Gjette kjønn fra tidlig ultralyd. Nub teorien.

Det er jo ikke tull at jeg har vært på to ultralyder hvor de ikke så kjønnet :D en privat og en offentlig med to ukers mellomrom.
(De antok hvert sitt kjønn forøvrig,men sa det var stor usikkerhet).

Så jeg er bare fascinert over nub-theory og ar det skal være så lett å se jeg.
Så klart kan et barn ligge vanskelig til og det ikke lar seg gjøre å se. Og noen spreller jo som fisker og ligger ikke stille nok til å se. Og da uttaler jo ikke jordmor seg hvis hun ikke er sikker. Men med et klart bilde vil de kunne se i uke 16 hva kjønnet er.

Hei, jeg synes dette ser ut som en gutt. Har fått det bekreftet på to ultralyder også, men i går var jeg på tul på sykehuset (12+6) og hun mente det var vanskelig å se kjønnet? Følte også hun pekte i retning jente… selv om hun sa at hun nektet å si noe. Jeg synes det ser veldig tydelig ut at det er en gutt. Noen som har meninger?
Ja dette er 100% gutt. Ingen tvil. Nub har ikke bare vinkel, den peker rett opp. Og det er stacking. Jeg har 4 sønner så denne kjenner jeg igjen :hilarious: de har ikke lov å uttale seg om kjønn på mange sykehus og da sier de bare at det er vanskelig å se i stede. Denne er ikke vanskelig å tippe på.

Ja dette er 100% gutt. Ingen tvil. Nub har ikke bare vinkel, den peker rett opp. Og det er stacking. Jeg har 4 sønner så denne kjenner jeg igjen :hilarious: de har ikke lov å uttale seg om kjønn på mange sykehus og da sier de bare at det er vanskelig å se i stede. Denne er ikke vanskelig å tippe på.
Ja, da jeg var på sykehuset 12+4 og spurte sa de at de ikke kunne si noe om det, men hun ene smilte litt lurt da hun ga meg bilde etterpå med veldig tydelig nub som viste tydelig at det var jente. Da hadde jeg vært på en privat klinikk 4 dager før og fått fortalt av ultralydjordmor der at hun trodde vi ventet en jente ;-)

Helt enig! Synes ikke det er noen tvil. Men forstår fremdeles ikke hvorfor hun mente heller siktet mot en jente… hun tok et eget bilde fra en annen vinkel (du ser ryggsøylen) og sa at jeg skulle ta med dette bildet og vise til jordmoren som sa det var en gutt og høre om hun fremdeles var sikker i sin sak.

Vedlegg

• IMG_7638.jpeg
    IMG_7638.jpeg
    852,7 KB · Visninger: 170
Her er forresten et bilde fra 11+1. (første bilde)
og et bilde fra 12+6 (andre bilde, bare tatt noen timer før de forrige bildene), men hos jordmor som ikke ville si noe/ikke forstod hvorfor annen jordmor var så sikker på at det var gutt.

Vedlegg

• IMG_7639.jpeg
    IMG_7639.jpeg
    170 KB · Visninger: 190
  • IMG_7655.jpeg
    IMG_7655.jpeg
    590,1 KB · Visninger: 190
Her er forresten et bilde fra 11+1. (første bilde)
og et bilde fra 12+6 (andre bilde, bare tatt noen timer før de forrige bildene), men hos jordmor som ikke ville si noe/ikke forstod hvorfor annen jordmor var så sikker på at det var gutt.
Du kan faktisk se at nub har startet utviklingen mot gutt i uke 11. Sjeldent man ser det såå tidlig, men her har du både høy vinkel og stacking.

Jeg skal på min neste ul 11+6. vil det være for tidlig ifht nub?
Så er neste igjen ca 13+5.

Er det noen som kan se noe her? morsinnstinket sier tydelig gutt, har 2 fra før, men jordmor som utførte UL ville ikke si noe:p uke 12+4

Vedlegg

• IMG_5660.jpeg
    IMG_5660.jpeg
    1,4 MB · Visninger: 202
  • IMG_5661.jpeg
    IMG_5661.jpeg
    1,8 MB · Visninger: 202
Er det noen som kan se noe her? morsinnstinket sier tydelig gutt, har 2 fra før, men jordmor som utførte UL ville ikke si noe:p uke 12+4
Du har et bilde med stacking på, men noen jenter har en slags ball på tuppen tidlig. Men så har du også et bilde med ganske høy vinkel på nub. Nub som reiser seg blir ikke flat igjen. Samt at nub ikke så lang. Så jeg tenker dette mest sannsynlig er en gutt. Mye skjer med utviklingen de neste dagene nå. Har du flere ultralyder før oul?

Du har et bilde med stacking på, men noen jenter har en slags ball på tuppen tidlig. Men så har du også et bilde med ganske høy vinkel på nub. Nub som reiser seg blir ikke flat igjen. Samt at nub ikke så lang. Så jeg tenker dette mest sannsynlig er en gutt. Mye skjer med utviklingen de neste dagene nå. Har du flere ultralyder før oul?
Ja, jeg kan jo ikke tro annet en at det blir en gutt til :) jeg skal nå på førstkommende torsdag, da er jeg 14+5 ca, så regner med de vil se det da:Heartblue

Ja, jeg kan jo ikke tro annet en at det blir en gutt til :) jeg skal nå på førstkommende torsdag, da er jeg 14+5 ca, så regner med de vil se det da:Heartblue
Prøv å legge ut på nub theory queens gruppa på Facebook. Mange med god peiling der. Men jeg tror nok dette er en gutt. Men så koselig med 3 små gutter :joyful: . Har 4 av dem selv og gleder meg til å se vennskapet deres som voksne.

Prøv å legge ut på nub theory queens gruppa på Facebook. Mange med god peiling der. Men jeg tror nok dette er en gutt. Men så koselig med 3 små gutter :joyful: . Har 4 av dem selv og gleder meg til å se vennskapet deres som voksne.
Hehe ja, jeg har bare alltid følt det med alle tre at det er gutter, og det er helt topp! Så koselig! Ja det gleder jeg meg også til :joyful:

Back
Topp