Gikk proppen?

Alita

Elsker forumet
Tilgangsansvarlig
VIP
Novemberlykke 2015
Hadde en stor kladd med slim, på Str med en tier i trusa... Men det var ikke blodtråder i den. Betyr det at proppene gikk eller er det bare deler av den? Hva tror dere kloke hoder?

Det kan være den, eller deler av den :) Her har den gått flere ganger. Det skjedde da jeg gikk gravid sist og. (da gikk den 14 dgr før fødsel, er mye mer enn 14 dager siden den gikk nå.. dumme propp :p )

Det kan være den, eller deler av den :) Her har den gått flere ganger. Det skjedde da jeg gikk gravid sist og. (da gikk den 14 dgr før fødsel, er mye mer enn 14 dager siden den gikk nå.. dumme propp :p )
Lager kroppen ny propp da? Har jo bassengtrening på tirsdag og om det var proppen som gikk, skal man jo holde seg unna basseng.......

Lager kroppen ny propp da? Har jo bassengtrening på tirsdag og om det var proppen som gikk, skal man jo holde seg unna basseng.......

har hørt at det kan dannes en ny propp.. Vet ei som har mistet den flere ganger..Men vet ikke hvor lang tid det kan ta, eller om det alltid dannes ny. Det gikk litt av min for en god stund siden etter en blødning jeg hadde..

Last edited:
Her har den gått litt og litt og har aldri vært blodspor i

Med storesøster var den som din da den gikk - helt klart proppen tenker jeg :) Denne gangen gikk den litt og litt, og med blod i.

Da er vel din fødsel rett rundt hjørnet;)

Jepp. Det hender. Hmm, ville hørt med jordmor angående basseng :)

En liten del av den var d nok! Var mye til meg når den gikk! Så ut som d rundt bogskinka;)

Back
Topp