Gi hverandre en klem! *stjelt fra desember*

ORIGINAL: lillemakrell

ORIGINAL: jejasgal

men har en til klem på lur, og den vil jeg gi til LILLEMAKRELL for det først: kult profilbilde, for det andre: husker ikke gamle nicket ditt siden alle bytta jo nick[:-] men du virker også som en digg digg jente..

hahaha:).. tuuuuuuusen takk!!! gamle nicket mitt var vi84:).. nå ble jeg glad jejasgal[:D]

ahaaa,, nååååå husker jeg, hihih..

ORIGINAL: jejasgal

jeg vil gi flere klemmer men begynner med chixy for hun virker som en skikkelig koselig jente som er flink og lytte og komme med kloke råd..
også har hun jo en så vakker jente[:D]

Ååååååh - så skjønn du er!!

ORIGINAL: Lm81

Vil gi *Chixy* en klem,du virker som ei skikkelig stilig jente! som jeg kunne tenkt meg å møtt[:D]

Så mange gode klemmer da! Og takk det samme Lm81! Kunne godt ha tenkt meg å møtt deg også!

Vil gi deg en stor klem tilbake Lm81, fordi du er en superskjønn jente, men nydelige barn! Du fortjener virkelig alle de klemmene du får! Ingen burde måtte oppleve det du har gjort, og jeg er utrolig imponert over styrken du viser i forhold til det!

ORIGINAL: Lm81

Slenger en svæær klem til Toalettet !!

må bare si at jeg DIGGER deg!!! Skikkelig stili jente som jeg virkelig har sansen for[:D]

Nååååh..! TUUUUSEN TAKK!
Sender deg en klem tilbake! Jeg digger deg også![:)][:)][:)]

jeg vil gi en klem til *chixy* du er ei grei jente og skreve litt på pm.har inntrykk at du er ei som er lett og bli kjent med.og hadde noe felles int søt jente har du å

Dagens første klem til baby.no! Har fått så odt inntrykk av deg[:)] Du virker som ei super og omsorgsfull jente! Hadde vært morro å møtt deg![:D] Så hurra for deg!!

ORIGINAL: oggi sin

vil også gi en klem til NneM, du er fra en litt anna kultur enn meg, men blir likevel så facinert av deg å dine 2 nydelige små. en jente å en gutt[:D] du virker kjempe hyggelig å tror du er veldig snill å har godt humør å bidrar masse her inne på bv[:D]

Åhh, nå ble jeg skikkelig rørt. Tusen takk.

Vil også gi deg en klem tilbake. Du virker også som en grei og koselig jente[:)]

starter dagen med å sende en klem til LM81[:)][:)] denne klemmen får du for at er ei super jente [:D][:)] og for at du har ei litt tøff fortid[:)][:)] syns du er tøff som har vært igjennom så mye[:)]

så vil jeg sende en klem til baby.no[:)] du virker som ei kjempeherlig jente, og kommer bestandig med råd og positive tilbakemeldinger[;)] [:)]

ORIGINAL: baby.no

jeg satt her nettopp å smilte stort til samboer som gikk forbi og sa at jeg hadde fått 2 klemmer[:D][:D][:D]

og da kommer han bort og klemmer meg og sier NEI du har fått 3!![:D][:D][:D]

hihi,måtte bare dele den!!

nhåååååååå.. så søt vel[:D]

Jeg vil gi alle her inne en STOR KLEM!

ORIGINAL: baby.no

ORIGINAL: Luthien*

så vil jeg sende en klem til baby.no[:)] du virker som ei kjempeherlig jente, og kommer bestandig med råd og positive tilbakemeldinger[;)] [:)]

vet du hva??!!??
jeg svarer med å sende en stoooor klem til deg også...synest du virker som en kjempe flott jente..skulle virkelig ønske at jeg bodde nærmere mange av dere!!!

Lurer på hva jeg gjorde før BV??[8|]

tusen takk [:)][:)] så koselig[:)] ja, vi skulle alle bodd på samme plass vettu...

ORIGINAL: Flo87

Tusen takk for klemmene jeg har fått. Dere er superherlige hele gjengen..

Men min første klem går til ei jente jeg gleder meg til å stå på ski/snowboard med i vinter. Ei fantastisk flott og sprudlene jente. Ei som jeg har møtt ett par ganger, og ei jeg faktisk velger å kalle ei venninne, for jeg syns vi har det kjempehyggelig når vi møtes..
Så...ENIRDNA... denne klemmen er til deg [:)]

ÅÅÅÅÅÅÅWWWWWWWWWWW!!! Du er GROM da!!!

*klemmepå*

ORIGINAL: mamma til 2snupper

klemmer vidre jeg en super klem til enirdna du er ei grei jente du er også en av de jeg vil treffe,så har du no en liten go gutt da,håper jeg skal til lillehammer snart i gjenn så må vi treffes...du er bare god

Du er hjertelig velkommen til Lillehammer, kjære SivElin:)
Klem tilbake til deg!!

Vil sende en skikkelig stor klem til Luthien*. Tror hun trenger det nå....

ORIGINAL: tiram82

Vil sende en skikkelig stor klem til Luthien*. Tror hun trenger det nå....

Jeg signerer denne jeg!

takk for det!! det varmer!! dere er en super jeng altså!! hva skulle man gjort uten dere?!?!?

Jeg vil gi en stor klem til Maddis27. Føler at hun trenger en oppmuntring fordi hun har det tøft med amming/melk og mating av babyen.

Hun er også flink til å gi gode råd og oppmuntringer til oss alle.

Back
Topp