Ja enig! Ganske unikt og fint å kunne dele denne reisen med andre som går gjennom nøyaktig det samme samtidigÅå gøy ja! Fint å ha et sted å dele tanker og spørsmål som dukker opp i denne rare tiden
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja enig! Ganske unikt og fint å kunne dele denne reisen med andre som går gjennom nøyaktig det samme samtidigÅå gøy ja! Fint å ha et sted å dele tanker og spørsmål som dukker opp i denne rare tiden
Gratulerer!! Hvis du trykker på nicket oppe til høyre på skjermen (eller ikonet med bildet ditt på mobil) og så på "Brukerkonto" skal det være en "Endre"-knapp ved siden av nicket ditt!S-2981136. Aner ikke hvordan jeg endrer nick?!
33 - B2-OUS- 30/4
Endte du opp med 30/4 som termin forresten?S-2981136. Aner ikke hvordan jeg endrer nick?!
33 - B2-OUS- 30/4
Nei. Ut i fra den terminkalkulatoren du viste meg er det 27/4Endte du opp med 30/4 som termin forresten?
Okei, setter deg opp den 27/4 Si ifra når du har fått oppdatert nicket!Nei. Ut i fra den terminkalkulatoren du viste meg er det 27/4
Arwina • 30 • B2 • UNN • 20.04
EnigHyggelig med flere som hører til i nord
Hei! Kan du endre navnet mitt fra Kamilla1 og til det nye?Da har jeg skrevet deg opp under Kamilla1, men nicket ditt her er fremdeles K-40416861
Gøy med fler fra ØstfoldMMII - 27 - B1 - Østfold - 09.04