Gjorde du noe spesielt for å bli gravid?

Jeg tok letrozol. Det er femte kur på rappen, så ikke som at letrozol er fasiten for å bli gravid, men det for meg i alle fall el
 
Positiv? Denne testen tok jeg nettopp. Innbilte meg at den skulle være mye tydeligere positiv enn den jeg tok for to dager siden, men den er fremdeles så svak... Man får vel ikke falsk positiv test av noen grunn?
Ja, denne er jo positiv i massevis :) ;)
 
Var inne til utredning, en syklus med blodprøver og sædprøve levering . Samboer måtte ha pause på 5 dager før levering av sædprøve. Så hadde sex 5 dager før avlevering, dagen etter gikk jeg fra lav til max på cbfm ^^ og jaggu satt den ikke da! <3 PP19 :)
 
Sånn rent bortsett fra og ha sex?? Haha

3 uker med puregon sprøyter og oppfølging med ul, for og sjekke vekst av egg... Når gyn var fornøyd med str så satte jeg ovitrielle... Da måtte vi møtes i senga 24 og 48 timer etter siste sprøyte var satt... Tjohei...
 
Fruktbarhet har veldig mye med vær og årstid å gjøre. Det var bra vær og varmt rund siste el. Funka bra det :p
 
Forrige gang gikk vi glipp av hele prøveperioden. Ble gravid måneden før vi hadde tenkt å begynne prøvinga for fullt (hadde sluttet med p-piller), og mannen følte seg rimelig snurt for masse prøving :p Samme skjedde denne gangen, og han føler seg fortsatt like snurt :D Legen mente jeg ikke burde nevne høyt at jeg har blitt gravid så fort 2 ganger på rad, hehe :p
 
Jeg begynte på jern også er jeg overbevist om at sola og varmen gjorde sitt for at det skulle gå.
 
Hadde i siste liten sex, for jeg var borte med kobben de dagene med positiv el og om natten var den negativ. Hadde ikke sex før om kvelden i gjenn, så er bare helt utrolig at det gikk!!
 
Jeg drakk solvipect frem mot eggløsning, også begynte jeg på albyl e rett etter eggløsning. Aner ikke om det var det som skulle til for at spiren endelig satt, men det gjorde den ihvertfall<3
 
Gikk to.mndr med primolut pga småblødninger hele mnd.. Og der satt den gitt! Samme som sist!
 
Hadde masse sex samtidig som jeg testet etter el og drakk grapefrukt juice :)
 
Jeg begynte med folat etter siste mens pga anemi. Men vi hadde ikke brukt beskyttelse på 5 mnd men med en gang jeg tok folat så ble jeg gravid xO
 
Jeg begynte med folat etter siste mens pga anemi. Men vi hadde ikke brukt beskyttelse på 5 mnd men med en gang jeg tok folat så ble jeg gravid xO

hmm.. kan jeg spørre hvorfor du begynte å ta folat når du hadde anemi? Da tar man vel jern?
 
Back
Topp