Gir snart opp...

Hei bast!
Tror du det går han å bruke soneterapi for å bli gravid også??

Og til dere som har kjøpt den boka "92 måter å bli gravid på... "(eller noe sånt.. Har dere noen tips der som dere kan dele med meg??

Hadde vært kjempe koselig [:D]
 
Jeg kjøpte den boka... Har ikke finkjemmet igjennom alt enda, men står liksom dette med å ta tiden til hjelp.og ha tålmodighet...
Det henviser til hostesaften faktisk, som vi har vært inne på før på dette forumet. Ellerser det da en ganske grei bok til den nette sum av 67 kroner!
Står litt om viktigheten av å vite når el er også, for utrolig mange bommer nettopp på dagene. Siden tror deat de ikke kan bli gravide... Ikke alle har el midt imellom menustrasjonen, noen sentog andre tidligere.

Klem
 
ok, jeg prøver hostesaft nå for tiden... Hadde slim i går, og tror at det er EL på gang... Hadde da sex igår, bare for sikkerhets skyld... Elller egentlig fordi vi hadde veldig lyst, men det passe jo bra!!
Har vært tålmodig til tider, men ikke alltid like bra!
Ellers har jeg egentlig aldri skjønt meeg på EL, men tror kanskje jeg begynner å få litt taket på det nå...
Tusen takk for tips!!
Kanskje jeg skal kjøpe boka selv, hvor finner jeg den??

Kos og klem
 
JA, dette med tålmodighet er ikke alltid så lett, skjønner deg veldig godt...

Har heller aldri visst så mye om el, eller overhodet tenkt over når den kommer osv,men følger litt
med nå da.Ja, da skal du se det kanskje blei klaff i går kveld...[;)]

Boka kjøpte jeg her inne på babyverden, hvis du ser på fremsiden. Bokkilden.
Den er helt grei liksom.
 
VERDT 67 KR? Det var jo ikke akkurat den verste prisen jeg har vært borti...
 
he he, nei, det er ikke så ille pris det!!!

LØP OG KJØP[;)]
 
Tusen takk, Godhjerta[:)]

Fint nicknavn forresten[;)]
 
Slimløsende hostesaft........
 
Det er solvipect... Det får du reseptfritt, og det inneholdet et stoff som skal lette slimet, slik at cellene kommer lettere til[:D]
 
Jeg spurte om noen råd fra den boka dere har kjøpt på babyverden... Og i dag skulle jeg se om jeg fant den, men det så ikke ut som den var til salgs på babyverden lengre... Den sto bare under boktips, og at den kostet over 200 kr i bokhandeler..... Så da lurte jeg på om noen som har lest grundig gjennom den kan gi meg noen saftige tips ? [:D]
 
Så rart for kjøpte min i forrigje uke.... Skal finkjemme den jeg, så skal jeg prøve å komme med tips:)
[;)]
 
Tusen takk! Jeg var inne på hovedsiden, og søkte på søk. og da kommer det bare opp tips om boka...
 
Hei

Hvis det er Svangerskapsboken eller Spebarnsboken dere snakker om, kan den bestilles gratis for alle Babyverdens medlemmer her: http://www.babyverden.no/Templates/BVForm____4748.aspx

Lykke til!

Hilsen Maren
 
Den heter "92 gode råd til svangerskap..."[:)]
 
Back
Topp