"Gammel", men håper fortsatt på barn

Nei fyyyy, dette var ikke oppdateringen jeg ville se her:sad010
Håper så veeeldig at en av de siste svømmerne skal funke, som du sier:smiley-angelic001 Du fortjener SÅ å bli mamma, du som er så god mot alle enda du selv har vært gjennom en lang og tung reise til nå.. Jeg er ikke åpen for at denne dagboken skal lukkes for godt uten en lykkelig slutt, så jeg sender bøttevis av håp, styrke, og babystøv deres vei :Heartred
 
På tide å gi seg snart?

Sitter nå og er litt tom i hodet. Mannen er visst ikke blitt så bra som vi håpet, så det var nok grunnen til at graviditeten i vinter gikk dukken så tidlig. Sædkvaliteten var, og er, visst fortsatt laber.

Vi har fått vite at han snart må starte på en behandling som vil ødelegge den lille sædproduksjonen han har, og den behandlingen må han nok gå på lenge. Med tanke på at jeg er 40 år, og at vi ville trenge alle de nærmeste prøveperiodene vi kunne fått, så er nok dette kroken på døra for prøvingen.

Jeg ble jo gravid i januar, så det er jo ikke umulig at jeg kan bli gravid med den lille sæden han har, så jeg tenker at jeg fortsetter her på forumet til over sommeren. Men hvis jeg fortsatt ikke har blitt gravid innen høstferien, er det nok bare å gi opp prøvingen, da sædcellene utover høsten vil bli stadig mer fraværende.

Som jeg har nevnt tidligere, prøver jeg å fokusere på alt som er bra i livet, men jeg kjenner likevel på en sorg over at håpet om å bli mamma svinner hen. :crybaby2

Krysser alle fingrene jeg har for at én veldig god og målrettet sædcelle finner veien inn i egget i løpet av sommeren, før det er for sent. :sign17:sign19:Heartred:smiley-angelic001
Har begynt å lese dagboka di i det siste, både den og denne meldingen har gjort veldig inntrykk på meg! Masse varme klemmer, takk for at du deler din historie :Heartpink Krysser alle fingre for dere nå!
 
Sender deg en hel masse klemmer !
 
Back
Topp