Gjorde du noe spesielt for å bli gravid?

Det finnes flere forskjellige anemi er. Jeg har folat - anemi og jern - anemi... er det jeg har fått forklart av legen :)

Okei greit =) Hilsen ei som leser til ernæringseksamen :D
 
Ikke planlagt eller tenkt noe på å skulle prøve engang, men det ble en veldig hyggelig overraskelse da :D
 
Ikke planlagt denne gangen :) Men forrige gang var jeg heeelt crazy når vi skulle prøve, hehe. Da tok jeg folat, bidronninggele, drakk grapefruktjuice og drakk Solvipect hostesaft frem tll eggløsning, hadde sex HVER dag hele måneden og lå med beina høyt etter sex. Jeg ble gravid på pp1, om det var flaks eller ikke, det vet jeg ikke, haha :p
 
ICSI på oss:)
 
Etter tredje PP med Letrozol klaffet det for oss :) Som flere over her, så har jeg Pcos, men håper spiren blir værende likevel :)
 
Denne gangen gikk det med en gang vi sluttet med beskyttelse:) Trodde egentlig det skulle ta litt lengre tid, forrige gang tok det 9mnd fra jeg slutta på p-piller til det klaffet, hjalp nok at syklusen ikke var klusset til av ekstra hormoner;-)
 
Puregon injeksjoner i magen, orgalutran injeksjoner, ovitrelle eggl.sprøyte - så egguthenting med totalt 17 egg ut, 3 ble befruktet, 1 perfekt 4-delt gullegg ble tilbaksatt, og vips så var vi gravide på 1,ivf forsøk etter 4,5 år med søskenforsøk på egenhånd....❤️❤️❤️
 
Back
Topp