Gjenbruk av hentesett

Hborfor skal ikke det kunne brukes? Hjemmestrikk er jo så fint og det er lagt masse arbeid i det. Hadde brukt det masse i tillegg til turen hjem fra sykehuset og hadde brukt det til flere barn, både egne og andre i familien og spart på til barnebarn!


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Hborfor skal ikke det kunne brukes? Hjemmestrikk er jo så fint og det er lagt masse arbeid i det. Hadde brukt det masse i tillegg til turen hjem fra sykehuset og hadde brukt det til flere barn, både egne og andre i familien og spart på til barnebarn!


Sent from my iPhone using BV Forum
Visste liksom ikke om det var "lov" å bruke om igjen :)
 
Storebror brukte hentesettet sitt som yttertøy til det ikke passet mer. Nå hadde vi det med til lillesøster, men mamma kom med nytt på sykehuset. Ho har brukt det etterpå da. Har også hentesett etter fetterne deres som de har lånt. Hjemmestrikka er så deilig. Her bruker alle alt, men den det er strikket til får det med seg videre.
 
Når lillebror skal hjem (han må vel komme ut først da) så bruker han samme sett som sin storesøster og sine to søskenbarn. Tenker det bare er koselig med gjenbruk av noe så fint.
 
Kommer til å bruke det jeg har til alle barn som kommer ut av meg :p Hehe :) det er jo nøytrale klær som er av god kvalitet og er laga for å brukes og ikke for å ligge pakka bort tenker jeg.
 
Hvorfor ikke ? Det var nydelig :)
 
Jeg har det samme settet til datteren min og huleboeren skal også bruke det! Jeg fikk det strikka i nøytrale farger så alle barna mine kan bruke det ♥
 
Her brukte eg hente"settet" (som egentlig berre var ei jakke, for resten var så rart i fasongen) både til guten og jenta, og begge bruke det i 2-3 mnd, til det blei for lite. Bytta knappar berre, sidan eldste hadde blå knappar, så fekk lille rosa.

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app
 
Her er de født i hver sin årstid så ble nytt da lillemann kom. Har en født i desember og en i mai, men ble brukt til det ikke passa mer :)
 
Back
Topp