Gjør celleprøve vondt??

det svir bittelitt syns jeg, men er ikke vondt... jeg syns jo det er ubehagelig i seg selv å ha de derre instrumentene oppi der + at de ofte er litt hardhendte de derre gu folka, det er jo så ekstremt rutine for de. tar bare et minutt hele underskelsen har jeg inntrykk av.... jeg skal på gu til neste år også, hos hun som sydde meg. syns det er helt ok - da slipper jeg å gjøre det hos min unge kjekke lege [8|].

ORIGINAL: Primrose

det svir bittelitt syns jeg, men er ikke vondt... jeg syns jo det er ubehagelig i seg selv å ha de derre instrumentene oppi der + at de ofte er litt hardhendte de derre gu folka, det er jo så ekstremt rutine for de. tar bare et minutt hele underskelsen har jeg inntrykk av.... jeg skal på gu til neste år også, hos hun som sydde meg. syns det er helt ok - da slipper jeg å gjøre det hos min unge kjekke lege [8|].

Hehe. Jeg har heldigvis en dame. Ung dame som har født 3 barn. Veldig fornøyd med den[:)]

jeg har akkurat vært å tatt det nå, og det gjør IKKE vondt, det er jo så vidt man kjenner det, og det tar max ett minutt! jeg har tatt det mange ganger og har aldri kjent det noe særlig...
trenger ikke grue deg til det[:)]

Jeg har tatt det 3 ganger!
1 gangen var det ok! 2 gangen var det driiiiiiitvondt!
3 gangen var jeg hos en veldig erfaren gynekolog,
og da var det ikke vondt! [:D]
Så håper du skal til en erfaren gynekolog jeg!

Gjør ikke vondt i det hele tatt... Husker ikke om jeg har kjent det engang, jeg..

ORIGINAL: cskjoldal

ORIGINAL: Reinbue

jeg skjønner ikke.. kan man få kreft av å ha sex med mange forskjellige?

Det er det jeg ikke skjønner heller.. Kankje lage en tråd om dette, slik at alle ser det??  Kanskje noen har et godt svar til oss

Hehe... Poenget er vel at hvis man har sex med mange, har man større risiko for å få viruset som kan gi livmorhalskreft[;)]

Nei, jeg synes ikke det er vondt.

Det merkes, men det er mer ubehgelig å generelt ha instrumenter oppi der, enn selve prøven. Merker det, men ikke mye, og ikke vondt.

Jeg tok en for et år siden jeg, tidelig i svangerskapet, fordi legen mente jeg burde heller ta den tidelig i svangerskpet enn sent, og det var snart 3 år siden sist. (Når det er gått tre år får jeg brev fra Haukeland med påminnelse jeg...) Dette til tross for at jeg har hatt samme partner i 7,5 år...

ORIGINAL: Sivern

Det er ikke vondt å ta den, men du kjenner det som de andre her sier.
Jeg fikk beskjed av min lege at jeg ikke skulle ta celleprøve før jeg fylte 25, at man ikke trengte og ta det etter en fødsel.

Hmm, jeg tok min første (uten å være forberedt før jeg kom til legen) når jeg var 21 år gammel jeg... for da ba jeg om p-piller, så han antok jeg hadde sex...

Nei, bare ubehagelig men det er jo enhver GU anywayz [8|]
Fort gjort er det også, å ta den celleprøven... [;)]

Trenger IKKE grue deg med andre ord [:)]

Jeg svarte nei. Med det mener jeg nei, det gjør ikke vondt. Men ubehagelig vil jeg si det er... Er jo ikke no gæy å ligge der i stolen liksom. Men slapper du godt av så går det fint[:D]

Eg tok celleprøve igår  kjente d kje i d heila tatt[:D]
Glad eg har fått d gjort!

ORIGINAL: Kidada

ORIGINAL: ~Buble~

Du kjenner det, men det er ikke vondt - mener jeg! Tror jeg har tatt det en million ganger......[:D]
Ikke grue deg - det går så utrolig fint!

HELT ÆRLIG!!!!!!![:D]

*Ønske lykke til klem*

Sign!

Er 10 ganger mere vondt når de stappa opp fingrene for å sjekke hvor mange cm med åpning man har [:'(]

huff, ja det hadde jeg glemt! og den strippinga er også mye vondere enn celleprøve....

Nei, ikke vondt i det hele tatt - synes jeg[:)]

Back
Topp