Gir snart opp...

jas

Forumet er livet
Vi har ønsker meg prøvd å bli gravid i et år nå, og jeg begynner snart å bli helt gal.... Jeg ønsker meg så innderlig et barn, og vi prøver og prøver, men ikke noe resultat!!!Er det noen som har noen gode råd?++[X(]
 
Hei. Jeg er ikke den rette til å gi råd siden jeg bare er i tredje prøveperiode, men jeg anbefaler deg i hvertfall ikke å gi opp! Du bør snakke med legen din, da får du råd og oppfølging. Skal se dere får det til dere også! Lykke til.[;)]
 
Har tatt det opp med legen, og kjæresten har fått beskjed om å levere sædprøve, men vi sitter å venter på brev fra sykehuset... Det er snart tre mnd siden rekvisjonen skulle vært sent.. Må sjekke sædkvaliteten før vi går videre over på meg.. Er så redd for at jeg aldri skal kunne få barn..
 
Hei!
Jeg vet hvordan det er å slite lenge med dette,man kan jo bli tullete av mindre,men du må ikke gi opp!!!Man får masse god hjelp til å bli gravid i dag hvis det ikke går på den vanlige måten.Lykke til,å husk: IKKE GI OPP!!Det kan hende det kommer en liten spire snart vettu[;)]
 
Ville bare gi deg en lykke til klem...!
Det blir nok deres tur snart! Mange sier man ikke skal tenke så mye på å bli gravid, men det skal jeg ikke si til deg, for vet atd et er mer enn vanskelig nok. Leser så mye om denna hostesaften, som jeg skrev et innlegg om her oppe. Mange mener de har blitt gravid grunnet den, men jeg vet da ikke....

Men snart kommer det nok en liten spire, og jeg ønsker deg og mannen din masse lykke til!!!![:)]
 
Da prøver man for 3. gang, etter 3. mens liksom... Skjønte?
Klem
 
Jeg har prøvd hostesaft en gang tidligere, men vurderer å prøve igjen.... Har du prøvd det? Uansett tusen takk for oppløftende svar!!
Jeg vet at jeg bare må fortsette, men innimellom syns jeg alt bare blir tungt.. Også plutselig så tenker jeg ikke noe særlig på det.. Blir verst akkurat den peroden jeg har
mensen, blir liksom minnet på alt hver gang jeg er på do..
Nei, nå nærmer jeg meg neste EL, så da får vi håpe nok en gang!
[:)][:)]


Lurer forresten på hvordan man lager slike ticket?? Var inne å på den ene siden for å lage slik, men fikk ikke til..
 
Jeg har litt lyst til å prøve hostesaft, men er liksom i første prøveperiode nå etter SA jeg hadde i mai... Men det skader jo ikke å prøve litt hostesaft. Trenger sikkert ikke så mye...
Skjønner at du blir litt utålmodig av å vente, for det å få barn er jo etterlengtet... Tar du sånne el-tester for å prøve på eggløsningsdagen?

Ang. ticker, så se på "oppskrift på ticker" på testforumet. Fiorelina har lagt inn en bra oppskrift der. Jeg fikk ikke til med den oppskriften med en gang, for fikk beskjed at noen hadde samme brukernavn/adr som meg... Men det du da gjør, er at du gjør om litt på mailadr din på profilen din. Det trenger ikke være noen som helst sin adr. Jeg skrev bare inn et navn, og vips, så fikk jeg det til[:)]

Spør hvis du ikke får til det etter oppskriften, så skal jeg prøve å hjelpe deg.

Lykke til[;)]
 
Hei. Jeg vet akkurat hvordan du har det.Vi har prøvd i 1 1/2 år. Megt slitsomt! Driv på å utredes vi også, det tar også veldig lang tid. HAr funnet ut at min kjære har litt dårlig kvalitet på svømmerne. Har satt han på en skikkelig vitamin kur, har lest en plass at det er en del vitaminer som kan hjelpe. Ring på sykuset å mas på dem. Det har jeg måttet gjøre flere ganger. Det har hendt mange ganger at de ikke hat fått henvisningen. En gang måtte jeg få dem til å sende den samme henvisningen 3 ganger før de fikk den. Dte er helt utrolig. Så bare mas. Det værste som kan skje er jo at de blir lei av deg og da vil de sikker få det unna gjort så fort som mulig slik at det blir slutt på masingen. He he. Lykke til. Jeg er også lei meg når mensen kommer. HATER DEN. Går å venter nå, skal ha den i dag eller morgen. Kjenner på meg at den kommer. Den har gått å murret i ryggen i et par dager nå. Vi får prøve å muntre opp hverandre! Bare vent, snart er det vår tur!!! Hvor gammel er dere?
 
Hei Sunniva[:)]

Villebare sende en lykke til klem til deg også[:)]
Klart det snarter deres tur[:)]

Jeg er 27 år.

Klem
 
Har tatt noen ELtester, men ikke noe resultat av det heller.. Syns det er ganske dyrt, og jeg føler at det blir mye stress rundt det..Blir jeg ikke gravid denne gangen skal jeg sett i gang med både det ene og det andre..
Også skal jeg begynne å mase litt på den henvendelsen..

Jeg er 24 år..

Lykke til dere andre også [;)]

Godt å dele seg med andre som også har det slik
 
Sant det jas! Men hvis du skal kjøpe el tester, såer de ganske billige
på billige-teste! Men tror kanskje det fort kan bli litt stress for noen med de kanskje,
vi er jo forskjellige...
Så du svaret mitt på spørsmålet ang ticker...? Har du prøvd?
 
fikk det akkurat til... Morsomt!! Nå må jeg bare klare å melde meg inn i august prøvere...
Har du prøvd EL tester?hvor har du kjøpt dem ihvertfall?

Se på tickeren min:

Er litt stolt..
 
Kjempefin ticker!

Velkommen til oss [:D]
 
Kjempe fin ticker jas[:)]Gratttis!!!

Jeg har kjøpt el-tester på billige-tester! Men har ikke brukt dem enda. Jeg har hatt en
sa, og ville gjerne se hvordan syklusen min kom til seg selv igjen, for å si det sånn,
men har ikke prøvd dem enda. Men dem er ihvertfall ganske billige. Jeg bestilte
mine tester fra Danmark, men det samme finnes her i Norge, så da er det kanskje like bra å gå inn på deres
nettside. De har også billige graviditetstester. Vi er i 1 pp nå etter SA.

Ønsker degl ykke til, klem [:)]
 
Jeg får se hvordan denne perioden går først... Går det ikke nå heller, så skal jeg gå sterkere til verks.....[;)]

Har begynt på hostesaft idag..
 
Har du det ja!!! Så spennende! Hvordan mye
tar du da? Kanskje det funker[;)]
 
Jeg har ikke tatt så veldig mye, et par slurker på morgenen, så skal jeg ta en slurk til før jeg legger meg...

Jeg har kjøpt en liten dings fra Arena partner som skal vise om jeg er fruktbar eller ikke ved å legge igjen en spytteprøve på et mikroskop..Har bare hatt den i to sykluser,så jeg er ikke helt inn i hvordan den virker.. håper den er til å stole på nå..
Beklager beskrivelsen av denne dingsen, men jeg skal finne fram brosjyren litt senere idag (eller i morgen) og forklare mer nøye..
Kanskje dere andre også kan bestille den og prøve [:D]

Vel, det jeg skulle frem til var at den viste at jeg er i pre- fruktbar periode, og det er i følge beskrivelsen tre dager før eggløsning..
 
Jeg har faktisk tenkt på akupunktur, men er ikke det dyrt??
Er student og tjener ikke akkurat fett [;)]
Men er det noe jeg har tro på, så er det akupunktur.
Ei jeg kjenner strevde også en stund med å bli gravid, men når hun hadde prøvd akupunktur en stund ble hun gravid...
[;)]
 
Back
Topp