Gjettelek: Når føder du? Før, på eller etter termin?

Er det lov å sei at ein håpar å føde litt etter? Termin 26/2, og hadde vore litt artig med skotårsbaby. :laughing002
 
Tipper (og håper) jeg føder på/nærme termin! Dette er mitt første barn, men både min mor og søster har fødet maks +-5 dager fra termin :)
 
Mitt første, manma fødte sine på overtid. Utenom siste som var planlagt KS.

Så troor jeg blir 1-2 uker på overtid, men håper egentlig på «bare» et par dager etter termin
 
Jeg skal ha planlagt keisersnitt så da blir det vel fort garantert før! :)
 
Første barn, innstilt på å gå over. Mamma fødte meg 10 dager etter termin, søster var planlagt keisersnitt.
 
Håper rett før eller på termin, men tipper minst 5 dager over. Både jeg og mannen er født godt på overtid og var rett over 3200g begge to. Tydelig at denne familien trenger litt tid til å gro :laughing002
 
Har termin 28.2, regner med fødsel rundt 13.2. Men jeg «jukser» da, blir satt i gang i uke 38 :hilarious:
 
Førstegangsfødende, gjetter at babyen kommer ti dager over - forberedt på å måtte vente lenge!
Jeg ble født ti dager over termin selv. Det hadde vært kult å føde tidligere, men vil heller bli positivt overrasket!
 
Nr 1 kom 4 dager på overtid
Nr 2 kom 2 dager før termin
Nr 3 termin 12.02 og usikker på om det blir planlagt keisersnitt ennå. Men om det skal gå sin gang vil jeg gjette 10.02 :Heartred
 
Har termin 26. januar, men har en følelse på at det blir 1. februar :Heartred (førstegangsfødende)
 
Back
Topp