Gi hverandre en klem! *stjelt fra desember*

Så vil jeg gi en klem til LINDUS fordi du bor i Sarpsborg (stakkars deg).. Neida, men du får en klem fordi du er hjelpsom og utrolig snill og søt[:)]

ORIGINAL: Nattlys

ORIGINAL: Luthien*

åsså sender jeg en klem til FLO87 og ENIRDNA for at de fiksa pakker til de som ikke hadde fått!![:D][:D] kjempefint gjort av dere!!![:D][:D]

SIGN!

JAAA[:)] Utrolig snille er dere!

ORIGINAL: Toalettet

Jeg vil gi en klem til Luthien*, fordi hun er så fin på håret.. [:D] (du er veldig søt og snill og grei å sånn også da)

tuuusen takk [:)][:)] det var hyggelig å høre [:)] blir jo nesten litt flau[:o] er jo ikke vant til å få kompliment så ofte..[:)]

ORIGINAL: Luthien*

sender en klem til nattlys fordi hun virker som ei kjempekoselig jente[:)][:)][:)] kunne virkelig tenkt meg å bli bedre kjent med deg[:)]

Åh, takk[:)][:)] Ble kjempe glad nå! Hadde vært koselig å møttes en gang[:)]

bare hyggelig [:)] ja hadde vært gøy det[:)]

ORIGINAL: mamma til 2snupper

klem nr to er til jejagal synes hu er ei super jente,men du skal vite at du er super grei men ikke bry deg on hva andre slarve om,kos deg med dine to fine onger

å tusen takk.. ble helt satt ut gitt..[:D]

jeg vil gi flere klemmer men begynner med chixy for hun virker som en skikkelig koselig jente som er flink og lytte og komme med kloke råd..
også har hun jo en så vakker jente[:D]

å jeg å vil, jeg å vil!! sender en megastor klem til kjære nattlys, bare fordi hu virker supersnill![:)]

også vil jeg gi min sladdrevennjo majon en stor bjørneklem fordi hun har hatt mye å slite med i det siste, også skulle jeg virkelig ønske at vist jeg sa at alt kom til å bli bra så kunne det ha blitt bra.. kleeeeeeeeeeem..

ORIGINAL: lillemakrell

å jeg å vil, jeg å vil!! sender en megastor klem til kjære nattlys, bare fordi hu virker supersnill![:)]

Åh takk! Super glad ble jeg nå![:D][:D]

den andre klemmen jeg vil gi til er *Lindus**, syns hun virker kjempe koselig, og er alltid hjelpsom[:)]. Vakker er hun å[:D]

Sende en stor barsk nord-norsk klem (full av bannskap, vær og vind) til jejasgal[:)]
Fordi du gir så mye av deg selv![:)]

Sende en stor barsk nord-norsk klem (full av bannskap, vær og vind) til jejasgal[:)]

ååååå, ka i satan???? hehehe..[:D]
hadde tenkt å sende en super duper klem til deg da nattlys, for du virker bare helt kul og en kjemp flott jente med mye hjerterom og plass til alle

men har en til klem på lur, og den vil jeg gi til LILLEMAKRELL for det først: kult profilbilde, for det andre: husker ikke gamle nicket ditt siden alle bytta jo nick[:-] men du virker også som en digg digg jente..

ORIGINAL: jejasgal

ååååå, ka i satan???? hehehe..[:D]
hadde tenkt å sende en super duper klem til deg da nattlys, for du virker bare helt kul og en kjemp flott jente med mye hjerterom og plass til alle

Takk

da vil jeg gi en KLEM til BRITTKARI
syntes du fortjener en stor klem fordi du er så flink mamma til dine to små gutter, du er kjempe tøff å som har en liten en som var så syk i starten[:D] stå på!! nydelige gutter du har

For en koselig tråd! [:D] Jeg vil gi en klem til VARIA, for jeg synes det var så koselig å følge med på svangerskapsdagboken hennes tidlig i svangerskapet

vil også gi en klem til NneM, du er fra en litt anna kultur enn meg, men blir likevel så facinert av deg å dine 2 nydelige små. en jente å en gutt[:D] du virker kjempe hyggelig å tror du er veldig snill å har godt humør å bidrar masse her inne på bv[:D]

ORIGINAL: MiO04

Sender en STOR klem til Kattejenta[:)] fordi hun er snill og hjelpsom[:)]

Back
Topp