Gjerdrum

Både lille Alma og pappaen er bekreftet omkommet. Jeg griner, og gir min toåring litt ekstra kos.

Samme her... Mammaen er jo høygravid, fortsatt savnet. Koser både 2 åringen og min nyfødte litt ekstra idag ❤️

Samme her... Mammaen er jo høygravid, fortsatt savnet. Koser både 2 åringen og min nyfødte litt ekstra idag ❤️

Jeg har ikke noe håp lenger. Jeg tenker at man instinktivt trekker sammen når man merker at noe skjer, og at de alle omkom. Håper jeg tar feil, men...

Dette gjør bare så forferdelig vondt!!! :sad010
Skulle så ønske de kunne funnet noen i live nå selv om oddsene for det dessverre, er minimale.
Tenker på de som har mistet noen de er glade i, og ikke minst har jeg tenkt masse på de 3 (jeg regner med det ufødte og) barna som er involvert i denne unødvendige katastrofen.

Jeg har ikke noe håp lenger. Jeg tenker at man instinktivt trekker sammen når man merker at noe skjer, og at de alle omkom. Håper jeg tar feil, men...
Jeg har ikke så mye håp jeg heller dessverre. Om de ikke døde i skredet så døde de nok av kulda :(

Tenker det samme, dessverre :(

Jeg hadde håp for småbarns familien. Men fordi det er små barn er bildet. Min svoger og svigerinne er i akkurat samme båt, de har en 2.5 åring og Hu er gravid. Helt forferdelig å lese at Alma var en av de omkomne. Jeg klarer ikke å se på nyhetene lengre og bare leser om det. Det er så vanvittig trist og alt for nærme oss. Jeg skjønte fort at det kunne gå galt med de som var savnet men er helt forferdelig når det skjer.

Uff sånn kan vi ikke tenke. Og ikke skrive egentlig. Tenk om resterende familie til 2 åringen leser dette? Sånne tanker klarer man fint å tenke selv. Når folk forteller meg: stakars sønnen din som ble tatt inn i en operasjons sal uten mammaen og pappaen sin. Trur man ikke at foreldrene allerede har tenkt på det? Nå overlevde min sønn men det er ikke en selvfølge når spedbarn blir lagt i narkose. Prøver å føle litt med familien. Tenkt på å lage en tråd om Gjerdrum men pga hva som fort kan bli skrivd som kan være vondt for pårørende men ikke altid blir sett på som vondt fra andre siden så valgte jeg å ikke lage en tråd om det. Mye kan være vondt uten at det er vondt ment.

Jeg tenker og at det var ikke vondt ment. Admin må gjerne slette denne tråden - men håper vi alle kan tenne ett lys for Gjerdrum ♡

Jeg tenker og at det var ikke vondt ment. Admin må gjerne slette denne tråden - men håper vi alle kan tenne ett lys for Gjerdrum ♡

Jeg forstod at tråden din var snakk om omtanke og empati for de det gjelder <3

Nå er moren til 2 åringen bekreftet omkommet :/:(

Ufattelig trist at en hel familie er omkommet:sad010

Tenker på dem og drømmer om det om natten. Ufattelig trist. Mine tanker går til alle de pårørende.

Back
Topp