Jeg skal ta den 10 feb. Og kvir meg såååå innmari.
SVAR ÆRLIG!!!!!
SVAR ÆRLIG!!!!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Reinbue
Hvordan celleprøve da? kan det ikke tas på flere måter?
ORIGINAL: Lene1986
Nei trur ikke den gjorde vondt. Men jeg tok den når jeg var gravid, så blødde litt etter på. Vet ikke om du gjør det tilvanlig eller ikke jeg.
ORIGINAL: cskjoldal
Nei trur ikke den gjorde vondt. Men jeg tok den når jeg var gravid, så blødde litt etter på. Vet ikke om du gjør det tilvanlig eller ikke jeg.
Legen min tok aldri gu på meg mens jeg var gravid. For hun mente man ikke skulle rote oppi der, når man ikke trengte
ORIGINAL: ebeth83
Legen min tok aldri gu på meg mens jeg var gravid. For hun mente man ikke skulle rote oppi der, når man ikke trengte
Samme her...der minnet du meg på noe... Uff, og æsj...[:'(]
Bestilte du time til å ta celleprøve selv? Husker ikke helt hva legen sa, om jeg skulle bestille time til det senere selv eller om jeg fikk innlkallelse...
Samme her...der minnet du meg på noe... Uff, og æsj...[:'(]
Bestilte du time til å ta celleprøve selv? Husker ikke helt hva legen sa, om jeg skulle bestille time til det senere selv eller om jeg fikk innlkallelse...
Jeg måtte bestille selv. Skulle ikke ta før enn 3 mnder etter fødsel.. Men er vell gått mer nå[:-][8D]
Oki...da burde jeg vel prøve å få bestillt en sånn time av noe slag da...
Hvis jeg bare får mannet meg opp til å ringe, -bruker sikkert et halvt år på det også, så til sommeren kanskje..? [8|][&:][8D]
ORIGINAL: *RubensMamma*
det gjør IKKE vondt, jeg merka ikke at hu drev på engang. satt ganske anspent å venta på at det skulle gjøre vondt, men det gjor det ikke!
det går helt fint!! 3år til neste gang!
ORIGINAL: Prinsessen08
Jeg tar celleprøve hvert år, men det er på grunn av at de stadig vekk har funnet cyster. Men uansett, det å ta celleprøve hvert år er veldig betryggende for meg. Til tross for at det er anbefalt at man skal ta det hvert tredje år, vet jeg om mange eksempler på at det er for sjelden.
Better safe, than sorry :)
det gjør IKKE vondt, jeg merka ikke at hu drev på engang. satt ganske anspent å venta på at det skulle gjøre vondt, men det gjor det ikke!
det går helt fint!! 3år til neste gang!
Jeg las her inn epå babyverden, at om man ikke hadde skifta partner siden sist prøve, kunne det gå mer enn 3 år mellom hver sjekk..[8|]
det er endten etter en er fylt 25år, eller om en har født barn. fikk ikke høre noe om partnerbytte. tror ikke det har noe å si, det er ikke sjukdommer de sjekker etter, men evt kreft! trodde det kom uansett partner..hehe.. eller ikke kom... ja du skjønner[;)][;)]
men ingenting er bedre en å VITE at alt er bra[;)] legene har gjort det huuuuundrevis av ganger[:)] (sier jeg som hater at noen skal rote ja!!! HATER)
ORIGINAL: Reinbue
jeg skjønner ikke.. kan man få kreft av å ha sex med mange forskjellige?