Gi hverandre en klem! *stjelt fra desember*

*Chixy*

Betatt av forumet
Oppgaven er:
Gi en av de andre forumsjentene en klem, og fortell hvorfor du synes akkurat dette mennesket fortjener en klem.

Ps. Det er lov å dele ut flere klemmer, men gi hver enkelt ett eget innlegg, litt ekstra hyggelig om noen får en innlegg bare til seg selv! Og det er også lov å klemme folk, selv om de allerede har fått en klem. Folk får vel aldri nok klemmer og godord vel?

Er dere med?

Jeg begynner!

Jeg vil gi turbojenta en klem, fordi hun fortjener det nå i den tunge tiden hun er i! Du er ei super jente, og en fantastisk mamma for dine to barn! Stå på og husk - ALT ordner seg for snille jenter!

jeg vil gi en klem til lm81 hu vr den første jeg prate med her inne,synes hun er ei grei jente=)

men har fler å

Jeg vil gi irisak en klem fordi hun er så søt..! Hihihi

klem nr to er til jejagal synes hu er ei super jente,men du skal vite at du er super grei men ikke bry deg on hva andre slarve om,kos deg med dine to fine onger

ORIGINAL: *Chixy*

Jeg begynner!

Jeg vil gi turbojenta en klem, fordi hun fortjener det nå i den tunge tiden hun er i! Du er ei super jente, og en fantastisk mamma for dine to barn! Stå på og husk - ALT ordner seg for snille jenter!

ååååhhh.. ble skikkelig rørt nå!!! Tusen takk!! Stor klem sendes tilbake![:)]

Jeg vil gi TOALETTET en stooor klem fordi hun sliter med at lille jenta skal få i seg nok mat! all støtte og klemmer vil nok komme godt med[:)]

ORIGINAL: turbojenta

Jeg vil gi TOALETTET en stooor klem fordi hun sliter med at lille jenta skal få i seg nok mat! all støtte og klemmer vil nok komme godt med[:)]

Tuuuusen takk! Fikk tårer i øynene.. Gubben ser rart på meg! Hehe
Gir deg en klem tilbake fordi du bryr deg om oss alle her[:)][:)][:)][:)][:)]

Da sender jeg Lm81 verdens største klem, fordi du er så utrolig snill og fantastisk!
Har blitt skikkelig glad i deg!

jeg vil gi en stor klem til toalettet fordi hun er en sprudlende jente med masse humor[:)][:)][:)][:)]

Sender en klem til Toalettet! Hehe, fordi du er så fabelaktig fri og freidig![:D][;)]

sender en klem til nattlys fordi hun virker som ei kjempekoselig jente[:)][:)][:)] kunne virkelig tenkt meg å bli bedre kjent med deg[:)]

åsså sender jeg en klem til FLO87 og ENIRDNA for at de fiksa pakker til de som ikke hadde fått!![:D][:D] kjempefint gjort av dere!!![:D][:D]

Det var voldsomt til klemming da jenter, jeg blir jo helt flat![:)]
Tusen takk![:)]

Sender en stor klem til Mariac84! Du virker så morro og full av liv! Tror det er artig å kjenne deg![:)][:)]
Pluss at du er så flink å sladre[;)]

Jeg fortsetter å sende ut masse masse klemmer[:D]

Sender en stooooor klem til Drømmende! Du virker så snill og god[:)] Hadde vært koselig å møtt deg[:)]

Jeg vil gi en klem til Luthien*, fordi hun er så fin på håret.. [:D] (du er veldig søt og snill og grei å sånn også da)

ORIGINAL: Luthien*

åsså sender jeg en klem til FLO87 og ENIRDNA for at de fiksa pakker til de som ikke hadde fått!![:D][:D] kjempefint gjort av dere!!![:D][:D]

SIGN!

ORIGINAL: Luthien*

sender en klem til nattlys fordi hun virker som ei kjempekoselig jente[:)][:)][:)] kunne virkelig tenkt meg å bli bedre kjent med deg[:)]

Åh, takk[:)][:)] Ble kjempe glad nå! Hadde vært koselig å møttes en gang[:)]

Jeg vil sende en klem til Nattlys fordi hun gjør min hverdag veldig festlig! (du er søt og snill og grei å sånn du også)

Back
Topp