Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lager kroppen ny propp da? Har jo bassengtrening på tirsdag og om det var proppen som gikk, skal man jo holde seg unna basseng.......Det kan være den, eller deler av denHer har den gått flere ganger. Det skjedde da jeg gikk gravid sist og. (da gikk den 14 dgr før fødsel, er mye mer enn 14 dager siden den gikk nå.. dumme propp
)
Lager kroppen ny propp da? Har jo bassengtrening på tirsdag og om det var proppen som gikk, skal man jo holde seg unna basseng.......
Da er vel din fødsel rett rundt hjørnetDet kan være den, eller deler av denHer har den gått flere ganger. Det skjedde da jeg gikk gravid sist og. (da gikk den 14 dgr før fødsel, er mye mer enn 14 dager siden den gikk nå.. dumme propp
)
Jepp. Det hender. Hmm, ville hørt med jordmor angående bassengLager kroppen ny propp da? Har jo bassengtrening på tirsdag og om det var proppen som gikk, skal man jo holde seg unna basseng.......
Jeg underdriver når jeg sier at jeg håper detDa er vel din fødsel rett rundt hjørnet![]()