Gjenbruk av hentesett

Vi kommer til å bruke opp igjen hentesettet til storebror :)


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Jeg har akkurat funnet frem hentesettet som storesøster brukte hjem fra sykehuset med tanke på å bruke det på lillesøster.

Settet ble strukket av min bestemor, og hun døde før jul ifjor. Er ekstra glad for muligheten til å kunne bruke det flere ganger! <3
 
Det kan du fint gjøre ja :)

Her har det vært så varmt at de ikke har brukt strikket klær..

De har brukt vanlige klær, som vi har rammet inn :)
 
Syns det er ille at fine strikkeklær bare blir liggende ubrukt så jeg syns du skal bruke det. Her har vi valgt "vanlige" klær som hentesett. Disse har også blitt brukt etterpå, men jeg har lagt unna hentesettene slik at ungene våre kan få dem etterhvert når de blir voksne. Fine strikkeklær som de har fått har vi brukt så ofte som mulig :)

Samme her. :)
 
Det hadde vært en selvfølge for meg å bruke det til nr. 2.
 
Så koselig at alle mener det er greit :) nå ble jeg skikkelig glad!
 
Her har de hatt forskjellige. Har de hengende i stua eg. Innramma i ei minne ramme. Alle som kommer på besøk stopper å ser på de :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Her har de hatt forskjellige. Har de hengende i stua eg. Innramma i ei minne ramme. Alle som kommer på besøk stopper å ser på de :)


Sent from my iPhone using BV Forum
Har vært inne på tanken, men syns det er så kjipt når dette settet ikke er blitt brukt.
 
Hadde absolutt brukt det igjen :) Og så spart det til arv så kanskje barnebarn kan bruke det når den tid ville kommet om de ønsket det :)
 
Det var ett altfor flott sett til ikke å skulle brukes igjen:)
 
Ser ikke grunn til at man ikke kan gjøre det
 
Her har begge brukt samme strikka hentesett :)
 
Tenkte på arv som at barnebarna kan bruke det også som hentesett:) litt sånn tradisjon. Slik som dåpskjoler f.eks.

Dåpskjoler går gjerne i arv over en hel familie. Dvs blir brukt av mange.

De fleste søsken får heller ikke barn på samme tid og kan helt klart dele et hentesett de få gangene de får barn.

Og så skal man huske på at det er barna våre som bestemmer hva som skal gå i arv. Og ull varer ikke evig.

Bruk det nå, og slutt å bry deg med hva andre måtte tenke. Det har de nemlig ingen ting med!
 
Hadde absolutt brukt det igjen. Kjem til å gjere det med prinsessa mi sitt:) ho fekk nytt av mormor. Men ser ingen grunn til at nestemann treng nytt. Er jo ikkje akkurat utslitt dette:) om det skal arvast, så kan det jo som tidligere nevnt her delast. Sjansen er sikkert ikkje stor for at mange treng det samtidig:)
 
Jeg brukte hentesettet jeg brukte når jeg dro fra sykehuset var så søtt å se min frøken i noe jeg har brukt som lita :)
 
Så nydelig sett, jeg hadde brukt det om igjen:)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Back
Topp