Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tok meg friheten til å oppdatere nicket ditt i terminlistaSniiiker meg forsiktig inn her, med en svak positiv test 11DPO i dag.
Førstegangs36prøvernr2 • 38 • 2 • Bærum (kanskje) • 25/4
Så flott! Glemte så klart å si ifra om det! TakkTok meg friheten til å oppdatere nicket ditt i terminlista
TENK at det endelig er din tur til å være med i termingruppe Og veldig koselig at det ble april på deg! Husker jo du var i IKM 29 gruppaEndelig, etter 21 PP`er, kan jeg melde meg inn i min første termingruppe! Det er stort
Alfakrøll • 36 • B1 • Usikker • 28/4
Koselig å se deg her Vannpiken, du er flink som ordner med terminlisten
Ja tenk det Ja jeg rakk det akkurat, heheTENK at det endelig er din tur til å være med i termingruppe Og veldig koselig at det ble april på deg! Husker jo du var i IKM 29 gruppa
Klem ♡ har du blødd?Du kan fjerne meg, jeg har mistet .
Ja blør masse og har en del kramper, så definitivt en abort. Jeg har hatt en del smerter gjennom helgen så hadde mistanker. Jeg er tidlig og vi har ikke prøvd så jeg slipper en tyngende trishet, men litt vemodig er det jo.Klem ♡ har du blødd?
Gratulerer! Hvis du vet når EL var, ville jeg regnet at du var 2 uker på vei fra den dagen. Jeg har EL tidlig, så min ELtermin VS menstermin er det sånn 4-5 dager forskjell på Føles jo også mye greiere å være "lenger på vei"Hei og gratulerer til alle! Jeg fikk min første positive test på lørdag, og er veldig spent! Men jeg sitter og med noen spørsmål om termindato/beregning av hvor langt jeg er på vei, så kanskje noen kloke hoder her kan hjelpe meg. Har ganske kort syklus, så dette påvirker vel beregning for hvor langt på vei jeg er? Er nå 14 dpo. De fleste apper beregner at jeg kun er 3+4 eller 3+5 uker på vei (termin rundt 1. mai). Men ser at Babyplan sin terminkalkulator er den eneste som spør om sykluslengde, og når jeg skriver inn dette får jeg opp 4+1 (termin rundt 27. april)! Vet at noen dager fra eller til jo egentlig ikke har noe å si, men føles jo sånn nå i starten i hvert fall, hehe. Har noen erfaring med dette med beregning av termin i forhold til lengde på syklus?
Tusen takk! Da har jeg regnet på nytt fra EL og er akkurat 4 uker på vei (wohoo!) og estimert termin 28. aprilGratulerer! Hvis du vet når EL var, ville jeg regnet at du var 2 uker på vei fra den dagen. Jeg har EL tidlig, så min ELtermin VS menstermin er det sånn 4-5 dager forskjell på Føles jo også mye greiere å være "lenger på vei"
Velkommen hit! Da er vi nøyaktig like langt på vei - gøyTusen takk! Da har jeg regnet på nytt fra EL og er akkurat 4 uker på vei (wohoo!) og estimert termin 28. april
Velkommen hit! Da er vi nøyaktig like langt på vei - gøy
Gratulerer! Enig i beregning av termin som du fikk hjelp med over her! Når man vet eggløsningsdag er det jo mye mer nøyaktig enn første dag i siste menstruasjon Har hørt at noen helsepersonell kan være litt «vrange» og insisterer på å bruke menstermin. Legen min var enig i det var best å bruke den mest nøyaktige datoen (motsatt av deg da, har lang syklus og menstermin er 9 dager før el-termin)Tusen takk! Da har jeg regnet på nytt fra EL og er akkurat 4 uker på vei (wohoo!) og estimert termin 28. april
Takk i like måte! Skjønner, takk for oppklaring!Gratulerer! Enig i beregning av termin som du fikk hjelp med over her! Når man vet eggløsningsdag er det jo mye mer nøyaktig enn første dag i siste menstruasjon Har hørt at noen helsepersonell kan være litt «vrange» og insisterer på å bruke menstermin. Legen min var enig i det var best å bruke den mest nøyaktige datoen (motsatt av deg da, har lang syklus og menstermin er 9 dager før el-termin)