Gir snart opp...

Hørtes bra ut!Hvor i Norge hører disse til??Er veldig int i å prøve akupunktur!! [:)]

Koselig å få hjelp av andre her på forumet!!
Godt å få ut tanker og følelser for andre som har det på samme måte [8D]
 
Ikke gi opp!!!

Jeg var hos gynekologen i dag og han sa til meg at jeg skulle ikke høre på alle de rådene som kom inne på sånne forum som dette, men ta alt i mitt eget tempo!!! Vet ikke helt om han tenkte på noe spesifikt, men kan tenke meg at det er mye rare kjærringråd ute å går... Og at man fort stresser seg opp! Ro det ned bruk den tida det trenger!!! Vet det er sykt vanskelig...

Har du vært hos lege for utredning? Det er vel på tide sånn når det har gått 1 år...

Lykke til!!
 
Alt føles som dritt i dag!!!!!!
Fikk mensen i natt!!!! HAr så sinnsyke smerter når jeg har mensen at jeg nesten har blitt lagt inn på sykehuset før. Hadde liksom bestemt meg at jeg ikke skulle ta de smerte stillende jeg bruker. De er nemlig betennelses dempende og de kan gjøre at man ikke får eggløsning. Har fått parlagin forte av legen i stede. Men da jeg etter 2 timer med å gå frem og tilbake på gulvet og eter at jeg kastet opp for 3 gang gav jeg etter. Måtte bare ta dem. Det var enten det eller å hoppe ut av vinduet. DRITT Nå er det jeg som gir opp!!! Gidder snart ikke mer!! HVORFOR KAN DET ALDRI BLI VÅR TUR. 20 pp nå. Blir jo snart 2 år med prøving!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
hei sunniva..

skjønner åssen du har det, og jeg vet ikke om det er sånn hos deg men her tærer det veldig på forholdet, men vi prøver å holde ut... er det noen her i verden jeg elsker er det den gutten... Men når man blir skuffet mnd etter mnd trenger man å ta det ut på noen, og ja det ender opp at jeg tar det utover samboern... det blir nok snart vår tur også skal du se, ikke gi opp...
 
Så kjipt da Sunniva!
Vet hvor utrolig DRITT det er å få mensen, det er nesten som man nekter for at det er det..
Men bare vent det skjer nok snart, vet du[:D]

Men har dere prøvd i to år? Har dere vært på utredning??
Jeg venter på svar fra sykehuset ang henvendelse til sædprøve.. Legen min ville helst ha svar på sædprøvene før han evt sendte meg videre til gu.. Så nå sitter vi her å venter...

Det tæret endel på forholdet vårt i begynnelsen av året, for da tenkte jeg kjempemasse på barn og slikt, men nå har samboeren min også begynt å tenke mer på barn..
Tenker mindre på barn og slik nå enn tidligere, men det hjelper ikke en dritt det heller!!!

[:@][:@][:@]
 
Har hatt den verste dagen på jobb på jævlig lenge!!![:'(]
Alt ble bare masse tull og hakking, så jeg endte opp med å begynne å grine i pausen...
Følte at jeg ikke dugde til jobben i det hele tatt, og det er rimlig pyton.. Særlig når jeg er ferdig med utdannelsen om et år!Dritt å utdanne seg til noe man ikke er særlig tess i.. Men, det var bare dagsformen i dag og noen kommentarer som gjorde at alt ble fullstendig kræsj!!![:@]
Måtte bare få det ut jenter, ikke bry dere om utbruddene mine!!
[&:][>:][&:]
 
godt å få snakke med noen da. er du 1 nærtagende person, som tar lett til tårene, så er det ikke mye motgang som skal til. blir 1 bedre dag i morgen skal du se.
 
Pleier som regel ikke å bli så utrolig nærtagen, men noen dager er tydligvis verre enn andre...

Føler at dagen allerde begynner å bli mye bedre [:D]

godt å komme hjem og slappe litt av, og bli hekta av å være her på forumet [;)]
 
Takk for infoen bast!!
Jeg kontakter deg om ca en mnd hvis det ikke gikk denne gangen!!
Bor i Oslo området selv [:)] så da er jeg ikke så langt unna
 
dere kan jo starte med sengevalsen nå dere, for det er da lurt å gjøre det før eggløsning[;)]
 
Ja, må prøve å få ordnet det snart.. hehe...
samboeren min jobber overtid idag, men jeg håper indelig han orker noe når han kommer hjem... Og i morgen er det fotballkamp, da er det ikke særlig lett å lokke han til sengs [;)]
Men uansett jeg har sånn ca 6 dager på meg til få til en ordning..[;)][;)][;)]
 
Sex har ikke blitt kjedelig ennå, og bra er det!!
Vi står på og prøver vi, men som jeg skrev et annet sted, så får jeg skikkelig vondt i hodet rundt EL, noe som hemmer iveren. Og akkurat som vanlig, så har jeg nå begynt å få vondt i hodet. Men i kveld må jeg hoppe litt i senga, tror jeg [:D]
 
Hei. Ja vi erunder utredning. Har fått svar på at sæd cellene ikke er helt topp. Nå har vi ventet i 4 måneder på å komme inn på gyn. Går ikke akkurat fort. I mellomtiden holder jeg på å bli gal. Tærer på forholdet ja, men går bra så langt. Men nå bør det begynne å skje noe snart. Gidder ikke det her lengre. Har bestemt meg for at vi skal stå på denne månenden nå, men så tror jeg vi tar en pause i alt dette babylage styret!! Får håpe det er like lett sagt som gjort! Begynner å bli så desperat nå at jeg til og med har kjøpt hostesaft til denne måneden. Hærregud!!!
 
Hei Sunniva!

Ville bare ønske deg og samboeren masse lykke til[:)]
Håpe det går fort med saker og ting nå, så dere slipper å vente lenge...

Klem[:-]
 
Hei Sunniva!
Har prøvd hostesaft denne gangen jeg også...
Siden det ikke er skadelig og ikke vondt, så tenkte jeg hvorfor ikke??
Si fra hvordan det gikk med deg da!
Samboeren min er veldig redd for at det hans skyld at vi ikke får barn, men de sjekket kvaliteten hans for ca 3 år siden, og den var kjempebra!! Så jeg regner egentlig med at det ikke er han, men vi venter på time til sykehuset nå, får se hvor lang tid det tar...
Jeg har gått på p-piller og p- sprøyte i mange år, så jeg er redd for at det edr meg som ikke er som jeg skal [:'(]
Men, som sagt, satser på at hostesaft hjelper nå...
 
heisann!
du burde "prøve" å ikke tenke så mye på det, sikkert lett for meg å si. men har erfaringer fra flere veninner som prøvde og prøvde. ja når de til slutt ga opp, å ikke hadde sex kun ved å oppnå graviditet så klaffet det. tror det har veldig mye å si.
men som sagt, lwtt for meg å si.
uansett masse lykkeønskninger til deg og din[:D]
 
Jeg og tenker sånn at nå skal jeg ikke tenke mer på det, det skjer når det skjer. Men så tenker jeg, hva hvis vi ikke har sex når jeg har EL, da blir det ikke noe resultat denne mnd heller. Så da tenker jeg at jeg skal bare finne ut når jeg har EL, så kan vi ha sex men jeg skal ikke tenke på graviditet! Men det går jo ikke! Enda jeg er bare i tredje prøveperiode, så jeg føler virkelig med dem som har drivi en stund! Tror det er svært vanskelig å ikke tenke på det da dessverre. Intensjonen er bra, men jeg tror mange av de som sliter med å bli gravide blir provosert av å høre utsagn som "Slutter du å tenke på det så går det med en gang". Greit nok at det kan skje, men de er nødt for å finne ut av det selv, og ikke få høre det fra andre.
 
Enig med deg pebbles!!
Jeg har vært i perioder hvor jeg har tenkt masse på det, og perioder hvor jeg ikke har rekt å tenke på det, uten resultat. Så hos enkelte er det nok ikke der det ligger...
Er liksom ikke så lett å gi opp heller da!
Jeg jobber i barnehage og ser barn hver eneste dag, prøv å ikke tenk på barn da... Ikke lett det altså.
Beklager hvis jeg virket sur nå, men jeg måtte bare få det ut...
Vi har sex akkurat når det passer seg, og når vi føler for det... Har så og si aldri sex fordi EL nærmer seg, jeg vet ikke engang når jeg har EL, skjønner ikke de tegnene... Får ta det som det kommer...
Men for å si det, så når man har prøvd et år, så begynner man å bli redd for at det skal være noe galt, har liksom ikke lyst til å ende opp med å aldri få barn. Man begynner å tenke litt mer over livet og alt slik..

jeg ønsker dere alle masse lykke til, og håper det klaffer seg for oss alle [:D]
Hadde egentlig vært skikkelig kult!!
 
Hei jas!

Skjønner deg veldig godt...Vi har ikke prøvd lenge, men mista i mai,
og er i gang på nytt nå. Kjøpte boka 92 veier til svangerskap her på
babyverden, og leste der at mange slet med å få grunnet
at dem ikke hadde sex rundt el... Synes imidlertid din tankegang om
å ha sex akkurat når det passer og føles best, er helt riktig...

Jeg har kjøpt el tester nå bare for å sjekke sånn ca når jeg har
el, for jeg har ingen "symptomer" på at jeg har det jeg heller...Men har ikke
fått utslag på testene enda, men jeg får bare teste videre.
Greit å vite sånn ca, men helt klart; Da tenker man mye mer på det!!!

Tenkte bare at det kanskje hadde vært greitfor deg å prøve testene også,
hvis du ikke er helt sikker... Er vel kun 5 dager i jentas syklus som
man faktisk kan bli gravid...
Men som sagt, holdningen din er kjempe bra!!!

Ønsker deg masse lykke til[:)]Hadde vært veldig gøy om det ¨
klaffa for oss alle nå ja....

klem
 
tror jeg har eggløsningsslim nå, var ihvertfall noe som lignet... Var inne på pernille.info og sjekket her om dagen, og i dag var det noe der... Får satse på at jeg får meg noe i kveld..
Skal ikke skryte på meg at jeg har en kjempe avslappet holdning, men jeg får meg liksom ikke helt til å stresse med sex på den og den dagen... Samboeren min blir litt irritert på meg de dagene vi ABSOLUTT må ha sex, så da orker jeg ikke mase om det..
Uansett så prøver jeg å slappe av, går litt opp og ned til tider, men......

Det er skikkelig årleit å prate med dere her på forumet! Får liksom ikke sagt det nok!

Dere er en koselig gjeng [:D][:D][:D]
 
Back
Topp