Gjette kjønn fra tidlig ultralyd. Nub teorien.

Det er litt av en overraskelse:hilarious: har måtte forsikre meg med 4 ultralyder at det ikke er noen pung på dette barnet.
Det hørtes lurt ut:joyful: God alternativ, vi vurderer å ikke vite denne gangen, men vanskelig det og.
 
Noen som kan se noe her? Aner ikke om nuben er synlig her engang haha
 

Vedlegg

  • IMG_20230703_125815596_HDR.jpg
    IMG_20230703_125815596_HDR.jpg
    507,6 KB · Visninger: 105
  • IMG_20230703_125822095_HDR.jpg
    IMG_20230703_125822095_HDR.jpg
    708,1 KB · Visninger: 105
Endelig min tur til TUL. Jordmor kunne med 70% sikkerhet mene at dette var en gutt. Var veldig heldige, og fikk veldig fine og tydelige bilder. her er ett av bildene hun tok som viste "gutten". (13+0)Vis vedlegget 409352
Var det på offentlig de sa kjønn?
 
Ja. Vi spurte om det syntes.
Åja :) er så usikker om jeg tør å spør om kjønn, for har hørt noen får en ubehagelig kommentar tilbake om at det viktigste er å sjekke at alt er bra osv. selvfølgelig er det det, og jeg ville følt meg så dum hvis jeg fikk et sånn svar…
gratulerer med vellykket tul ❤️
 
Endelig min tur til TUL. Jordmor kunne med 70% sikkerhet mene at dette var en gutt. Var veldig heldige, og fikk veldig fine og tydelige bilder. her er ett av bildene hun tok som viste "gutten". (13+0)Vis vedlegget 409352
Endelig min tur til TUL. Jordmor kunne med 70% sikkerhet mene at dette var en gutt. Var veldig heldige, og fikk veldig fine og tydelige bilder. her er ett av bildene hun tok som viste "gutten". (13+0)Vis vedlegget 409352
Utrolig bra bilde. Det synes jo veldig godt at dette er en gutt!
 
Hadde TUL for en uke siden (offentlig). Veldig hyggelig dame, så jeg spurte om det ville være mulig å se kjønn før hun begynte. Hun sa kanskje, men at hun kunne ta (og hadde før tatt) feil, så vi fikk ikke begynne å kjøpe klær og male rom o.l. liksom. Men hun fortalte oss hva hun trodde. Så nå er jeg spent på å se om dere nub-eksperter har samme konklusjon ut fra de bildene jeg har. :happy: Jeg trodde jeg ca. var 12+5 da jeg kom på ultralyden, men hun estimerte meg til å være 13+2.
 

Vedlegg

  • IMG_6016.jpeg
    IMG_6016.jpeg
    1,7 MB · Visninger: 122
  • IMG_6017.jpeg
    IMG_6017.jpeg
    1,5 MB · Visninger: 122
  • IMG_6018.jpeg
    IMG_6018.jpeg
    2 MB · Visninger: 119
  • IMG_6019.jpeg
    IMG_6019.jpeg
    1,7 MB · Visninger: 121
Hadde TUL for en uke siden (offentlig). Veldig hyggelig dame, så jeg spurte om det ville være mulig å se kjønn før hun begynte. Hun sa kanskje, men at hun kunne ta (og hadde før tatt) feil, så vi fikk ikke begynne å kjøpe klær og male rom o.l. liksom. Men hun fortalte oss hva hun trodde. Så nå er jeg spent på å se om dere nub-eksperter har samme konklusjon ut fra de bildene jeg har. :happy: Jeg trodde jeg ca. var 12+5 da jeg kom på ultralyden, men hun estimerte meg til å være 13+2.
Jente? :love2
 
Hadde TUL for en uke siden (offentlig). Veldig hyggelig dame, så jeg spurte om det ville være mulig å se kjønn før hun begynte. Hun sa kanskje, men at hun kunne ta (og hadde før tatt) feil, så vi fikk ikke begynne å kjøpe klær og male rom o.l. liksom. Men hun fortalte oss hva hun trodde. Så nå er jeg spent på å se om dere nub-eksperter har samme konklusjon ut fra de bildene jeg har. :happy: Jeg trodde jeg ca. var 12+5 da jeg kom på ultralyden, men hun estimerte meg til å være 13+2.
Vil tro det er en jente. Ser bare nub på et bilde og der sitter barnet nesten så vinkelen kan være feil. Men i uke 13 har de fleste gutter nub som går rett opp og det ser jeg ikke her.
 
Hadde TUL for en uke siden (offentlig). Veldig hyggelig dame, så jeg spurte om det ville være mulig å se kjønn før hun begynte. Hun sa kanskje, men at hun kunne ta (og hadde før tatt) feil, så vi fikk ikke begynne å kjøpe klær og male rom o.l. liksom. Men hun fortalte oss hva hun trodde. Så nå er jeg spent på å se om dere nub-eksperter har samme konklusjon ut fra de bildene jeg har. :happy: Jeg trodde jeg ca. var 12+5 da jeg kom på ultralyden, men hun estimerte meg til å være 13+2.
For noen flotte bilder og så gøy å få vite kjønn så tidlig (selv med litt usikkerhet) :D Gratulerer!!
 
Først og fremst så skulle jeg, endelig, delta i denne tråden idag med mine, tydeligvis, 8 ultralydbilder, men lite visste jeg at dette ikke er et barn men en bompibjørn. Jeg har ikke ET bilde hvor det er både bein og overkropp. Jeg har derimot et forblad, et lårbein, begge uten overkropp, masse bilder av hode og mage (ikke ansikt), toppen av hodet, bare mage og bakhode etc :rolleyes::rolleyes:

Men! Havig said that: jordmoren sa at å avsløre kjønn under UL for fosterdiagnostikk er i brudd med fosterdiagnostikk loven, har noen andre hørt dette? Så det var jo et soleklart nei til det, men ps: tror jeg såg stacking imellom «bompene» xsmile5
 
Først og fremst så skulle jeg, endelig, delta i denne tråden idag med mine, tydeligvis, 8 ultralydbilder, men lite visste jeg at dette ikke er et barn men en bompibjørn. Jeg har ikke ET bilde hvor det er både bein og overkropp. Jeg har derimot et forblad, et lårbein, begge uten overkropp, masse bilder av hode og mage (ikke ansikt), toppen av hodet, bare mage og bakhode etc :rolleyes::rolleyes:

Men! Havig said that: jordmoren sa at å avsløre kjønn under UL for fosterdiagnostikk er i brudd med fosterdiagnostikk loven, har noen andre hørt dette? Så det var jo et soleklart nei til det, men ps: tror jeg såg stacking imellom «bompene» xsmile5
Gratulerer med liten bompibjørn :dance018 :smiley-bounce012 :Heartred Blir spennende å se om det kan være en liten gutt der inne da;):Heartblue Gyn klarte ikke se noe på min UL i dag. Vet ikke om det med å opplyse om kjønn har med før og etter 12 ukers grense ift abort å gjøre? At det er greit om du er over 12 uker når du gjør TOUL? Noen som vet?
 
Back
Topp