Gir snart opp...

Ja, helt enig med deg! Her er det alltid koselig å være!Men at jeg skulle bli så hekta, trodde jeg da ikke[&:]

Disseel testene jeg har tatt, har ikke gitt positiv klaff denne mnd...,men vi har visst ikke
el hver mnd heller! Trodde nesten det jeg...
 
Har vi ikke? Var ikke klar over det jeg. Men bør vel egentilg ikke bli overrasket, kroppen vår er forholdsvis uforutsigbar til tider!
 
Har hørt om det jeg også, kjipt å måtte evt vente i en ekstra gang.. Bortkasta å få mensen egentlig da, hvis vi ikke har EL...
Unnskyld, jeg syns bare mensen er noe utrolig plagsomt tull!!Like kjedelig og uønsket hver eneste gang!!!
 
Sant det, pebbles[8|]

Vi har visst ikke det hver eneste måned, blei jeg fortalt...
Første gangen med sånne tester, så hadde jo sett til at
EN ihvertfall var positiv da... Var synlig den teststreken i
går, men i dag var den nesten usynelig... hmmm[8|]
 
Har du alt hatt EL du da sollise? Merkelige greier.. Enig med du Jas, menser blir helt bortkasta da. Flere dager med svette, blod og tårer til ingen nytte!
 
Sant,jas!!! Da kunne vi sluppet denne mensen
om ikke annet[:@]

Jeg trodde jeg pleide å ha omkring 12.dag, så startet med å teste
mandag,men fortsatt ikke blitt positiv, nå 14 dager etter...
Testene skal jo si i fra 1-2 døgn før el også,så mener
den burde vært positiv for lenge sea jeg nå da...[8|]
 
Så du fikk heller ikke positivt utslag på testene da bas, eller tok du kun blodprøver?
 
På kvinnelegen.no, står det imidlertid at selv om vi har mensen, så er det ikke sikkert at eggløsningen
kommer....

Da er det nok bare å smøre på et tykt lag med tålmodiget igjen[;)]
 
Nei det har du rett i sollise. Damer som er steriliserte (stensilerte[;)]) har mensen de, slipper liksom ikke unna den. Får glede oss til vi er ferdige med overgangsalderen, da slipper vi mensen!
 
He he[:D] JA, ikke sant!?![;)]

Da håper jeg at vi bådehar barn og barnebarn da den tiden kommer, pebbles[:D]

Har du prøvd lenge forresten?
 
Får håpe det ja Sollise! Nei, når tanta kommer nå går jeg over i fjerde prøveperiode, så jeg har egentlig ikke prøvd så lenge men. Hadde SA for to år siden (ble gravid på første forsøk), da bestemte vi oss for å vente et par år. Nå er jeg så utålmodig, trodde jo at jeg skulle bli gravid samme dag som jeg slutta på p-piller!
 
Jeg må bare få si at det et litt feil det su sier der Bast!!! selv om man ikke har eggløsning så kan man ha regelmessig blødning for det!!! Jeg har ikke el, men jeg har blødning hver måned for det!!! Det kommer blod, men det kommer ikke slimhinnen som bygger seg opp til å bli mensen....
 
ORIGINAL: bast

Jeg fikk ingen utslag på noen av testene jeg tok, så jeg har vært på utredning.
Tok serie bloprøver, gikk på klomifen og tok eggeløsningssprøyter........herregud for et styr.
Veldig slitsomt og mas og ga meg ingen resultater.

Noe resultat må det ha gitt siden du er gravid?!?
 
Sånn å forstå ja. Da skjønner jeg at du syntes det ble mye styr for ingen nytte. Akupunktur har nok hjulpet mange det høres det ut som. Har aldri prøvd det selv, er livredd for nålestikk (er sykepleier, så jeg setter sprøyter på andre hver dag, men ingen får stikke meg!)
 
Har aldri prøvd alternativ medisin, er nok litt for naturvitenskaplig selv. Men hører mange som sier at akupunktur hjelper mot mange plager. Samme hva som hjelper, bare det hjelper!
 
Hei igjen bast!

Hvordan foregår det dette deg soneterapi...?Ei venninne av meg fikk det
når hun skulle bli gravid, og mener det hjalp henne...
 
ORIGINAL: bast

Jobber du på Gjøvik sykehus??
Moren min er spesialsykepleier og jobber der.

Nei jeg jobber en annen plass.
 
Skjønner at det blei slisomt for deg, bast...
Huff,noen blir jo gravide bare dem ser på gutten omtrent, mens
andre må slite mer....

Men jeg ser ann et par tre månender nå, og omel kommer evt. Men hvis ikke, kontakter jeg lege da ellerog
ber om pergotime eller noe?
 
Tusen takk for svar!!!

Før trodde jeg liksom ikke så mye på dette med soneterapi, men endret
raskt mening etter at jeg var der pga nakken.

Jeg blei gravid på 1. forsøk sist, men mistet..., så håper jeg skal kunne
bli raskt gravid igjen, så blei litt forundra nå da ikke
el har dukka opp eller noe... Men smøre smøre.....ser ann de neste
månedene....

Klem
 
Tusen tusen takk bast[:)] Varmer med alle
lykkeønskninger[:)]

Ønsker deg lykke til også, og håper alt går bra[:)]
 
Back
Topp