Kom over dagboken din og leste gjennom den en eller annen gang for noen måneder siden når du hadde pause fra forumet og prøvingen. Så utrolig kjekt å se deg komme tilbake her og så rett på positiv graviditetstest! Altså hallo!Siden Make sure-testene kanskje ikke er helt til å stole på, fant jeg fram noen easy@home-tester jeg hadde liggende (ikke gått ut på dato). Tok en ny test nå, og det kom strek på den også! De testene har jeg erfaring med at slår ut litt seint, så at den slår ut allerede nå hadde jeg ikke forventet! Måtte sammenligne med en easy@home-test jeg tok ved graviditeten i 2024, på samme dag som jeg også målte hCG hos legen. Så vet at hCG ved den testen var på 78. Jeg synes dagens test ikke er langt unna i styrke! (Men litt forskjell er det jo…)

Så utrolig velfortjent etter alt dere har vært gjennom

Kan behandlingen mannen din ha har ha bedret kvaliteten? Litt som om noen går på en antibiotika kur for noe annet, så kan det fikse andre ting og?
Heia heia spiren!
Så fantastisk at du fikk positiv test nesten før du rakk å begynne å prøve ordentlig igjen, er så glad på dine vegne
følger spent med videre!
Jeg er uansett veldig takknemlig for dette mirakelet 
Mener å ha fisket opp i en eller annen tråd at du kanskje har eggløsning i disse tider? Kanskje vi kommer i samme termingruppe?

Ja, jeg husker nicket ditt også! Ser på banneret ditt at det ikke er lenge til du sitter med en liten en i armene 

. «Alle andre» får jo fin progresjon på testene sine som resulterer i friske babyer. Hadde vært så stas om jeg også kunne fått det. På den annen side, er jeg bare veldig takknemlig for at jeg nå fikk et sikkert tegn på at jeg kan anse meg som prøver igjen, og at det faktisk er en mulighet for at jeg kan bli «ordentlig» gravid i løpet av høsten eller det kommende året. (Må bare rekke det før jeg blir for gammel
Jeg synes no det ser ut som en fin strek for 10 dpo jeg da