"Gammel", men håper fortsatt på barn

Ser streken :love017 Håper den blir sittende de beste 9 mndene:smiley-angelic001:love7:Heartred

*Hviiiiiin*
Nå er jeg spent på morgendagen!
:nailbiting:

Hadde egentlig ikke de store forhåpningene lenger denne syklusen, siden jeg har hatt ømme bryster sammenhengende siden eggløsning. De gangene jeg har hatt det tidligere, har jeg ikke vært gravid, så tenkte det kanskje var et tegn på at jeg ikke hadde hatt eggløsning e.l. Men i dag (7 dpo), så fikk jeg litt høyere puls og kjenner hjerteslagene tydelig, var litt kvalm i noen timer midt på dagen, hadde antydning til ubehag i korsryggen i formiddag, har vært litt ør i hodet og har klødd litt over skambeinet/i området for trusekanten (mot magen, ikke mot lårene).

Mye av dette har også vært symptomer ved tidligere graviditeter, så tenkte at det kunne være positivt :bookworm: Jeg fikk en følelse av at jeg hadde notert noe om den kløen i trusekanten tidligere en gang også, og måtte søke i notatene i kalenderen min. Da dukket det opp som et symptom jeg hadde notert 6 dpo da jeg hadde den kjemiske graviditeten i august! :wideyed: Med kombinasjonen av alle disse symptomene som dukket opp i dag, kom testetrangen snikende :smiley-angelic006 Hadde absolutt ikke forventet noe utslag i dag, for jeg har pleid å få positive tester veldig sent, bortsett fra i august. Men da hadde jeg også symptomer (høy puls) fra 3 dpo, så det må ha vært et turboembryo som gikk til grunne like raskt som det kom):hilarious:. Siden symptomene først kom nå i dag, tenkte jeg det ville gå minst et par dager til før det skulle være mulig å få positiv test, men jeg syntes jammen meg at jeg så en veeeeeldig svak strek på den! :shy: I virkeligheten syntes jeg den kom og gikk litt, ut i fra hvilket lys og stilling den var i, og jeg lurte på om det bare var fargen som ikke var trukket helt ferdig enda da jeg så på den etter tre minutter. Jeg måtte derfor vente litt til for å se om den ble borte, men den var like tydelig etter at testen hadde tørket i 10 min! :woot: Vet at den er veldig svak og at man må ha litt godvilje for å se den, men det har jeg jo ;)
Kjære du :Heartred
Håper virkelig det er starten på det fineste som finnes, og du får en test i morgen som er uten tvil positiv. Heier på deg og den potensielle spiren, må den sitte hele veien :smiley-angelic001:love7

*Hviiiiiin*

Hadde egentlig ikke de store forhåpningene lenger denne syklusen, siden jeg har hatt ømme bryster sammenhengende siden eggløsning. De gangene jeg har hatt det tidligere, har jeg ikke vært gravid, så tenkte det kanskje var et tegn på at jeg ikke hadde hatt eggløsning e.l. Men i dag (7 dpo), så fikk jeg litt høyere puls og kjenner hjerteslagene tydelig, var litt kvalm i noen timer midt på dagen, hadde antydning til ubehag i korsryggen i formiddag, har vært litt ør i hodet og har klødd litt over skambeinet/i området for trusekanten (mot magen, ikke mot lårene).

Mye av dette har også vært symptomer ved tidligere graviditeter, så tenkte at det kunne være positivt :bookworm: Jeg fikk en følelse av at jeg hadde notert noe om den kløen i trusekanten tidligere en gang også, og måtte søke i notatene i kalenderen min. Da dukket det opp som et symptom jeg hadde notert 6 dpo da jeg hadde den kjemiske graviditeten i august! :wideyed: Med kombinasjonen av alle disse symptomene som dukket opp i dag, kom testetrangen snikende :smiley-angelic006 Hadde absolutt ikke forventet noe utslag i dag, for jeg har pleid å få positive tester veldig sent, bortsett fra i august. Men da hadde jeg også symptomer (høy puls) fra 3 dpo, så det må ha vært et turboembryo som gikk til grunne like raskt som det kom):hilarious:. Siden symptomene først kom nå i dag, tenkte jeg det ville gå minst et par dager til før det skulle være mulig å få positiv test, men jeg syntes jammen meg at jeg så en veeeeeldig svak strek på den! :shy: I virkeligheten syntes jeg den kom og gikk litt, ut i fra hvilket lys og stilling den var i, og jeg lurte på om det bare var fargen som ikke var trukket helt ferdig enda da jeg så på den etter tre minutter. Jeg måtte derfor vente litt til for å se om den ble borte, men den var like tydelig etter at testen hadde tørket i 10 min! :woot: Vet at den er veldig svak og at man må ha litt godvilje for å se den, men det har jeg jo ;)
Oiiii @Irrgrønn, den var ikke vanskelig å se! Så utrolig spennende!! Noe må skje i kroppen med de symptomene og den streken :nailbiting::nailbiting: Nå synes jeg at det er din tur! Følger spent med videre og krysser alt! :smiley-angelic001

*Hviiiiiin*

Så spennende! Ser streken!

Tusen takk for alle kommentarer, hjerter osv., fine heiagjengen min :love7 Har vært litt travel de siste dagene, så har dessverre ikke hatt tid til å oppdatere før nå. Dessverre har ikke testene utviklet seg noe, de har tvert om blitt helt negative. 8 dpo var testen enda litt svakere enn den jeg la ut her 7 dpo, og så har det bare vært helt negative tester i går og i dag. Er 10 dpo i dag, og legger ved dagens negative test.

Det er selvsagt lov til å håpe på at testen 7 dpo var defekt, og at det fortsatt er mulig å få en positiv test i morgen, men symptomene har også heller avtatt noe enn økt, så jeg regner med at det sannsynligvis har vært nok en streifer, og at det ikke ble noe mer denne runden. Men i så fall er det veldig godt å vite at det å ha ømme pupper sammenhengende fra eggløsning ikke trenger å bety noe i den ene eller andre retningen, og at det ikke nødvendigvis betyr at jeg ikke har hatt eggløsning. Tidligere har jeg blitt så deppa når ømheten i puppene ikke gir seg like etter eggløsning, for da har jeg trodd at jeg umulig kunne bli gravid. Så godt å slippe den bekymringen!

Skal selvsagt teste i morgen også, bare for sikkerhetsskyld ;)

Vedlegg

• IMG_0221.jpeg
    IMG_0221.jpeg
    474 KB · Visninger: 46
  • IMG_0221.jpeg
    IMG_0221.jpeg
    895,3 KB · Visninger: 50
Åååå, ble så glad da jeg så den positive testen, for det var den virkelig!! :nailbiting:Faderrullan at symptomene har avtatt og at testen ser negativ ut nå, unner deg så INNMARI ønskebabyen:Heartred Som du skjønner henger jeg med og heier på deg fremdeles, og det tenker jeg fortsette med:talk017

Back
Topp