Gjettelek: Når føder du? Før, på eller etter termin?

Jeg skal aldri klage på de 10 minuttene i taxi igjen :shy:Så store forskjeller det er! Håper du trives så godt der du bor at det er verdt det :Heartred
Hahah veldig store forskjeller! Vi trives veldig godt, vi har familie i nabohuset, trygge og stabile jobber og synes kommunen virker som en bra plass å vokse opp i. Kommer nok ikke til å flytte. Sist tok ambulanseturen 3 timer til sykehuset, selv om kjøreturen egentlig tar 2 timer til vanlig. Ekstremt glatte veier den natta.
 
Jeg tror jeg føder før termin. Nr 1 kom 3 uker før, nr 2 kom 2 uker før, nr 3 kom 1 uke før og nr 4 kom 2 uker før:happy:
 
Oioi. Spennende!

Første kom 4 dager overtid.
Andre 3 uker før termin.

3. mann er alltid en luring sies det!
Hmmm…. Jeg tror slutten av januar :Heartred
Men håper på 14. siden både jeg og forloveden (yikes så rart å si!) er født 14. :hug003
14. Februar? Mannen min også er det❣️ og eg har termin då! Men når eg tenker meg om er nok 14. Februar for seint for deg vell, så er vell Januar. Eg har bursdag 16.januar, og den dagen skal ikkje baby få iallefall, då knipe eg igjen :hilarious:
 
Første kom 8 dagar øve termin, andre kom 3 dagar før termin, begge sjuuukt lange fødsler over fleire dagar. Siste blei eg satt igang 38+0 og han kom rett over midnatt til 38+3. Aldri aldri om eg blir satt igang igjen. No way. Men absolutt rett avgjørselse den gang.
Nå trur eg neste kommer rett rundt termin☺️
 
14. Februar? Mannen min også er det❣️ og eg har termin då! Men når eg tenker meg om er nok 14. Februar for seint for deg vell, så er vell Januar. Eg har bursdag 16.januar, og den dagen skal ikkje baby få iallefall, då knipe eg igjen :hilarious:
Nei, vi har 14. i andre måneder :dance008

Men vi gifter oss den 14. - bor i nummer 14 - født på 14.
14 har liksom bare blitt "vårt" tall :love017

Og ja, 14. februar er altfor seint! Det er jo 2 uker overtid :hilarious: Men det sies at 3. mann er en luring..
 
Aldri født.. tipper et par dager over.. 21/2… :p
 
Forrige barn kom 1 dag før termin, tipper 1 dag etter termin denne gangen.
 
Fødte seks dager over forrige gang, så blir sikkert over med neste også ;)
 
Førstegangs, tipper før tiden. Er selv født 9 dager før termin :happy090
 
Last edited:
Første kom en ule før termindato og tipper jeg føder litt før denne gangen også :)
 
Tipper før.
Jeg fikk min første 9 dager før termin. Mamma har også fått alle sine barn før termin.
 
Hvis spiren klamrer seg fast, så føder jeg før termindatoen, men godt innenfor "termin". Vil tro mellom uke 39+0 og 40+0.
 
Oi, hvor gamle er resten? Her ventes også nummer 5, men eldste er bare nettopp fylt 10
Resten er 14, 10 og 1 år:Heartred
Wooow, 5 born på 10 år! Det er imponerande!
 
Hadde vært gøy å føde på valentinsdagen! Termin pr nå er 8.feb så det er vel mulig? :woot:
 
Back
Topp