Gjorde dere noe spesielt den måneden det "klaffet"?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Stine
  • Opprettet Opprettet
Jeg hadde ikke peiling på når el var pga jeg mistet i november, å sist gang ventet jeg på mens i 37 Dager:p (pleier å ha 30 dagers syklus) så hadde ikke peiling. Åsså slettet jeg alt av apper, til og med bv! Prøvde å slappe av å ikke tenke så mye på det:) å det hjalp! Nå er jeg 4+4❤️

Hadde ifølge bv terminkalkulator el 27. Desember. Den dagen var vi skikkelig fyllesyke begge to så vi lå i senga omtrent hele dagen. Hadde vel sex 3 ganger eller noe. Tilfeldig? Sikkert ;-)

Etter å prøvd i 7 mnd bestemte jeg meg for å slutte med å ta eggløsning tester . Hadde også to uker ferie i desember, tror det hjalp å ikke stresse :-)

Vi hadde prøvd i 2 år og var ditt lei de skuffelsene hver mnd. Så vi bestemte oss for en pause med den store prøvingen, og skulle prøve igjen etter nyttår. Dro på ferie drakk alkohol og spiste masse god mat. Og da satt den;) Hadde helt glemt når jeg skulle ha mens også. Hehe:) så ble veldig overrasket da de 2 strekene lyste opp mot meg;)

Vi hadde prøv helt siden i sommer da jeg tok ut spiralen, men begynte å miste håpet så når desember kom hadde vi lagt prøvingen og tankene om en liten en helt bort. Helt til jeg plutselig begynte å få sure oppstøt når jeg la meg natt til nyttårsaften, da førstan tenkt vi på at jeg kansje var gravid og at d faktisk hjalp å slutte å prøve og i tillegg slutte å tenke på baby hele dagen :p

Vi prøvde til sammen i nesten to år nå før det endelig klaffet, de to forrige klaffet med en gang!

Vi hadde egentlig ikke rukket prøve ennå. Vi tenkte igrunn at skjer det så skjer det. Ikke noen utregninger eller noe. Bare ikke prevensjon inne i bildet. Klaffet på første forsøk denne gangen :) Har fått beskjed fra legen at vi kunne ha utfordringer med å bli gravid fordi jeg ikke nødvendigvis har eggløsning hver mnd pga en eggstokk som ikke helt funker som den skal. Men har heldigvis ikke hatt noe problem så langt :)

Tempet og tok El-tester som jeg har gjort i flere år grunnet lange og uregelmessige sykluser. Eneste forskjellen var at vi hadde fått innkallelse til utredning for barnløshet. Plutselig var jeg gravid før vi kom så langt <3 Hadde også fått meg 100% fast stilling noen uker tidligere, så husker at jeg senket skulderene og tenkte at NÅ ordner alt seg :) Det gjorde det virkelig :Heartred

Slutta med pillen i november 2013, prøvde egentlig aldri, men tenkte at det som skjer det skjer. Hadde i ett år et lite ønske om at kanskje denne gangen så var jeg gravid, men skjedde ikke.. Så jeg slutta å tenke på det, bestemte meg for å fokusere på trening, studier og jobb, tror du jeg ble gravid da eller? :p Er 9+5 idag :D

Nei. Skulle egentlig ikke begynne prøvingen før i januar, men ble visst gravid i desember.

Slutta med pillen i november 2013, prøvde egentlig aldri, men tenkte at det som skjer det skjer. Hadde i ett år et lite ønske om at kanskje denne gangen så var jeg gravid, men skjedde ikke.. Så jeg slutta å tenke på det, bestemte meg for å fokusere på trening, studier og jobb, tror du jeg ble gravid da eller? :p Er 9+5 idag :D
Vi begynte også å prøve i nov 2013 og jeg er 9+5 i dag, sykt tilfeldig ;-)

Skulle bytte prevensjon. Å hadde plutselig ikke penger til å hente ut den Mnd også glemte jeg det Mnd etter. Fikk en mistanke i starten av januar å bestemte meg for å vente to uker før test. Å jaggu var den positiv. Så ikke planlagt her hvertfall. Men fortsatt veldig velkommen da:)

Ingenting spesielt. Vet ikke når el var heller. Jeg hadde pause fra forum å alt og tok alt med ro:) trodde virkelig ikke det klaffet denne gangen. Men det gjorde det❤️

Back
Topp