Du har ei sååå utrolig herlig lita jente!!! Jeg må smile hver gang jeg ser avataren din,for noe mer bedårende enn Sara tror jeg man skal lete lenge etter!!!
Et virkelig  vidunder har du[:)]
 
Asil, en blomst til deg...[:)](har ingen blomst akkurat her da,men vi later som)
jeg syntes du har mange festlige innlegg, alltid positiv, morsom humor og jeg gleder meg skikkelig til å treffe deg...
 
gleder meg til å se deg med avis og rose..tihi[;)]
 
sender en i retur til deg jeg....for nå ble jeg så utrolig glad og dessuten synes jeg du har noen utrolig morsomme utsagn rett som det er... som f.eks den med gladfeite Erna i går....da måtte jeg virkelig le....morsom du
 
ORIGINAL: Lille Bea

Kveldens blomst går til Nummer1(-:
 
Du har alltid en koselig kommentar på lur, og virker tvers igjennom god[:D]
 

 
Back
Topp