"Gammel", men håper fortsatt på barn

Ååh, jeg ser, jeg ser kjære deg :love017

Er det sjanse fordi dere nå ikke bruker prevensjon etter det mannen din har vært igjennom? Eller fordi kvaliteten hans nå skal være tilbake? Kan det han har vært igjennom ha påvirket kvaliteten i positiv retning? Hundre spørsmål :knegg::smiley-bounce012
Pga. sykdom og behandling, så har nok sædkvaliteten vært veldig dårlig, og en stund sannsynligvis helt fraværende. Og det var ikke sikkert det noen gang ville komme tilbake, men det er jeg veldig glad for å erfare at den har gjort! :joyful:

Test tatt om kvelden 8 DPO (i går kveld)

Fikk tatt en test i går kveld, og der er det faktisk en tydelig strek! :eek: (Jeg ved at streken ikke er like jevn nedover hele streken, men er litt blekere på midten, og at testen da ikke nødvendigvis er 100% pålitelig, men jeg tar den! ;))

Har aldri fått så tydelige tester så tidlig før, så jeg håper virkelig at det er et godt tegn og at testene (og embryoet, selvsagt ;), det er jo egentlig det viktigste) fortsetter å utvikle seg normalt.

Vedlegg

• IMG_2685.jpeg
    IMG_2685.jpeg
    229,9 KB · Visninger: 44

Fikk tatt en test i går kveld, og der er det faktisk en tydelig strek! :eek: (Jeg ved at streken ikke er like jevn nedover hele streken, men er litt blekere på midten, og at testen da ikke nødvendigvis er 100% pålitelig, men jeg tar den! ;))

Har aldri fått så tydelige tester så tidlig før, så jeg håper virkelig at det er et godt tegn og at testene (og embryoet, selvsagt ;), det er jo egentlig det viktigste) fortsetter å utvikle seg normalt.
Åh dette er så kjekt å se :happy093 :Heartred
Heia lille embryo! Vi skal heie helt til mål!! :happy093.:happy093.:Heartbigred

Det er strekk og strekk blir det ikke uten HCG! Her er det økning :happy093måtte den lille vokse seg stor og sterk :love7

Gratulerer så mye med spiren :love7 :binkybaby :dummy1: :dummy: :cool05:gen014:dance008:dance011:happy093:hug007:love017:talk017:Heartblue:Heartpink

Hvisker gratulerer. Nå må det gå ❤️❤️❤️

Noen ganger bare fordeler fargestoffene seg litt rart på hcg testen. Den der er jo 100% positiv :excited001
Ja, ikke sant? Det tenker jeg også! Det har jo vært mye greier med fargestoff i Make sure for tiden, og jeg antar det ikke hadde kommet noe i det hele tatt hvis jeg ikke hadde vært gravid. Så jeg tar den som positiv! :happy:

Gratulerer med spiren! :Heartred :wav

Siden Make sure-testene kanskje ikke er helt til å stole på, fant jeg fram noen easy@home-tester jeg hadde liggende (ikke gått ut på dato). Tok en ny test nå, og det kom strek på den også! De testene har jeg erfaring med at slår ut litt seint, så at den slår ut allerede nå hadde jeg ikke forventet! Måtte sammenligne med en easy@home-test jeg tok ved graviditeten i 2024, på samme dag som jeg også målte hCG hos legen. Så vet at hCG ved den testen var på 78. Jeg synes dagens test ikke er langt unna i styrke! (Men litt forskjell er det jo…)

Vedlegg

• IMG_2691.jpeg
    IMG_2691.jpeg
    415,2 KB · Visninger: 58
  • IMG_2695.jpeg
    IMG_2695.jpeg
    168 KB · Visninger: 59
Back
Topp