Gi hverandre en klem! *stjelt fra desember*

ORIGINAL: baby.no

Jeg har lyst å klemme mange her inne jeg...men sett bort fra de jeg har svart på...så har jeg lyst å gi en klem til Hanne11,jeg ble så glad når du valgte meg som dagens bruker for en tid tilbake..[;)]

og synest det er kjempe at vi har noen som er "litt eldre" enn gjennomsnittet her inne[:D][:D]
Og ikke minst så virker du som et oppegående menneske!![:D]

Tusen takk for klemmen baby.no.
Sender deg selvfølgelig en klem tilbake. Det var jo en kjempegod grunn til at jeg valgte deg som dagens bruker. Du fortjener en stor klem!!

Jeg vil også gi en stor klem til Drømmende.
Du fortjener det bare fordi du er Totning, men også fordi du er snill, sporty, blid, koselig og omsorgsfull.
Din nydelige gutt har bursdag samme dag som min, og vi gikk også på svangerskapskurs sammen.
Du er en av få veldig få her inne som jeg har møtt!

STOOOOR KLEM!!!!!

ORIGINAL: Enirdna

ORIGINAL: mamma til 2snupper

klemmer vidre jeg en super klem til enirdna du er ei grei jente du er også en av de jeg vil treffe,så har du no en liten go gutt da,håper jeg skal til lillehammer snart i gjenn så må vi treffes...du er bare god

Du er hjertelig velkommen til Lillehammer, kjære SivElin:)
Klem tilbake til deg!!

takk fro det,stor kosa oss i lillehammer sommer 09 og nettopp gravid=)

ORIGINAL: baby.no

Turbojenta fortjener tusen klemmer,du er tøff og står på ditt!![:)][:)]

nåååthhh.. lyste opp resten av kvelden min[:)] stor klem tilbake! virker som ei utrolig god om omsorgsfull dame[:)][:)]

Jeg vil gi en STOR klem til Luthien*

Ikke bare fordi du trenger det akkurat nå, men du virker som en herlig jente!!!

ORIGINAL: Everglot

Jeg vil gi en STOR klem til Luthien*

Ikke bare fordi du trenger det akkurat nå, men du virker som en herlig jente!!!

tusen takk for det!! sender deg en klem tilbake for at du virker som ei supertrivelig jente!![:D]

ORIGINAL: Nattlys

Sender en klem til inamaria fordi du er så åpen og deler så mye med oss! Nydelig liten gutt du har[:)]

åh, har ikke vært innom denne tråden før nå jeg [:D] ble veldig glad når jeg så jeg hadde fått en klem [:D]

sender en klem tilbake fordi du er den du er [:D] fordi du er så snill å hyggelig, fordi du har ei nydelig datter og fordi du er pen [:D]

ORIGINAL: Nattlys

Jeg fortsetter å sende ut masse masse klemmer[:D]

Sender en stooooor klem til Drømmende! Du virker så snill og god[:)] Hadde vært koselig å møtt deg[:)]

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅHHHHHH tusen takk Nattlys! digger deg MAX! ble kjempeglad når jeg fikk pm om at det var dere jeg skulle sende pakke til. Du er alltid så blid og positiv. sender stoooooooooooooooor klem tilbake

ORIGINAL: Hanne11

Jeg vil også gi en stor klem til Drømmende.
Du fortjener det bare fordi du er Totning, men også fordi du er snill, sporty, blid, koselig og omsorgsfull.
Din nydelige gutt har bursdag samme dag som min, og vi gikk også på svangerskapskurs sammen.
Du er en av få veldig få her inne som jeg har møtt!

STOOOOR KLEM!!!!!

tusen takk Hanne! nå ble jeg glaaaad[:D][:D][:D] sender masse klemmer tilbake og håper vi ses igjen snart! du er super koselig og en god mor for den herlige gutten din som er født på verdens beste dag[:D][:D]

Vil også sende en klem til lm81(?) fordi hun skrev så fint da jeg ble kåra til dagens bruker, selv om jeg ikke leste det før en mnd's tid etterpå [:D]
også fordi du er skikkelig tøff [:D]

ORIGINAL: oggi sin

da vil jeg gi en KLEM til BRITTKARI
syntes du fortjener en stor klem fordi du er så flink mamma til dine to små gutter, du er kjempe tøff å som har en liten en som var så syk i starten[:D] stå på!! nydelige gutter du har

:) tusen takk :) vart kjempe glad no etter en slitsom helg :)

Sender en klem til alle her inne :) håper alle sammen har hatt en kjempe fin helg :)
hva skulle gjort uten dere her inne. får jo helt abstinenser av å ikke være her inne i løpet av 1 helg.

alle sammen av dere her inne fortjener en kjempe klem!

gleder meg masse til å møte alle som skal på landstreffet :)

Nååååååååh!!! [:D][:D] For en utrolig koselig tråd da!!

Tuuuuuuuuusen takk for klem Toalettet og lillemakrell! [:D]
Masse klemmer tilbake!

Toalettet lyser opp en kjedelig dag med den fantastiske humoren sin og omtenksomme svar [:D]
lillemakrell virker som en super hyggelig jente, vakker er du også [:D][:D]

Back
Topp